de desbetreffende auto is een e36 sedan, het was origineel een 320i van ex drift coureur (ben zijn naam ff vergeten) die had hem toen verkocht aan een hobby coureur en daar heb ik hem dus weer van. de auto is echt super, dr zijn wel paar dingetjes aan, zoals beetje rot bij de bekende rondjes in de side skirts aan de onderkant van de krik, en de voorkant van me rechter sideskirt heeft wat rot maar verder is ie super, motor liep niet stationair toen ik hem kocht. maar nu wel, ben zelf beetje bezig, ben tevens ook van plan een nieuwe cold air intake te kopen want in deze stikt ie omdat het niet koud is maar warm, niet zo heel lekker dus. verder zitten dr 2 sparco's on, een momo stuurtje, een dikke laskooi (echt extreem dik) en natuurlijk ontzettend goeie billstein dempers, ik dacht uit het hoofd SS10 zowel hoogte als demping verstelbaar (heel handig voor bij mij in de straat!

naja fotos zeggen meer dan 1000 woorden zeggen ze altijd dus...

verder is ie nu ontdaan van alle stickers behalve de falken (achter schermen) en de reiter stickers (voorbumper) binnenkort wil ik hem 2tone gaan spuiten (zelf) zit te denken aan zwart en gifgroen met dan weer gif groene velgen