BMW 535d Touring - carbon int. (p11) en shift paddles (p23)
Re: BMW 535d Touring High Exec. - carbon interieur: blz 11
De groene flits heeft lang stilgestaan (Kawasaki), maar de zwarte flits niet (Beemer)!
En zo zijn we gelijk weer ... Veel succes !!
En zo zijn we gelijk weer ... Veel succes !!
"If everything seems under control, you're just not going fast enough" - Mario Andretti
Re: BMW 535d Touring High Exec. - carbon interieur: blz 11
idd
Dat blok??
Die zou ik tog ook moeten hebben of niet?
Dat blok??
Die zou ik tog ook moeten hebben of niet?
- M - 19" Vertini magic concave - Eibach Pro kit -
- golden brake calipers - M5 Brakes - Carbon details - SMG Shift paddles
Dark knight edition
- golden brake calipers - M5 Brakes - Carbon details - SMG Shift paddles
Dark knight edition
Re: BMW 535d Touring High Exec. - carbon interieur: blz 11
Het gaat (als ik het nog goed voor ogen heb) alleen om de pin waar bij ons huidige stuur dat witte blokje zit.
Uit onze stuur kolom komt een pin die in dat witte blokje valt/past.
Bij het andere stuur zit op die plaats die pin/nok die op z'n beurt weer in een opening in de stuurkolom valt,
Het is dus precies andersom. Met wat gezond verstand, mijns inziens, wel overbrugbaar. Er komt geen kracht op te staan maar het zorgt er voor dat computer de stand van het stuur door krijgt/weet.
Uit onze stuur kolom komt een pin die in dat witte blokje valt/past.
Bij het andere stuur zit op die plaats die pin/nok die op z'n beurt weer in een opening in de stuurkolom valt,
Het is dus precies andersom. Met wat gezond verstand, mijns inziens, wel overbrugbaar. Er komt geen kracht op te staan maar het zorgt er voor dat computer de stand van het stuur door krijgt/weet.
Re: BMW 535d Touring High Exec. - carbon interieur: blz 11
Ja precies, het gaat om dat witte blokje dat nodig is voor de richtingaanwijzers. Daar moet wel iets op te verzinnen zijn.
z3mrunner - Weet je of Laarman bij jou een andere sleepring gaat monteren of niet ?
suyker - volgens mij zit die goud-gele plaat er niet voor niks op. Hij zit via een rubber ophanging vast en heeft geloof ik iets te maken met het laten afslaan van je richtingaanwijzer na een bocht ?
z3mrunner - Weet je of Laarman bij jou een andere sleepring gaat monteren of niet ?
suyker - volgens mij zit die goud-gele plaat er niet voor niks op. Hij zit via een rubber ophanging vast en heeft geloof ik iets te maken met het laten afslaan van je richtingaanwijzer na een bocht ?
"If everything seems under control, you're just not going fast enough" - Mario Andretti
Re: BMW 535d Touring High Exec. - carbon interieur: blz 11
Als ik daar woensdag ben, zal ik het wel even vragen. Komt goed.
Re: BMW 535d Touring High Exec. - carbon interieur: blz 11
wel vaag idd.
Maar volgens mij kna je de originele overzetten. dat is dezelfde lijkt het.
Mijn stuur is wel gloednieuw. weet niet of dat er dan bijzit anders ga ik ff mailen
Maar volgens mij kna je de originele overzetten. dat is dezelfde lijkt het.
Mijn stuur is wel gloednieuw. weet niet of dat er dan bijzit anders ga ik ff mailen
- M - 19" Vertini magic concave - Eibach Pro kit -
- golden brake calipers - M5 Brakes - Carbon details - SMG Shift paddles
Dark knight edition
- golden brake calipers - M5 Brakes - Carbon details - SMG Shift paddles
Dark knight edition
Re: BMW 535d Touring High Exec. - carbon interieur: blz 11
Om de aandacht even van het stuur weg te nemen, doet mijn auto nu piep-piep-kraak-kraak aan de achterkant tijdens inveren; volgens de mannen in Barendrecht komt dat door de teflon bussen die tegen het achterwiel aanzitten bij de draagarmen. (hij zei vast iets heel anders maar dat is wat ik heb onthouden ..) dus gelukkig kan ik daar weer wat geld aan uitgeven, het begon bijna saai te worden ..
"If everything seems under control, you're just not going fast enough" - Mario Andretti
Re: BMW 535d Touring High Exec. - carbon interieur: blz 11
Hier nog 1. Word helemaal gek van dat gekraak sinds ik de veren erop heb. lijkt wel een skelter op veroeste veren.
Wat een rammelbakken die e60
- M - 19" Vertini magic concave - Eibach Pro kit -
- golden brake calipers - M5 Brakes - Carbon details - SMG Shift paddles
Dark knight edition
- golden brake calipers - M5 Brakes - Carbon details - SMG Shift paddles
Dark knight edition
Re: BMW 535d Touring High Exec. - carbon interieur: blz 11
oei... kritiek.
