BMW 328i E46 || Nieuwe Motor M52B28TU Gekocht!

Show je BMW E46. Plaats hier je fotoshoots, projecten en updates.
bob de bouwer

Re: BMW 328i E46 - Styling 89 & Onderhoud P24

Bericht door bob de bouwer » 19 dec 2012, 23:49

je heb ook inderdaad een mooie kleur wagen kerel

JzAero

Bericht door JzAero » 25 jan 2013, 13:16

Zo, lang geleden dat hier geposted is. Auto gaat binnenkort op een schroefset van Schiedmann. Waarschijnlijk gaat de achterkant 5mm hoger, dit om het doorgezakte iets subtieler eruit te krijgen, daarnaast komen dan ook meteen achter twee nieuwe schokbrekers op, aangezien rechtsachter lek is. Deze set koop ik over van Pim-Coupé van bimmerportal! Vandaag maar eens lekker de auto schoon krijgen, hij ziet er niet uit zeg! Zoveel vuil van de afgelopen weken pfff!

Florish

Bericht door Florish » 25 jan 2013, 18:53

Nice ! ik ben benieuwd! :D schroefset is altijd lekker op alles af te stellen naar je zin :duim:
Before: E46 330i sedan individual
Current: E83 X3 3.0si M-Sport

JzAero

Bericht door JzAero » 26 jan 2013, 02:08

Ik ben ook benieuwd! Zeker met de 17 inch denk ik dat ie mooier staat als ie iets hoger is achter :)

Vandaag voor restaurant de Chinese Muur in Arnhem een photoshoot gedaan. Heen en weer met de BMW 328i is natuurlijk nooit een straf, ook niet met een fluwelen rechtervoet en cruise control aan. Muziekje erbij en genieten maar :) Zo'n BMW verveelt nooit, ook niet ruim 17000km later na net geen jaar in bezit.

770km range, 63L tank. Gemiddeld 1:12 is toch geen slechte waarde voor een dikke zes-cilinder!
Afbeelding

En jup, ik had mijn mistlamp aan maar een BMW + mistlamp vind ik op de een of andere manier supergaaf eruit zien ;)

frankyman

Bericht door frankyman » 26 jan 2013, 07:14

Geen verkeerde score inderdaad!
En mistlamp aan is inderdaad erg gaaf!betrap mezelf er ook op dat ik het regelmatig doe :W
E46 320D sedan
E36 328I cabrio

Florish

Bericht door Florish » 26 jan 2013, 10:46

Photoshoot ?

Waar zijn de foto's dan :gekdoen: :gekdoen:

JzAero

Bericht door JzAero » 26 jan 2013, 12:58

Klopt! Soms zie ik dan de auto in de weerspiegeling van een raam en dan denk ik, ziet er echt tof uit!

@Florish: Haha, ging niet om auto's hoor ;) Ik was daar voor een fotografieopdracht, paar foto's genomen voor een restaurant van de ouders van een vriend. Ik heb de nieuwe foto's nog niet bewerkt!

Oude foto's van de vorige keer.
Klik hier voor foto's

Florish

Bericht door Florish » 26 jan 2013, 13:04

ooo zo'n fotoshoot hahaha ik dacht van de bimmer :P

//wel mooie fotos btw ;)

Dcreator

Bericht door Dcreator » 26 jan 2013, 14:31

ik rij altijd met mijn mistlampen aan! haha, staat gewoon stuk stoerder! ze staan bij mij toch compleet op straat gericht, en nu met het gele licht heeft niemand er last van!

1:12 is netjes man! hopelijk nog veel langer plezier van je bmw! :duim:

Rene08

Bericht door Rene08 » 27 jan 2013, 11:41

Dcreator schreef:ik rij altijd met mijn mistlampen aan! haha, staat gewoon stuk stoerder!
Meningen verschillen. Ik vind het meer zoiets van; kijk mij eens, ik wil graag opvallen. En wat je zelf al zegt; kijk mij eens stoer zijn.
Dcreator schreef:ze staan bij mij toch compleet op straat gericht, en nu met het gele licht heeft niemand er last van!
Dat is niet helemaal waar. Persoonlijk vind ik de gele verlichting een stuk meer storend dan normale halogeen verlichting. Daarbij komt dat met dit weer (sneeuw en regen) het licht ontzettend reflecteert op straat.

