Bedankt!! Kan ook niet wachten tot het warmer wordt.
Het is een perfecte auto voor erbij, het blijft een tweedeurs en dat is soms een beetje onhandig. Voor mij is het op dit moment wel te doen i.v.m. stage van maandag tot vrijdag, waar ik mijn studentenkaart voor gebruik. Ik rijd er alleen in het weekend mee of savonds door de weeks. Denk dat de volgende toch misschien weer een sedan wordt..
300 pk is waarschijnlijk een verkooppraatje geweest van de verkoper waar k voor ben gevallen helaas

.. Ik moet er een keer op de testbank mee gaan, ben erg benieuwd hoeveel die heeft. Het is in ieder geval wel wat meer als 231pk.
En het viel me trouwens op gister, dat zelfs zonder een windscherm het best te doen is. Ik reed 100 en had niet het idee dat me haar door elkaar aan het waaien was en uit model ging hahah:gay:

..
Ik kon prima praten zonder me stem te verhogen..Was echt goed te doen. Ik ga wel een keer MET windscherm rijden om het verschil waar te nemen.
Mocht iemand ook zoals ik nooit ervaring gehad hebben met het rijden in een cabrio en twijfelen om er een te kopen. Dan ben ik uiteraard bereid om met je een rondje te rijden dan kan je het ervaren.

M3 e46 Individual Estoril Blue| Eissenman sport 4x76| KW v2 | Porsche 4pot klauwen | csl schijven | powerflex zwart in subframe/diff/RTABS | Michelin cup +