zneek
Re: zneek
Netjes!
Achterbumper is een grote verbetering. Persoonlijk vind ik je oude voorbumper mooier, maar ja; smaken verschillen gelukkig!
Om de stijl compleet te maken tav de bumperkit horen de bumpers gewoon bij elkaar, dus veel verander je daar niet aan...
Achterbumper is een grote verbetering. Persoonlijk vind ik je oude voorbumper mooier, maar ja; smaken verschillen gelukkig!
Om de stijl compleet te maken tav de bumperkit horen de bumpers gewoon bij elkaar, dus veel verander je daar niet aan...
Volgens een kennis van me die het op zijn auto had is de bumper hetzelfde en alleen de diffuser anders.
-
In je huidige bumper zit een beide kanten op een verticaal lijntje. Een stuk lijn die van de diffusor naar boven loopt.
Kijk maar eens goed bij de achterbumper te hoogte van je sleepoogaansluiting.
Op de perfomance bumper loopt daar een horizontale lijn.
Kijk maar eens goed bij de achterbumper te hoogte van je sleepoogaansluiting.
Op de perfomance bumper loopt daar een horizontale lijn.
Als je op de BMW site kijkt: http://www.bmw.nl/nl/nl/owners/accessories/finder.html
En dan in de selector invult: 3 serie coupe vanaf 09/06, categorie BMW Performance, Producten Aerodynamica dan zie je de BMW Performance diffusor voor het M aërodynamica-pakket staan. Passen zal het probleem niet zijn, die diffuser is er echt voor bedoeld.
En dan in de selector invult: 3 serie coupe vanaf 09/06, categorie BMW Performance, Producten Aerodynamica dan zie je de BMW Performance diffusor voor het M aërodynamica-pakket staan. Passen zal het probleem niet zijn, die diffuser is er echt voor bedoeld.
- Edit:
-
Op herhaling, nu foto's genomen van enige afstand met zoom, en interieur pics!
Maandag wordt mijn auto opgehaald, woensdag krijg ik hem terug, en nu wel met BMW Performance Diffuser....
Ik spam mijn eigen topic vol....
Ik heb de performance diffuser erop zitten. Jammer genoeg nog met 2 verkeerd gekleurde elementen:
Zo zou het moeten zijn:
Ik ben er blij mee, nu is ie wel ongeveer af..
Ik heb de performance diffuser erop zitten. Jammer genoeg nog met 2 verkeerd gekleurde elementen:
Zo zou het moeten zijn:
Ik ben er blij mee, nu is ie wel ongeveer af..
Als ik iets met het stuur zou doen dan monteer ik er een Performance stuur op. Maar ik vind het wel prima zo. Alleen spoorverbreding denk ik nog aan, 10mm achter.
Ben der maar zuinig op! Heerlijke wagen om te zien.
Een wijs man zei ooit: Eens BMW, altijd BMW. Alleen kon ik mij daar even niet aan houden..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more
E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more
E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..