Patrickk

Bericht door Patrickk » 27 jan 2013, 12:59

Dcreator schreef: staat gewoon stuk stoerder!
:duim:
Je ziet er ook zoveel van als je in de auto zit............ :whistle:
Of je moet gehecht zijn aan het lampje op je dash.......

Ben het wel met Rene eens.
E46 330iA touring 05-2003 110.000km
E46 330iA touring 05-2005 140.000km Edition 33

Een forum is er om te helpen en geholpen te worden.
Een simpel linkje, foto of doorverwijzing kan veel helpen!

JzAero

Bericht door JzAero » 27 jan 2013, 14:51

Ik vind het gewoon mooier ;) Ik doe het niet om op te vallen en om stoerder te ogen, maar het ziet er gewoon mooi uit en zo erg stoort het niet. Zie af en toe ook anderen met mistlampen rijden, dan vind ik de dimlichten toch vervelender omdat ie eerder in mijn binnenspiegel komen! Overigens doe ik ze niet zo heel vaak aan omdat ik toch weer een extra knop moet indrukken, maar soms gewoon voor het leuke.

JzAero

Bericht door JzAero » 27 jan 2013, 15:22

Nog filmpje van afgelopen zomer. Heerlijk hoe zo'n auto over de autobahn gaat zonder dat het lijkt alsof hij uit elkaar trilt!

PS: Klopt, remschoenen moesten vervangen worden, maar dat lampje sprong net voordat ik de rit begin aan. Is inmiddels al gefixt :)

Patrickk

Bericht door Patrickk » 27 jan 2013, 20:09

:duimen:

Ik kom met mijn 330XD niet zover (225 op de gps) maar idd als het niet druk is en de weg mooi vlak, rijd het heerlijk. Effe de roet eruit branden.
Die wijzer van de verbruiksmeter komt me ook bekent voor.......slurp slurp

Nog steeds een pracht auto en kleur.

Ooit al eens aan een :///m: tech 1 of 2 gedacht?
E46 330iA touring 05-2003 110.000km
E46 330iA touring 05-2005 140.000km Edition 33

Een forum is er om te helpen en geholpen te worden.
Een simpel linkje, foto of doorverwijzing kan veel helpen!

JzAero

Bericht door JzAero » 29 jan 2013, 02:21

Wel over nagedacht, nog niet genoeg kunnen sparen om het daadwerkelijk te laten doen ;) Mtech1 denk ik eerder aan op een Pre-facelift maar vind Mtech2 ook mooi! Heb overigens niet gekeken hoe snel dat was op de GPS, maar zal wel rond de 225-230 liggen ;) Hij heeft in de nacht dat ik terugreed wel 240+ op teller gehaald.

Bijna een jaar, terugblik op het eerste jaar

Nog een klein maandje en het is precies een jaar geleden dat ik deze auto heb gekocht. Halverwege februari ging ik naar deze auto kijken vanwege de op foto's goed ogende auto. Contact opgenomen en afspraak gemaakt. Daar stond ik dan, kijkend naar wat mijn toekomstige eerste auto zou worden. Helemaal weg van de kleur en de algemene looks van de auto, wilde ik hem toch echt hebben. Na een goed gesprekje met de eigenaar hebben we besloten akkoord te gaan met de deal. De auto was op een paar kleine puntjes in erg goede staat, de puntjes waarop hij minder scoorde zou de eigenaar voor mij opknappen.

Op 27 februari heb ik de auto in ontvangst mogen nemen. De eerste voorzichtige kilometers waren zalig. Het was weliswaar constant 100 rijden, maar daar komt zo'n BMW ook wel prima tot zijn recht. Verbruik viel me ook prima mee! Meteen maakte ik ook dag erna wat nieuwe foto's met een maatje van me. Heerlijke rit gehad met de bimmer. Mooie foto's geschoten en ook genoten van het heerlijke blok in het vooronder.

