Om eea even te verduidelijken, vind GROM een heel mooi apparaat. Maar omdat mijn auto al is uitgevoerd met een iPod interface die ik heel mooi vind werken besloten om de GROM weer van mijn wishlist te halen. Ik heb al een parrot en iPod interface...met GROM koop ik alleen USB ingang en het parrot kastje weg van mijn dashboard, dat is me helaas het geld niet waard.
Om terug on-topic te gaan, wat betreft de telefoon oplossing zijn er voor mij nu drie opties:
- OEM, incl installatie en programmeren ongeveer 550 euro
- Bluelogic BT module, werkt als OEM ook op de CCC. Kosten ongeveer 450 euro
- Een kabel uit de UK (Connects2) die de parrot verbind met de stuurwielbediening maar niet de CCC. Dan ben ik wel het lelijke kastje kwijt en zie je in de auto niks van een aftermarket carkit. Echter dus zonder CCC intergratie. Kabel ook in mijn 1 serie gehad en werkte perfect (maar die had ook geen CCC haha).
Bij alle opties moet ik wel een nieuw paneeltje hebben voor mijn center console omdat de vorige eigenaar van mijn auto zo vriendelijk was om daar een gat in te boren. Ik houd momenteel ebay en marktplaats goed in de gaten voor een paneeltje. Kleur maakt voor mij gelukkig niet uit want ik heb nog wrap materiaal over en kan dit onderdeel gewoon netjes mee wrappen zoals het orgineel door BMW ook geleverd werd.
Tot zo ver terug on topic