328i Coupé sport: Houten Nardi stuurwiel.
Re: 328i Coupé sport.
Die word er vaak bij de dealer uit gehaald en is eigenlijk alleen voor transport.
Staat toch geweldig mooi zo op de eerste mooie lentedag !
vind de voorkant met de GT hoeken echt

vind de voorkant met de GT hoeken echt

Re: Aanhouding politie..... 328i Coupé sport.
Zo, vroeg uit de veren voor een half dagje school.
eenmaal uit natuurlijk heerlijk weer om te touren!
Mooi stukje gaan rijden, tot een auto naar de seinde en gebaarde om rustig te doen.....
Ik reed gewoon netjes 80kmh, en zag in de verte een mobiele flitser staan met VW transporter.
Zo beleefd als de meneer mij waarschuwde, dacht ik dus hetzelfde te doen.
dit ging een paar auto's goed, tot ik oom agent op de motor achter een vrachtwagen zag zitten....
die vond het minder dat ik dat gebaar maakte en seinde...
En jahoor, hij draaide meteen om. snelheid verlaagd naar 60..... agent voorbij laten komen.
VOLGEN.
Eenmaal achter de agent aan begon er bij mij al aardig wat door mijn hoofd te gaan. we draaien de hoek om, en wat zie ik daar..... een grote ellende. belastingdienst, 6 politie auto's 8 motoren.....
de motoragent zegt duidelijk tegen de andere agent : 'handje uit het raam en overduidelijk seinen'
Heel de kofferbak leeg moeten halen het reservewiel eruit
want volgens meneer reed ik op gas.... ga dan maar eens aan mn uitlaat hangen.
maargoed, ik mag niet klagen want toen de agent met de bon aankwam ontplofte ik van blijdschap
, hij zei zelf dat dit vergrijp normaal €500 kost. .....

eenmaal uit natuurlijk heerlijk weer om te touren!

Mooi stukje gaan rijden, tot een auto naar de seinde en gebaarde om rustig te doen.....

Ik reed gewoon netjes 80kmh, en zag in de verte een mobiele flitser staan met VW transporter.
Zo beleefd als de meneer mij waarschuwde, dacht ik dus hetzelfde te doen.
dit ging een paar auto's goed, tot ik oom agent op de motor achter een vrachtwagen zag zitten....
die vond het minder dat ik dat gebaar maakte en seinde...

En jahoor, hij draaide meteen om. snelheid verlaagd naar 60..... agent voorbij laten komen.
VOLGEN.

Eenmaal achter de agent aan begon er bij mij al aardig wat door mijn hoofd te gaan. we draaien de hoek om, en wat zie ik daar..... een grote ellende. belastingdienst, 6 politie auto's 8 motoren.....
de motoragent zegt duidelijk tegen de andere agent : 'handje uit het raam en overduidelijk seinen'
Heel de kofferbak leeg moeten halen het reservewiel eruit

want volgens meneer reed ik op gas.... ga dan maar eens aan mn uitlaat hangen.
maargoed, ik mag niet klagen want toen de agent met de bon aankwam ontplofte ik van blijdschap

Zo, weer eens wat leuke plaatjes.
De auto staat sinds deze week op de oprit elke nacht, en er is het een en ander ingebouwd aan moeilijkheden ivm diefstal.
Hier in het dorp zijn in 2 dagen tijd 2 E60's gestolen. en naar mijn zin wat te dicht bij de mijne in de buurt.

Dat begrijp ik, maar ook weer moeilijker weg te halen dan een e36.
Re: 328iVanos Coupé Avus blauw
Heerlijk weer! fijn rondje gemaakt met de auto. echt niet normaal hoe goed die op de weg ligt in bochten

Wagen ziet er top uit!
Als je de voorkant ietsje zou verlagen zou die helemaal af zijn.

Als je de voorkant ietsje zou verlagen zou die helemaal af zijn.
Voorkant ga ik niet lager maken, heb nu al in combinatie met GT corners bij zowat elke drempel een probleem. 

Eventjes geprobeerd wat plaatjes te schieten. Regen moest weer eens doorzetten.....

ligt ie strak of ligt ie strak?!

ligt ie strak of ligt ie strak?!

Re: 328iVanos Coupé 'Rondje Nürburgring'
Vandaag met n hele goede kameraad stuk gaan touren. Hij kwam op het idee om zijn 530 e60 een rondje uit te laten......
Wat daar rondrijd joh, denk ongeveer 25 M3 e46's gezien, n handjevol M5's echt ziek gewoon.

(voor het leuke: een foto van toen de e36 nog van mn maat was)

Wat daar rondrijd joh, denk ongeveer 25 M3 e46's gezien, n handjevol M5's echt ziek gewoon.

(voor het leuke: een foto van toen de e36 nog van mn maat was)

Re: 328iVanos Coupé : Draagarmen+remmen
Sinds de apk (2 maanden geleden) last van trilling in de remmen.
na een tijdje gereden te hebben werd het enorm erg. Tijd om aan te pakken.
Bij inspectie is gebleken dat door het trillen van de remmen, R de fusee overmatig is gesleten.
Meteen 2 nieuwe draagarmen gekocht, Brembo schijven en ATE blokken.
Gemonteerd, en voilá.

na een tijdje gereden te hebben werd het enorm erg. Tijd om aan te pakken.
Bij inspectie is gebleken dat door het trillen van de remmen, R de fusee overmatig is gesleten.
Meteen 2 nieuwe draagarmen gekocht, Brembo schijven en ATE blokken.
Gemonteerd, en voilá.