Re: BMW 535d Touring High Exec. - carbon interieur: blz 11
ja eerlijk is eerlijk.
Elke dag als ik hier kom lees ik weer nieuwe mankementen en heb er zelf ook al een paar ondervonden.
De e60 heeft wel degelijk zijn mankementen in huis
Elke dag als ik hier kom lees ik weer nieuwe mankementen en heb er zelf ook al een paar ondervonden.
De e60 heeft wel degelijk zijn mankementen in huis
- M - 19" Vertini magic concave - Eibach Pro kit -
- golden brake calipers - M5 Brakes - Carbon details - SMG Shift paddles
Dark knight edition
- golden brake calipers - M5 Brakes - Carbon details - SMG Shift paddles
Dark knight edition
Re: BMW 535d Touring High Exec. - carbon interieur: blz 11
hey,
dat gekraak heb ik nu ook al een week...
nog in laten spuiten met siliconenspray, maar heeft niet echt geholpen..
ik word hier ook wel een beetje moe van...
dat gekraak heb ik nu ook al een week...
nog in laten spuiten met siliconenspray, maar heeft niet echt geholpen..
ik word hier ook wel een beetje moe van...
Re: BMW 535d Touring High Exec. - carbon interieur: blz 11
eibach kwaal?
- M - 19" Vertini magic concave - Eibach Pro kit -
- golden brake calipers - M5 Brakes - Carbon details - SMG Shift paddles
Dark knight edition
- golden brake calipers - M5 Brakes - Carbon details - SMG Shift paddles
Dark knight edition
- Dutch 530i
- Berichten: 270
- Lid geworden op: 09 okt 2010, 15:21
Re: BMW 535d Touring High Exec. - carbon interieur: blz 11
I had that on the front with my eibach's but not with the H&R's?
Re: BMW 535d Touring High Exec. - carbon interieur: blz 11
ik sta nog op standaard vering dus Eibach zal niet de veroorzaaker zijn, maar wellicht komt het geluid sneller naar voren als de auto verlaagd is ? Wie weet staat er dan wat meer spanning op die bussen - dat is niet ondenkbaar.suyker schreef:eibach kwaal?
Ik laat die bussen deze week nog even nakijken, samen met de slangen naar de turbo's aangezien die bij z3mrunner ook uitgedroogd waren en onze auto's zijn even oud.
Mochten de teflon bussen vervangen moeten worden dan wacht ik er nog wel een weekje mee; dan kunnen we allemaal piepend en krakend op de BMW-Portal meeting aankomen rijden ...
"If everything seems under control, you're just not going fast enough" - Mario Andretti
Re: BMW 535d Touring High Exec. - carbon interieur: blz 11
Ik kreeg net een belletje van mijn lokale garage; remblokken achter zijn erg dun (geen melding van gekregen) en het gekraak zou inderdaad komen van de teflon of nylon bussen bij de achterwielen; die zijn 55 euro per stuk, dus laat ik gelijk vervangen. Mocht het dat niet zijn, dan zitten er nog een soort kogels van nylon vast op de draagarmen maar dan moet de hele draagarm vernieuwd worden (a 165 euro/stuk) dus eerst maar eens kijken wat voor verschil de nieuwe bussen maken.
Ze checken op mijn verzoek ook de slangen die over het motorblok heen lopen (naar de turbo's) want die willen wel uitdrogen op die plek. Ik hoop tussen nu en 17:00 uur geen belletje meer van ze te krijgen ... het is wel weer effe mooi zo !
Ben erg benieuwd of de luchtvering achter zich vanzelf aanpast aan de voorkant, als de Eibach Pro veren erop zitten. Het zou er anders wel eens vreemd kunnen uitzien met de achterkant hoger dan voor !! Ach, ook dat is op te lossen.
Straks eindelijk de 19 inchers eronder, uitgelijnd en al.
Wat is er dan nog te doen ... hmmm; flipperstuur overzetten, chromen lijsten vervangen door shadowline, en chiptuning.
Dat laatste in elk geval voor de zomervakantie naar Spanje in de E61, natuurlijk voor de zuinigheid he ...
Ze checken op mijn verzoek ook de slangen die over het motorblok heen lopen (naar de turbo's) want die willen wel uitdrogen op die plek. Ik hoop tussen nu en 17:00 uur geen belletje meer van ze te krijgen ... het is wel weer effe mooi zo !
Ben erg benieuwd of de luchtvering achter zich vanzelf aanpast aan de voorkant, als de Eibach Pro veren erop zitten. Het zou er anders wel eens vreemd kunnen uitzien met de achterkant hoger dan voor !! Ach, ook dat is op te lossen.
Straks eindelijk de 19 inchers eronder, uitgelijnd en al.
Wat is er dan nog te doen ... hmmm; flipperstuur overzetten, chromen lijsten vervangen door shadowline, en chiptuning.
Dat laatste in elk geval voor de zomervakantie naar Spanje in de E61, natuurlijk voor de zuinigheid he ...
"If everything seems under control, you're just not going fast enough" - Mario Andretti