E36 Sedan Trackcar - Verkocht! :D
Re: E36 Sedan Trackcar met NIEUW KLEURTJE!! 19/8/2011
Vanaf vorige week staat mijn auto in de opslag en is ie geschorst voor de komende periode in verband met mijn internationale stage. er is wel voor in de plaats een leuke vervanger gekomen. De auto staat uiteraard in Kuwait en komt aan het eind van mijn stage periode met mij mee naar nederland.
De desbetreffende auto is een E46 M3 individual!! in een licht blauwe kleur met wit/blauw leder interieur!
Hierbij wat voorproef foto's:
De desbetreffende auto is een E46 M3 individual!! in een licht blauwe kleur met wit/blauw leder interieur!
Hierbij wat voorproef foto's:
For Speed Add Lightness
Voor meer updates volg mijn instagram: DutchHPFM3
Re: E36 Sedan Trackcar met NIEUW KLEURTJE!! 19/8/2011
Tuurlijk doe ik dat goed eigenaar heeft 3x een E46 M3 staan. deze individual (nu van mij) 1x een oranje CSL (M3 GTS look) voor racen en evenementen zoals gumball en gulfrun. en een 3e zwarte voor gewoon op een vrijdag avond ff wat mensen uitdagen voor het racen. de CSL heeft overigens ook een HPF turbo erop zitten en heeft om en nabij 500 pk op 1 bar!! wist eerst niet dat er een turbo opzat totdat ie het zij, zo smooth liep de CSL gewoon. ook nog heeft ie een EVO9 staan met 750 wiel pk voor dragracen en time attack... laat wel zien wat zijn hobbies zijn
For Speed Add Lightness
Re: E36 Sedan Trackcar en een E46 M3 sinds 7-9-2011
Dat doe je zkr goed ja!
Wat een wagen man! En dat voor een student!?
Een wijs man zei ooit: Eens BMW, altijd BMW. Alleen kon ik mij daar even niet aan houden..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more
E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..
Dat is een mooi exemplaar Gefeliciteerd! De kleur van de velgen ben ik wat minder over te spreken maar verder
tja wel 1 die er alles aan doet om auto's zoals dit te kunnen rijden? ben ik niet op school ben ik altijd op werk te vinden om geld te verdienen om dit te kunnen rijden. daarnaast is het hier ook betaalbaar om zo'n auto te rijden aangezien 60L hier ongeveer 15 euro kost.j0eyv schreef:Wat een wagen man! En dat voor een student!?
mantisnl schreef:Dat is een mooi exemplaar Gefeliciteerd! De kleur van de velgen ben ik wat minder over te spreken maar verder
dat vond ik juist het geweldige tegenover dat blauwe. ik vind al dat zwart juist mooier dan al dat chrome ben geen jungle man die op bling bling afkomt
For Speed Add Lightness
60 liter voor 15 euro!? Wat zijn de aankoop bedragen daar dan tegewoordig voo de M3?
Een wijs man zei ooit: Eens BMW, altijd BMW. Alleen kon ik mij daar even niet aan houden..
die benzine prijzen zijn zo laag omdat de overheid het dik subsideerd. om even een leuk voorbeeld te geven
1L benzine kost 60 fills
0.5L water kost 100 fils... water is dus 2x zo duur als de benzine hier
1L benzine kost 60 fills
0.5L water kost 100 fils... water is dus 2x zo duur als de benzine hier
For Speed Add Lightness
Zow dat is een hele mooie!!
Ziek goedkoop inderdaadj0eyv schreef:60 liter voor 15 euro!? Wat zijn de aankoop bedragen daar dan tegewoordig voo de M3?
Scheelt zo'n 80 euro met Nederland per tank.......
Hij rijdt qua benzine nog goedkoper M3 dan wij een Peugeot 106
Heb je nog wel tijd om erin te rijden dan johtja wel 1 die er alles aan doet om auto's zoals dit te kunnen rijden? ben ik niet op school ben ik altijd op werk te vinden om geld te verdienen om dit te kunnen rijden.
Is echt een mooie auto verder trouwens
tuurlijk heb ik tijd om er mee te rijden. naar me werk en s'nachts met vrienden en uiteraard naar het straat racen, waar ik niet aan meedoe maar toekijk
For Speed Add Lightness
vanavond word de nieuwe M3 opgehaald als het goed is. zodra ik hem heb zal ik alle specs posten in een nieuw topic in het E46 hoofdstuk. inclusief een paar fotos van zoals hij er nu bij staat zonder al die spoiler opsmuk. heb er zin in
For Speed Add Lightness
For Speed Add Lightness