Eerste fotoshoot || 28-02-2012

Afbeelding

Spoiler: Laat zien
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Panningshots

Afbeelding

Afbeelding

En het interieur

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Niet lang daarna, was mijn BMW ook de BMW of the Month (Maart) geworden met de bovenstaande foto. Trots als ik was, wilde ik natuurlijk mijn auto ook hier laten zien. Mooi weer was ook op komst, waardoor ik trappelde om nieuwe foto's te maken met de Siena. Ik had hem immers nog niet in het zonnetje op foto's gezet! De onderstaande foto's waren eind maart geschoten, net nadat hij gewassen was. Het zijn nog steeds een van mijn favoriete foto's!

Lente is begonnen! || 21-03-2012

Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

De schone maar nog steeds druppelende Sienna naar een zandwinningsterrein gereden voor wat leuke plaatjes!
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Close upje
Afbeelding

Langs een weiland
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Naar aanleiding van de fotowedstrijd die ik destijds bedacht had, wilde ik ook een inzending van mijn kant posten. Het onderwerp was 'get low'. De bedoeling was dat er een low angle shot van je auto gemaakt zou worden. Ik heb besloten om deze foto's in natuur te schieten, namelijk in het gras. Het is wat unusual en ook niet mijn favoriete foto's / setup, maar over het algemeen wel tevreden!

Koninginnedag 31-04-2012

Afbeelding
Eerst even flink schoonmaken, afgelopen dagen met die regen was ie echt niet om aan te zien!
Afbeelding

Naar aanleiding van de fotowedstrijd ook wat plaatjes proberen te schieten! Staat ie dan in het gras!
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Helaas schijnt niet altijd de zon (letterlijk en figuurlijk die dag). Ik was in April van plan om met twee vrienden naar de Nürburgring te rijden voor het Gran Turismo Event dat daar in de eerste week van april plaats zou vinden. Onderweg ben ik gestrand op de Autobahn. Het complete verhaal staat in de spoiler, inclusief alle foto's. Kort gezegd, boven de 230 schoot de radiateur inclusief koelreservoir los. Het reservoir kwam tegen mijn blok aan waardoor dat scheurde. Dit grapje zorgde ervoor dat er rook/stoom achter mijn auto vandaan kwam. Ik lette gelukkig goed op en kon de auto op tijd stil zetten, nog voordat alle vloeistof weg was. Hierdoor heb ik de auto gered van verdere schade. Dit laten repareren duurde in totaal 8 uur. Heel vervelend dat je dagje dan zo in één klap weg was, maar we vermaakten ons verder ook prima in de stad Bocholt.

Daar gaat ie dan... De autoambulance op.
Afbeelding
Hoi jongens!

Tijdje weggeweest, maar ik heb toch een apart verhaal te vertellen. Vorige week donderdag, zou ik met een paar maatjes naar de Nürburgring gaan voor een evenement. Goed, we vertrokken om 6:15 'sochtends richting Duitsland om op tijd op de Ring aan te komen. Het eerste stukje richting de grens was saai door wegwerkzaamheden, maar we kwamen er wel, ruim voor de spits stond er immers weinig file nog.

Afbeelding

Eenmaal aan de grens, na een korte stop gehouden te hebben ging ik de Autobahn op. Het eerste stukje nog vrij rustig, rond de 160km/u. Toen een stukje verder vielen er gaten in het verkeer en kon er iets dieper ingetrapt worden. De Bimmer bleef ook bij 230 heerlijk stabiel zonder enigszins tegen te stribbelen. Na 11km sloeg echter het noodlot toe voor mijn Sienaatje. Ik kijk veel in mijn spiegels en dat heeft waarschijnlijk ook mijn 3er gered. Ik zie opeens rook vanachter de auto komen. In eerste instantie dacht ik dat er een van mijn banden aanliepen of dat mijn uitlaat rookte, maar dat betwijfelde ik. Ik hoorde namelijk geen geluid of iets in die richting. Toen getwijfeld of ik hem stil zou zetten en gelukkig vloog er net een afrit langs. Rustplaats meegepakt en hem daar neergezet.

Ik liep naar achter, niks aan de hand. En ja hoor, eenmaal toen ik weer naar voren keek zag ik rook vanuit de motorkap komen. Wat er ook gebeurt was, toch maar eerst de motorkap open gooien. Maatje van mij is gelukkig monteur, dus die wist wel snel wat er aan de hand was. Het lag gelukkig niet aan het blok. Het was stoom, van vloeistoffen die binnen de motorruimte verdampten. De bevestiging kwam al gauw onder de auto vandaan lopen. Er lekte iets, wat zeg ik? Iets? Een compleet reservoir stroomde vanonder de auto vandaan.

