20" of 21" velgen zullen hem goed doen
Hoi, Patrick en mijn 760i
- mieske90
- BimmerPortal Team
Re: Hoi, Patrick en mijn 760i
Haha graag gedaan
Dank je!
Trouwens olieverbruik heden nagenoeg 0,0 maw: heb nog niets hoeven na te vullen na 8900 km...niveau nog op max.
Zuigerveren, zuigers, klepsteelrubbers tip top
bij de V8 was dat om de 1000 km 1 L
We zullen het maar houden op de stand van de techniek.
Trouwens olieverbruik heden nagenoeg 0,0 maw: heb nog niets hoeven na te vullen na 8900 km...niveau nog op max.
Zuigerveren, zuigers, klepsteelrubbers tip top
bij de V8 was dat om de 1000 km 1 L
Wow wat een prachtige wagen! Zal wel niet vooruit komen zo een V12 
Wat een wagen 
Wauw wat een intro
Maar zeker passend voor deze dikke volle en mooie bolide
Have fun ermee, maar dat lijkt me geen probleem
Maar zeker passend voor deze dikke volle en mooie bolide
Have fun ermee, maar dat lijkt me geen probleem
||Ascot Green | Schroefset | Supersprint Exhaust | Remote Angel Eyes | Rolled Fenders | Keskin | Zwart Hemel | BBS 359M | M52 2.0 24v | Full Tinted Windows | M-Pakket | Rims & Paintjobs Fixed by myself||
-
emieltjuh
Geweldige Intro, leuk om het te lezen...
en wat een prachtige wagen... ik denk dat je elke keer als je ermee rijd trots op kan wezen...
vele veilige kilometers toegewenst....
en wat een prachtige wagen... ik denk dat je elke keer als je ermee rijd trots op kan wezen...
vele veilige kilometers toegewenst....
hahaha, ja idd komt niet vooruit: ik heb al op slippers moeten overstappen omdat mijn zware rechterschoen spontaan illegale snelheden veroorzaakte. Groet, PatrickFlos89 schreef:Wow wat een prachtige wagen! Zal wel niet vooruit komen zo een V12
@Bart 70: : zeg dat wel. tnx
@Angelo-V :
nou en of wow
@ Nassje: : Lots of fun
@ emieltjuh: : nou en of trots, sinds ik deze bolide bestuur wordt ik opeens zo vaak aangekeken (of kijken ze naar de Siebener?)
Tja...iedere keer als ik het gaspedaal ff beroer vind er een ongemene versnelling plaats, zet ik de hele aandrijving in sport+ dan is de beer los. Maar je kunt ook lekker relaxed cruisen met het slagschip.
@Angelo-V :
@ Nassje: : Lots of fun
@ emieltjuh: : nou en of trots, sinds ik deze bolide bestuur wordt ik opeens zo vaak aangekeken (of kijken ze naar de Siebener?)
Tja...iedere keer als ik het gaspedaal ff beroer vind er een ongemene versnelling plaats, zet ik de hele aandrijving in sport+ dan is de beer los. Maar je kunt ook lekker relaxed cruisen met het slagschip.