328i Coupé sport: Houten Nardi stuurwiel.
328i Coupé sport: Houten Nardi stuurwiel.
Beste forumleden, sinds donderdag 15-01-15 in het bezit van een E36,
Dit betreft een aardige 2800
qua velgen mag ik niet klagen, 17 inch BBS breedteset. rondom nieuwe banden.
set winterwielen erbij gekocht.
ik heb nu een half jaar een clio uit '94 gereden, met 58pk. kan je vertellen, dan is zo'n 2800 echt schrikken
Hieronder de foto's
Dit betreft een aardige 2800
qua velgen mag ik niet klagen, 17 inch BBS breedteset. rondom nieuwe banden.
set winterwielen erbij gekocht.
ik heb nu een half jaar een clio uit '94 gereden, met 58pk. kan je vertellen, dan is zo'n 2800 echt schrikken
Hieronder de foto's
Laatst gewijzigd door Tom.v op 18 sep 2015, 20:17, 21 keer totaal gewijzigd.
Re: 328i Clubsport M Tom's Daily.
Zoals al in je voorsteltopic gezegd was, nette bak.
Zolang het geen M is..lekker het logo van de kofferbak afhalen. Of geen type aanduiding of gewoon netjes 328i.
Zolang het geen M is..lekker het logo van de kofferbak afhalen. Of geen type aanduiding of gewoon netjes 328i.
One life, live it!
idd, en helemaal op je dashboard kastje
Bekijk hier mijn E92 M3 voorstel topic! | Volg mij op Instagram via @e92m3alpine
Mooie wagen! Niet om je pracht en praal naar beneden te halen maar dit is geen echte clubsport.
Hij heeft inderdaad de wielen (BBS RC041) en de kleur die de clubsport ook heeft. Maar geen clubsport logo's in de zijlijsten, geen clubsport logo's op de instaplijsten, geen blauw alcantara sport interieur met leren deurkaarten en misschien wel het meest begeerd, niet de OEM carbon trim.
Desalniettemin een hele mooie 328. Mocht je de velgen ooit verkopen doe me maar een PM!
Hij heeft inderdaad de wielen (BBS RC041) en de kleur die de clubsport ook heeft. Maar geen clubsport logo's in de zijlijsten, geen clubsport logo's op de instaplijsten, geen blauw alcantara sport interieur met leren deurkaarten en misschien wel het meest begeerd, niet de OEM carbon trim.
Desalniettemin een hele mooie 328. Mocht je de velgen ooit verkopen doe me maar een PM!
Welkom op het forum!
Nette auto , gefeliciteerd met je aanwinst
Heerlijke stoelen, ik mis ze nog wel eens.
Helaas is het m pakket ook niet compleet, achter mis je de m bumper. Dit is een m diffuser in een normal achterbumper.
Maar nette wagen , lekker van genieten
Nette auto , gefeliciteerd met je aanwinst
Heerlijke stoelen, ik mis ze nog wel eens.
Helaas is het m pakket ook niet compleet, achter mis je de m bumper. Dit is een m diffuser in een normal achterbumper.
Maar nette wagen , lekker van genieten
Jaap je hebt ongelijk, dit is wel een M achterbumper. Kijk maar naar de zijhoeken van de bumper waar de diffuser zit. En de lijnen op de bumper zelf zijn ook M, terwijl deze bij non M anders lopen. Tevens valt de diffuser ook meer in bij de m3 en ligt hij er niet ´onder´, dat invallen doet deze ook.
Als je van de zijkant kijkt naar mijn oude auto, mijn achterbumper heeft meer vouw zichtbaar (onderaan)
Daar zie je verschil
Ik heb even in het archief moeten spitten naar een foto van toen ik nog geen M achterbumper had.
Maar hieraan kun je duidelijk zien dat Tom gewoon een M achterbumper heeft.
Zoals je kan zien op mijn foto heeft een niet M bumper, een vrij hardlopende lijn van de linkerzijde tot de rechterzijde. Boven deze hardlopende lijn zit een compleet 'vlak' dat onder een andere hoek staat. Het vlak waar ook het sleepoogkapje in zit. De sleepoogkapjes van M en niet M zijn ook anders, ze niet M heeft een platte, en de M eentje met een knik erin. Verder kun je zien dat die diffusers voor niet M bumpers er letterlijk onder hangen, terwijl ze bij de M als het ware naar binnen geschoven zitten, waardoor ook de hoekjes vrij komen in kleur zoals ik al eerder zei.