Gelukkig doordat ik het snel zag, zat er nog voldoende vloeistof in de leidingen om de auto koel te houden. Het blok was niet boven zijn normale bedrijfstemperatuur gekomen.

Afbeelding

Afbeelding

Wat was er nou gebeurt, de radiateur hangt als het ware aan het frame middels een aantal bevestigingspunten. Deze punten waren door ouderdom afgebroken, of in ieder geval een daarvan. De wind bij 230 drukte de radiateur naar binnen, de gehele unit, inclusief het koelvloeistofreservoir. Dit reservoir ligt normaal gesproken zo'n drie centimeter voor de V-snaar. Doordat er beweging mogelijk was, is deze tegen de V-snaar aangekomen, wat ervoor gezorgd heeft dat het complete reservoir gescheurd was. Doordat het slecht zichtbaar is heb ik daar geen foto van, maar wel van de vloeistof die nog in de ventilator kwam.

Afbeelding

Ik ben geen lid van de ANWB, maar toevallig had maatje in de auto wel een ANWB pas mee, we werden binnen driekwartier geholpen, doordat het probleem toch vrij ernstig was, moest hij op de autoambulance richting de dichtstbijzijnde BMW dealer. Om 9 uur heb ik daar een offerte getekend voor 240 euro, om pas weer om 15:30(!) daar weg te kunnen. Ik had helaas geen andere keus, want dat onderdeel was alleen bij de BMW dealer op voorraad en met mijn gebrekkige Duits kon ik ook niet veel anders. Gestrand in Bocholt, zeg ik maar. Gelukkig was het wel een interessante stad, dat maakte het nog enigszins acceptabel.

Afbeelding

Uiteindelijk ging het dagje Ring dus niet meer door, deze wordt binnenkort voor het principe nog een keer over gedaan. Al met al hebben we toch een hele interessante dag gehad. Na de reparatie gingen we naar Düsseldorf om toch nog een beetje naar dikke auto's te kunnen gapen. 85km verder. Gisteren in de zon nog maar eens de auto schoongepoetst, ook de motorruimte weer compleet stofvrij gemaakt. Het blijft natuurlijk nog steeds mijn trots en die mag er dan ook schoon uit zien, daar doet een beetje pech niets aan af. Hij wordt in ieder geval wel lekker in de watten gelegd ;)!

Afbeelding

Het gaat trouwens om het onderdeel, waarvan het dopje nog net zichtbaar is, boven de rechternier.
Afbeelding

Afbeelding

Dit keer geen hoge kwaliteitfoto's, even snel met iPhone 4S geklikt toen ik gestrand was.

Zoals al blijkt, niet alles was perfect aan de Siena. Zo zag de uitlaat er niet uit en dit begon me na een tijdje ook goed te storen. Tevens zat er een rammeltje in de uitlaat en wilde ik dat eruit hebben! Ik begon eerst met de sierstukken, OEM vanuit de dealer gehaald voor 70 euro per set. Geen goedkoop grapje, maar wel stuk mooier dan standaard. In de onderstaande foto's zie je het verschil tussen nieuw en oud goed!

Nieuwe sierstukjes

Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Oude looks
Afbeelding

Niet heel lang daarna ben ik ook terug naar de ex-eigenaar geweest die mij met onderhoud helpt. Hij heeft voor mij mijn uitlaat weer vastgemaakt. Daar zat een rammeltje in zoals eerder gezegd. Zeer vriendelijke service van hem, in de werkplaats van Mitsubishi Peter Ursem in Zwaag.

Uitlaatrammel eruit || 16-06-2012
Afbeelding
Vandaag ben ik langs de verkoper van mijn auto geweest, hij werkt in een Mitsubishi garage van Ursem in Hoorn en daar heb ik vandaag even wat dingetjes laten fixen. Zoals voor een aantal van jullie misschien al duidelijk was, heeft mijn auto sinds een tijd last van uitlaatrammeltje. Er werd gezegd dat het een schot in de demper kon zijn maar ook dat het een uitlaatsteun kon zijn. Ah fijn, zien is geloven. Eerst even de auto op de brug zetten! In eerste instantie pastte hij niet op de brug omdat de steunen door de verlaging niet er niet meer onder konden.

