Ik heb even in het archief moeten spitten naar een foto van toen ik nog geen M achterbumper had.
Maar hieraan kun je duidelijk zien dat Tom gewoon een M achterbumper heeft.
Zoals je kan zien op mijn foto heeft een niet M bumper, een vrij hardlopende lijn van de linkerzijde tot de rechterzijde. Boven deze hardlopende lijn zit een compleet 'vlak' dat onder een andere hoek staat. Het vlak waar ook het sleepoogkapje in zit. De sleepoogkapjes van M en niet M zijn ook anders, ze niet M heeft een platte, en de M eentje met een knik erin. Verder kun je zien dat die diffusers voor niet M bumpers er letterlijk onder hangen, terwijl ze bij de M als het ware naar binnen geschoven zitten, waardoor ook de hoekjes vrij komen in kleur zoals ik al eerder zei.
Tot slot heeft een M bumper een vlak recht boven de diffuser onder een andere hoek dat in de verticale lijn in de uiteindes van de diffuser zit, en onder de horizontale lijn stopt. Een niet M bumper heeft dit niet.
Die zij hoeken waar jij op doelt zie je op de foto bij mij wel goed zitten, dat je ze bij Tom niet goed ziet zitten wijt ik aan de hoek van de foto's.