Vandaag bij de garage geweest waar 2 nieuwe remslangen en 2 nieuwe fuseekogels gemonteerd zijn! ook is er toch nog een stuurkogel vervangen, het rubber hiervan was gescheurt, en dus APK afkeur, veel keuze had ik niet, maar gelukkig was er één op voorraad. verder heb ik zelf de nieuwe gegroefde, geperforeerde en geventileerde ( laatste alleen voor ) schijven gemonteerd, samen met nieuwe remblokken. De 320 is weer voorzien van een nieuwe APK en we kunnen er weer een jaar tegenaan!. Al een hele tijd is mij ook opgevallen dat de voorbumper scheef hangt, heb de voorbumper eraf gehaald en de steunen gesteld, hij hangt niet meer scheef, maar de rechterkant steekt verder uit als de linkerkant, dus ik ga hem nog een keer stellen terwijl de bumper gemonteerd blijft, alleen dan kan het perfect gedaan worden, om er dan bij te kunnen moeten wel de modderkuipen voor verwijderd worden. Gelukkig heb ik nieuwe modderkuipen en bumpersteunen besteld bij de BMW dealert, de bumpersteunen zijn de gedeeltjes waar de voorbumper aan de modderkuipen vast gezet worden. Toen ik toch aan het bestellen was, heb ik meteen een nieuw gaspedaal, rem en koppelingspedaal besteld. hier wat afbeeldingen!

Rechtsvoor, tijdens montage

Linksachter, tijdens montage

De bij de dealer bestelde onderdelen:
Onderdeelnummers voor de liefhebbers:
Bumperplaten onderzijde
Links: 51711977117
Rechts: 51711977118
Gaspedaal, linksgestuurd
35411158855
Pedaal, Rubber, koppeling
35211108634
Pedaal, Rubber, rem