Re: /\/\ats' BMW E36 320i Cabrio, motor opgehaald, nieuw kop
Re: Richy's oude cabrio...
Danke! altijd leuk om kiekjes van de auto te zien, caab is trouwens terug van de garage, verlagingsveren die eronder zaten waren 50 of 60 mm, zit nu 30 onder, verschil is qua uiterlijk nieteens zo zeer op te merken, maar qua veergedrag en drempel-vriendelijkheid wel degenlijk! vandaag weer even een flink stuk gereden ook, blijft een genot
Binnenkort voor en na foto's !

Re: Richy's oude cabrio... Voor en na, nieuwe vering
Zoo, even wat foto's gemaakt na het wassen van de caab, hier dus ook het hoogteverschil, misschien zul je even 2 keer moeten kijken voordat het echt opvalt, maar heb nog geen geschuif gehoord, gelukt dus!

Voor, en na
( klikken voor vergroting )

Voor, en na

Dit is een mooie hoogte!
De beading is er nog steeds Cliff! (deze had jij toch gepoetst?)
De beading is er nog steeds Cliff! (deze had jij toch gepoetst?)
Dankje, ik ben heel tevreden met het resultaat, de poetsbeurt van cliff is duidelijk nog aanwezig ! :~
Re: Richy's oude cabrio... Voor en na, nieuwe vering ( p.3 )
Wow!
Ziet er goed uit Mats! Leuk om de auto zo terug te zien
Die poetsbeurt bij Cliff heeft hem inderdaad heel goed gedaan!
Vandaar dat ook de 328 daar nog heen gaat
Ziet er goed uit Mats! Leuk om de auto zo terug te zien

Die poetsbeurt bij Cliff heeft hem inderdaad heel goed gedaan!
Vandaar dat ook de 328 daar nog heen gaat

Re: Richy's oude cabrio... Update!
Updeet !
na lang zoeken eindelijk gevonden, OEM M3 skirts!
, zoals je ziet zijn ze niet in de juiste kleur, en hebben wat beschadigingen hier en daar.

de beste man had ook nog 2 verschillende soorten immitatie skirts staan, ben toch blij dat ik daar niet voor gegaan ben.
de een was gemaakt van hetzelfde materiaal als dvd hoesjes leek wel, en de ander was gewoon, ja, polyester.. dikke laag kit erop en gaan :r blij dat ik deze heb ! wanneer ze gespoten/herstelt gaan worden weet ik nog niet, update komt vanzelf ! maarja, zoals het eruit komt te zien weten we al ! :*
na lang zoeken eindelijk gevonden, OEM M3 skirts!

de beste man had ook nog 2 verschillende soorten immitatie skirts staan, ben toch blij dat ik daar niet voor gegaan ben.
de een was gemaakt van hetzelfde materiaal als dvd hoesjes leek wel, en de ander was gewoon, ja, polyester.. dikke laag kit erop en gaan :r blij dat ik deze heb ! wanneer ze gespoten/herstelt gaan worden weet ik nog niet, update komt vanzelf ! maarja, zoals het eruit komt te zien weten we al ! :*
Laatst gewijzigd door /\/\ats op 30 jan 2011, 13:35, 1 keer totaal gewijzigd.
- benmaassen
Re: Richy's oude cabrio... UPDATE
Mag ik vragen hoeveel je voor de skirts hebt betaald?
Re: Richy's oude cabrio... UPDATE
Ja, op de einddemper na. merk en type van deze weet ik niet, ik weet wel dat deze van RVS is. Misschien weet richy hier meer over.Burrito schreef: door Burrito » woensdag 02 februari 2011, 14:07
die uitlaat die jij hebt, is dat standaard?
150 euro, links en rechts. ik ben ook al bij de spuiter geweest om even ( d.m.v. uitleg en natte vinger schattingen ) een prijs te vragen voor het herstellen van de schade en het spuitwerk, dat gaat me ongeveer het 3 maal dubbele kosten als de aanschafwaarde van de 2 skirts. x|benmaassen schreef:Mag ik vragen hoeveel je voor de skirts hebt betaald?
ik ben ondertussen wild aan de gang met het loshangende interieur van het cabriodakje, vandaag even een nieuw 'oogje' gehaald en misschien vanavond een update hierover !

Re: /\/\ats' BMW E36 320i Cabrio
Updeet!
Interieur van het dak is gemaakt, m.b.v. DIY filmpjes op pagina 2, de meeste DIY reparaties vindt ik persoonlijk een beetje beun, maar dit is echt prima te doen, geen zelfgemaakte dingen of wat dan ook, 2 touwtjes en een beetje lijm
hier de foto's:

heb ook de oude velgen verkocht, lekker zakcentje voor de skirts alvast !
nog 1 om het af te leren

Interieur van het dak is gemaakt, m.b.v. DIY filmpjes op pagina 2, de meeste DIY reparaties vindt ik persoonlijk een beetje beun, maar dit is echt prima te doen, geen zelfgemaakte dingen of wat dan ook, 2 touwtjes en een beetje lijm

heb ook de oude velgen verkocht, lekker zakcentje voor de skirts alvast !
nog 1 om het af te leren

Re: /\/\ats' BMW E36 320i Cabrio UPDATE! interieur
Wow! Dat heb je heel netjes gedaan Mats!
Nu de skirts nog en evt, het achterruitje en hijs af
Of heb je nog meer ideetjes?
Keep up the good work!
Nu de skirts nog en evt, het achterruitje en hijs af

Of heb je nog meer ideetjes?

Keep up the good work!
Nee hó hó nog meer :* héhé
Ik vind 'm nu mooier op z'n pootjes staan. Bij een te lage auto (en ik vond hem te laag) komt het voorwiel altijd zo raar over, dan heb je -althans voor mijn gevoel in ieder geval- zo'n groot gat achter het wiel totaan het spatbord.