Re: /\/\ats' BMW E36 320i Cabrio, motor opgehaald, nieuw kop
Re: /\/\ats' BMW E36 320i Cabrio, UPDATE stoelen !
Top Mats! zijn heerlijke stoelen , caab is in de hele goede handen
ziet er super uit mats! erg net interieur om te zien!
>>>>Showroom E36's<<<<
Bedankt voor de goeie reacties, hier nog even een net genomen foto met flits, zo komt de ware staat van de stoelen echt mooi naar voren! (let ook op de nieuwe OEM binnenhemel) achterruit is ook nog steeds nieuw maar een beetje schmutzig en beslagen, word morgen verholpen
BMW E36 320i Cabrio, M-Pakket = Freude am Fahren
Zoals ik je al zei: Heel mooi geworden Mats!
Leuk om te zien dat de huidige eigenaar er net zo trots op is als ik destijds!
Leuk om te zien dat de huidige eigenaar er net zo trots op is als ik destijds!
Mooie cabrio heb je! En ook hele mooie kleur natuurlijk Is die vloer vervangen wat te doen? Ik heb er een scheur in zitten bij de bijrijderskant
- E36 M-Style
- Bouwer van BimmerPortal
goed bezig mats!
En ben best wel jaloers op je,en in dit geval door je stoelen!
(zo goed DV?) haha
En ben best wel jaloers op je,en in dit geval door je stoelen!
(zo goed DV?) haha
Laatst gewijzigd door E36 M-Style op 03 nov 2011, 12:33, 1 keer totaal gewijzigd.
///M-power
Ik dacht precies hetzelfde DV
Mooie stoelen Mats, een must in een E36.
Wat is er mis met je deurpanelen overigens? Voor zien ze er nog netjes uit, op de foto te zien
Achter kan ik niet zien
Wat is er mis met je deurpanelen overigens? Voor zien ze er nog netjes uit, op de foto te zien
Achter kan ik niet zien
- E36 M-Style
- Bouwer van BimmerPortal
Dankje voor het compliment! Het is prima te doen opzich, mocht je de knoop doorhakken bestel dan eerst een nieuw gaspedaal en wacht tot je die binnen hebt, het pedaal is niet op demontage gemaakt en op verschillende fora raden ze aan het te doen. Als je het pedaal er nooit uit hebt gehad is het één groot raadsel, kan eventueel wel uitleggen hoe het vast zit als je daar vraag naar hebt. Verder is het belangrijk dat je de -zware- vloer er in een keer zo goed mogenlijk inlegt, je verschuift hem namelijk niet zo gemakkelijk, trek er gewoon een dag voor uit en neem de tijdMFW schreef:Mooie cabrio heb je! En ook hele mooie kleur natuurlijk Is die vloer vervangen wat te doen? Ik heb er een scheur in zitten bij de bijrijderskant
Dankje! Achter zijn ze nog paars, ik blijf MP in de gaten houden daarvoor + zwarte cabrio achterbank ( compleet ) heb de overgebleven M3 achterbank ook op MP gezet, Daar staat ook in; te ruil voor een nette zwarte cabrio bank.BMWBoii schreef:Ik dacht precies hetzelfde DV
Achter kan ik niet zien
Maargoed, de bekleding van de deurpanelen laat los en is op sommige foto's wel te zien, en een paar van de gelijmde delen hebben hun beste tijd gehad en ik moet het gewoon knap hebben! (Let op gaatje in paneel, foto 7)
Iemand trouwens nog een e36 cabrio interieur nodig ?
Gr. Mats
Aaah oke Achja, logisch ook, coupe heeft achter andere deurpanelen natuurlijk . Rechtsvoor ook, maar dat detail is slecht klein (die grote handremgreep)Dankje! Achter zijn ze nog paars, ik blijf MP in de gaten houden daarvoor + zwarte cabrio achterbank ( compleet ) heb de overgebleven M3 achterbank ook op MP gezet, Daar staat ook in; te ruil voor een nette zwarte cabrio bank.
Maar een setje nieuwstaat deurpanelen wordt lastig voor een cabrio
Zo'n achterbank valt wel mee denk ik, alleen vaak is het dan zonder hoofdsteunen en da's net iets minder
Miss moet je bmwproducts ff mailtje sturen, die had een poosje terug een E36 cabrio gesloopt met zwart leder interieur. Misschien heeft die nog wat over wat je zoekt (denk het niet, spul is gewild wat je zoekt, maar je weet nooit)
Nee juist beter vind ik, zeker met vadar stoelen staat zonder een stuk strakker.BMWBoii schreef:Zo'n achterbank valt wel mee denk ik, alleen vaak is het dan zonder hoofdsteunen en da's net iets minder
Ooh oke, dan is het makkelijker zoeken want die haalden de meeste eruit
Vandaag winterbanden gekocht! Geen spannende maar wel zeer belangrijke update lijkt me, het zijn gloednieuwe Vredestein snowtrac 3 banden (stickers er nog op ) om originele aluminium BMW velgen, zien eruit als stalen velgen maar een stuk minder zwaar, binnenkort foto's!
/\/\ats' BMW E36 320i Cabrio, herbedrading OBC
Zo, mij kennende ben ik absoluut niet gauw tevreden, daarom heb ik laatst even de bedrading van de OBC aangepakt. was opzich niks mis mee maar wist dat het beter kon, daar kan ik niet mee leven dus moest opnieuw
Hier een paar plaatjes; van de klokken komen de kabels samen in een hoes welke op gegeven moment opdeelt in 2 kabels, een voor de witte aansluiting en een voor de zwarte, daar zijn in het midden nog enkele draden in bijgevoegd, deze zijn aarde en voeding van de klok, draden voor de buitentemp. meting en de CODE functie ( met code vergrendelbare startonderbreking ). alles werkt nog steeds maar is allemaal een stukje knapper verwerkt, ook al zie je na terugbouw van de console totaal geen verschil !
Hier een paar plaatjes; van de klokken komen de kabels samen in een hoes welke op gegeven moment opdeelt in 2 kabels, een voor de witte aansluiting en een voor de zwarte, daar zijn in het midden nog enkele draden in bijgevoegd, deze zijn aarde en voeding van de klok, draden voor de buitentemp. meting en de CODE functie ( met code vergrendelbare startonderbreking ). alles werkt nog steeds maar is allemaal een stukje knapper verwerkt, ook al zie je na terugbouw van de console totaal geen verschil !
Re: /\/\ats' BMW E36 320i Cabrio, herbedrading OBC
Laatst de cabrio even gewassen, en vandaag naar wintermodus gebracht. gaat er in looks op achteruit, maar safety first
Tevens even nog een paar plaatjes met de zomerwielen.
Wintermoduss
Tevens even nog een paar plaatjes met de zomerwielen.
Wintermoduss