@ Buutnhuus Mooi,
http://www.bimmerportal.nl/showroom-f29 ... 9-105.html" onclick="window.open(this.href);return false; hier staat precies op hou het moet heb dat destijds aan Black-Angel uitgelegt

Ben benieuwd naar je pics Ze zijn gewoon foutmelding vrij, heb ook geen foutmelden gekregen erdoor alleen voor de APK moeten ze er wel af.
@ Nihad, Bofkont, Jaap, Lex thanks mannen.
@ Mantis ben ik ook blij om, vraagje is dat bij jou ook zo lelijk zilver aan de binnenkant? Vind de afwerking van eagle eyes beter aan de ''binnenkant''
@Danny achja de smokes maakte mij achterkant smaller deze witte maken hem breder. In het echt staat het iniedersgeval wel dikker, dus de Eagle eyes gaan nog een op MP Maargoed op een zwarte zou ik zo smoke zetten. Deze had ik nog over van mijn zwarte bmw, op zilver staat wit toch net even dikker.
@ Nihad, zeker ben ook blij met het resultaat

Viel me ook zeker niet tegen toen we gingen verglijken gisteren. Binnenkant van Depo ziet er niet uit inderdaad

Maarja gelukkig, dat dat de binnenkant is. Verder mist de jouwe nog Angeleyes, en blinderen jonge

Vraag maar aan je zus!!
@Tom haha mooi man, ben benieuwd naar de fotos. Het kasje wat eraan hangt hangt gewoon los eraan een beetje achter het tapijt gefrot want ik ben niet bepaald te spreken over de binnenkant, Bij jou is dat zeker ook zo lelijk die zilveren kappen? Of heb ik halve lampen gekregen

Maargoed ze zijn inderdaad lekker storingsvrij gelukkig, scheelt weer als je vanaf april met een autotje op een dashbord hebt rond gereden (had de lichten via de laptop eruit laten halen maar de auto branden wel oranje op het dashbord) Maar de kabel moet ik nog een netjes weg werken, was allang blij dat ik net klaar was en het eruit goot buiten toen ik die fotoshoot ging doen.