Leonardo,
Als ik nu stadslicht aan hebt en ik geef een grootlicht signal dan heb ik alleen org.grootlicht dus zo ver is er niets veranderd ,maar als ik Xenonlicht(dimlicht) aan hebt dan branden de Grootlicht (Org) en Xenongroot licht dat komt omdat ik de spanningsdraad van de Xenonklep hebt verbonden met de grootlicht draad.
Dus lijkt het mij onzin van de RDW om dat afkeur merk te geven.
Maar je weet nooit met de RDW ,ik had vroeger een 3e remlicht op mijn BMW 2002 gemonteerd .ik kreeg een bekeuring omdat het niet was toegestaan volgens de wet ,nog VOOR de bekeuring binnen was ,was het verplicht om een 3e remlicht te voeren in de auto`s die toen afgeleverd werden JA Nederland op z`n best .
ik heb het voor laten komen en de prent werd geseponeerd ,dag agent droplul.
Zo had ik ook eens op mijn Opel 1500 in de oertijd plastic vleugelmoeren op mijn wieldoppen gemonteerd ,ik werd aangehouden door een motoragent die HELEMAAL uit zijn dak ging om dat die dingen LEVENSGEVAARLIJK waren ik zeg tegen die knakker kijk eens goed is dat gevaarlijk,dat diender keek eens goed met zijn neus op de vleugelmoeren en zei O ze zijn van plastic? dag gemotoriseerde droplul.
Dus je weet het nooit in dit land afwachten maar ? wat vandaag niet mag ,mag morgen wel .