Even omhoog moeten krikken dus!
Afbeelding

Afbeelding

Nu past hij wel!
Afbeelding

De Sienna van onder
Afbeelding

Alles ziet er nog droog uit!
Afbeelding

En het ging om deze uitlaatsteun, deze zit net na het uitlaatspruitstuk en is door roest losgekomen. De bout kregen we er met geen mogelijkheid af, bleek namelijk dat het een vierkante bout is waar de sleutels niet omheen konden. Uiteindelijk met een plasmasnijder eraf gekregen.
Afbeelding

Afbeelding

Hitteschild zat ook los
Afbeelding

En nog wat extra plaatjes voor de fun ;)
Afbeelding

Afbeelding

Aardig verschil met wanneer die op de grond staat
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Nadeel van verlaging
Afbeelding

Schoon!
Afbeelding

Afbeelding

Ander probleempje, koplampen hebben last van condens, is minder geworden na het fohnen van de koplamp maar het gaat niet 100% weg. Enige oplossing hiervoor?
Afbeelding

En tadaaa! 150.000KM
Afbeelding

In de zomer stond Fast Car Festival op de planning. Het zou tevens mijn eerste BMW meeting worden. We kregen de mogelijkheid om op het circuit te rijden en ondanks dat ik de enige was zonder circuitervaring heb ik enorm genoten! We mochten dan weliswaar niet voluit, maar het was een leuke rit! Zeer vermakelijk evenement en ik heb daar ook nog een video van gemonteerd, mede mogelijk gemaakt door Rene's GoPro camera!

Fast Car Festival

Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Na een tijdje wassen had ik ook last van condens in de koplampen. Omdat ik wel iemand ben die erg stoort aan dit soort details, heb ik toch maar geprobeerd om dit er definitief uit te krijgen. Ik heb gekeken waarom er water naar binnen kon komen en het bleek dat de rubbers droog waren geworden. Na even ingevet te hebben en de binnenkant schoon gemaakt te hebben, is het nooit meer terug gekomen! Zeer tevreden met het resultaat in de onderstaande foto!

Koplampen condensloos || 26-06-2012
Afbeelding

Zaterdag, knutseldag

Zoals jullie weten heb ik sinds enige tijd last van condens. Na er met een blower op gezeten te hebben vorige week is een deel weg, maar het kwam nog geregeld terug, ook op de meeting op Zandvoort. Het zijn kleine details, maar juist dit soort dingen prikken zo in het oog. Tijd voor een update dus!

Ik heb een maat gevraagd hoeveel rubbers kosten bij de BMW dealer, deze zijn los te krijgen voor 17 euro per stuk. Voordat ik deze rubbers ging halen, wilde ik eerst even kijken wat ik er nu al aan kan doen. Ze moeten immers toch los en drooggemaakt worden voordat die rubbers erop kunnen. De rubbers die er nu in zitten, lijken nog prima. Ze zijn niet extreem droog, dus ik heb ze weer een beetje ingevet.

Eerst dan maar de gehele kap gedemonteerd.

Afbeelding

Het verschil met een dof glas en zonder glas
Afbeelding

De onderdelen die eraf moeten
Afbeelding

Onbewust had ik de koplamp van binnen schoon gemaakt (hij moest droog), toen ik hem er weer op zette (rechter koplamp voor kijkers thuis :duim: ), bleek dat deze een stuk schoner was geworden dan de andere koplamp.
Afbeelding

Vies
Afbeelding

Schoon
Afbeelding

Nou zitten er nog wat steenslag putjes in mijn lampen, maar een nieuw glas is algauw een dure oplossing. Een keer die dingen losmaken voor het polijsten lijkt mij een prima oplossing. Voor de volgende update!
Afbeelding

Hier issie weer aan beide kanten schoon! Condens ook eruit, hopen dat dat ook zo blijft, anders gooi ik er toch weer nieuwe rubbers in.
Afbeelding

