Ik lees het nu al 3x maar ik begrijp er weinig van en ben toch bovengemiddeld slim:+Theodor23 schreef:Blijkbaar is het te onduidelijk voor sommigen onder ons met wat ik knutsel troep bedoelde. Dus voor de mensen die extra uitleg nodig hebben en goed lezen toch wel erg moeiljk vinden goed opletten.
Ik bedoelde met knutsel troep de koplampen met angel eyes ringen die je kunt kopen voor 150 euro. Dat vind ik knutselig uitzien.
Natuurlijk kan je zeggen jou angel eyes erin bouwen is ook knutselen, ja dat is het ook.
Maar dat vind ik geen troep!
jij wel ? leuk voor jou maar dan snap je wel waarom ik naar HL ga om het in te bouwen.![]()
Daarom moet je mijn woorden goed lezen zoals het bedoeld is in de context, en niet zomaar uit de context halen!
@ dcreator thnx
Je vindt ringen in een koplamp van 10-15 jaar oud plakken geen troep, maar hele gloednieuwe koplampen halen wel

Rene08 schreef:Ik proef een beetje een nare ondertoon. Lijkt mij nergens voor nodig.
Goed lezen toch wel erg moeilijk vinden? Misschien was je uitleg in eerste instantie niet duidelijk genoeg?
En HL is al genoeg over gesproken. En wees eerlijk. Waarom denk je dat de prijzen zo zijn zoals ze zijn daar. Echt niet vanwege de fantastische kwaliteit. Misschien voeldoet het wel goed in jouw geval. Dat is een kwestie van afwachten.
En de term 'echte vaklui' zullen wij wel verschillend interpreteren.
Inderdaad, ben het met je eens dat de kwaliteit van HL beter kan en zou er niet snel wat komen, maar je kunt ook niet veel verwachten voor die prijs..