Tot slot heeft een M bumper een vlak recht boven de diffuser onder een andere hoek dat in de verticale lijn in de uiteindes van de diffuser zit, en onder de horizontale lijn stopt. Een niet M bumper heeft dit niet.
Die zij hoeken waar jij op doelt zie je op de foto bij mij wel goed zitten, dat je ze bij Tom niet goed ziet zitten wijt ik aan de hoek van de foto's.
Maar hieraan kun je duidelijk zien dat Tom gewoon een M achterbumper heeft.
Zoals je kan zien op mijn foto heeft een niet M bumper, een vrij hardlopende lijn van de linkerzijde tot de rechterzijde. Boven deze hardlopende lijn zit een compleet 'vlak' dat onder een andere hoek staat. Het vlak waar ook het sleepoogkapje in zit. De sleepoogkapjes van M en niet M zijn ook anders, ze niet M heeft een platte, en de M eentje met een knik erin. Verder kun je zien dat die diffusers voor niet M bumpers er letterlijk onder hangen, terwijl ze bij de M als het ware naar binnen geschoven zitten, waardoor ook de hoekjes vrij komen in kleur zoals ik al eerder zei.
Tot slot heeft een M bumper een vlak recht boven de diffuser onder een andere hoek dat in de verticale lijn in de uiteindes van de diffuser zit, en onder de horizontale lijn stopt. Een niet M bumper heeft dit niet.
Die zij hoeken waar jij op doelt zie je op de foto bij mij wel goed zitten, dat je ze bij Tom niet goed ziet zitten wijt ik aan de hoek van de foto's.
- GreyCooperS
- Contacteer:
M bumpers 1.01
1992 e36 325| Project | Hellrot
1995 e38 750i | Pimp Mobiel | Cosmoszwart Metallic
2002 e39 540i | Touring | Individual | Messing Metallic
2005 e90 330i | M Sport | Daily | Black Sapphire
Hoe dan ook het is een mooie 328i
BMW 323i 1998 _____ Estoril blau
BMW 316i Compact 1997 Calypsorot
BMW 316i Compact 1997 Calypsorot
Ik weet dat het geen officiële clubsport is,
Maakt voor mij geen mindere auto van. En die M logo's laat ik lekker zitten, zolang er een hoop M spulletjes opzitten, vind ik t prima dat die logo's erop zitten. Ik ga dr ook niet mee liggen pronken.
Auto is zo gekocht, bevalt zo prima, en zal dus ook zo blijven. De meerwaarde voor mij of het allemaal echt of origineel is maakt me niks uit. Het blijft voor mij een kanjer van een auto
het is in elk geval niet de standaard e36 zoals je ze veel ziet.
Maakt voor mij geen mindere auto van. En die M logo's laat ik lekker zitten, zolang er een hoop M spulletjes opzitten, vind ik t prima dat die logo's erop zitten. Ik ga dr ook niet mee liggen pronken.
Auto is zo gekocht, bevalt zo prima, en zal dus ook zo blijven. De meerwaarde voor mij of het allemaal echt of origineel is maakt me niks uit. Het blijft voor mij een kanjer van een auto
het is in elk geval niet de standaard e36 zoals je ze veel ziet.
Is verder ook niet stom bedoeld natuurlijk, maar je gaat naar echte kenners/liefhebbers met de mededeling dat het een clubsport is, dat is natuurlijk ook gevaarlijk.
Verder is niets van dit alles bedoelt om je wagen te downgraden en jaapi moet gewoon een bril kopen
Hopelijk treffen we elkaar een keer op een meet. Waar kom je vandaan?
Verder is niets van dit alles bedoelt om je wagen te downgraden en jaapi moet gewoon een bril kopen
Hopelijk treffen we elkaar een keer op een meet. Waar kom je vandaan?
Winterwielen gemonteerd ivm het zout op de wegen.
moet alleen opletten, met regen op het wegdek geen spatje grip.
moet alleen opletten, met regen op het wegdek geen spatje grip.
Mooie kar hoor, zeker icm met het alcantara M3 interieur met vader stoelen