Ondanks dat de E46 nog best een tijdloos model is, stoorde ik me wel aan het klokkenpaneel. De moderne BMW's zijn beduidend mooier op dat gebied. Het enige wat eigenlijk miste waren titan tachoringen. Snel besteld en erin gezet! Het resultaat:

Nieuwe Titan Tachoringen || 29-06-2012

Afbeelding
Before
Afbeelding

After
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Hoe taai leer ook is, slijtage zie je altijd wel, zo ook op de wang van de bestuurdersstoel. Ik wilde dit weer mooi krijgen, maar dan zonder dat ik een compleet nieuwe stoel erin zou moeten zetten. Colourlock is een populair setje dat veel gebruikt wordt om leer in nieuwstaat te krijgen. Dit setje had ik gebruikt om mijn leer weer mooi gaaf te krijgen. Ik had toen ook maar meteen de rest van het interieur opgeknapt!

Afbeelding
Na de vakantie zag die er lekker vies uit, dus vandaag weer even schoon gemaakt!

Afbeelding

Colourlock op de wangen en rest van het leer, resultaat is aardig, maar ik ga er nog zeker mee verder om het hele interieur weer mooi mat te krijgen.

Before
Afbeelding

After
Afbeelding

Dit jaar ook voor het eerst op de Nürburgring geweest (ja alsnog!), veel gezien, veel geleerd en vooral genoten. Circuit ervaring opgedaan en ook genoten van een hele gezellige dag met vrienden. Het was onvoorstelbaar hoe perfect de dag eigenlijk was. Graadje of 25-30C, zonnig, warm asfalt en heel mooi groen landschap. Veel en veel mooier dan op foto's en video's. Ik was werkelijk verliefd op de omgeving! Natuurlijk liet ik het niet bij de omgeving zitten en heb ik ook een stukje gereden over het circuit. Mijn eerste twee rondjes!

Foto van Nyls en mijn wagen op de parkeerplaats
Afbeelding

Hieronder ook nog twee videos van onze ritjes. Ik heb hier inderdaad een fout gemaakt door niet heel en toe te downshiften. Na deze fout heb ik geoefend op deze techniek en ben ik beetje bij beetje beter erin geworden. Dit jaar weer een keer proberen op de Ring!

Hier van buitenaf op 1:24

Natuurlijk was ik ook aanwezig op de wintermeeting! Samen met de E60 530i van mijn vader ;)
Afbeelding
Sienarode E46 was er ook :)
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Wintersetje gescoord! Wel veel nut gehad deze winter! OEM Styling 89 opgehaald bij een vriend van me, kostte niet heel veel, wel veel winst in de sneeuw! Helaas zijn de banden niet meer zo goed, maar hij kan het einde van deze winter nog wel halen.

Hier nog een vergelijking met de 18 inch en 17 inch!

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

Oude set
Afbeelding

No wheels
Afbeelding

Alle vier de banden op...
Afbeelding

Originele Styling 89 eronder!
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Uiteraard ook het jaarlijkse onderhoud en de APK gedaan! Geen goedkoop grapje, maar dan kan de auto er weer een tijdje tegenaan!

Afbeelding
Paar foto's toegestuurd gekregen! Auto staat momenteel op de brug bij de Mitsubishi dealer Ursem in Hoorn voor de remmenwissel en ander onderhoud! De ex-eigenaar helpt mij met het onderhoud :)
Afbeelding

Naaf ingevet om roest te voorkomen
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Al met al afgelopen tijd al een hoop aandacht in gegooid..

Wat er afgelopen jaar is gebeurd:

- Bougies vervangen
- Koelvloeistofreservoir vervangen
- Koelvloeistof ververst
- Remschoenen vervangen
- GM5 Module gerepareerd
- Uitlaat bevestigd met nieuwe bouten
- Airco onderhoud
- Oliewissel

Uiterlijke aanpassingen:
- Koplampen gereinigd
- Philips BlueVision H7
- Uitlaatsierstuk
- OEM M pook
- Colourlock interieur
- Nieuwe titan tachoringen
- OEM Radio CD Speler 2003
- Parrot MKi9200 (Bluetooth, AUX, iPod, USB)

Een korte samenvatting van 2012 ;)!

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Showroom”