m3 intresse
Re: m3 intresse
Jammer dat Leiderdorp nogal op een behoorlijk afstandje van Enschede ligt anders zou ik er ook cker ff langs komen. Wordt toch wel eens tijd voor een mooie fotoshoot met meerder M's tegelijk natuurlijk. Misschien een keer een "meeting" in het midden v/h land? :>
mits het weer het toelaat natuurlijk, vannacht van Spaarndam naar Den Haag gegleden, wat een ramp zeg, die pilots doen echt geen k*t in de sneeuwborn to run. schreef:dekkerm1 schreef:ja ben ik het wel mee eens idd. dit weer is natuurlijk helemaal k*t!!
2 januari doen??
mensen voor 2 januari? in leiderdorp parkeergarage om 13:00 uur???
-dekkerm1
-Born to Run.
-Morzail
-
-
ja vind ik ook. wanneer het sneeuwt of ijselt ofzo dan slaan we het over. is het redelijk weer dan gaat het door
plek is overdekt dus regen is geen excuus!
plek is overdekt dus regen is geen excuus!
suzuki alto 1.0 --> bmw e46 328CI--> bmw M3
ik hoop ook dat het weer een beetje meezit maar ik denk dat die witte rotzooi voorlopig wel blijft liggen... :rMorzail schreef:mits het weer het toelaat natuurlijk, vannacht van Spaarndam naar Den Haag gegleden, wat een ramp zeg, die pilots doen echt geen k*t in de sneeuwborn to run. schreef:dekkerm1 schreef:ja ben ik het wel mee eens idd. dit weer is natuurlijk helemaal k*t!!
2 januari doen??
mensen voor 2 januari? in leiderdorp parkeergarage om 13:00 uur???
-dekkerm1
-Born to Run.
-Morzail
-bm-dub
-
laten we hopen dat born to run wat zonneschijn meeneemt vanuit z'n werklocatie.
2010 ///M6 V10 Competition Edition nr.54/63 (current)
2006 ///M6 V10 Sapphire Black (ex.)
2005 ///M6 V10 Silverstone II (ex.)
2001 ///M3 Topas Blue (ex.)
2006 ///M6 V10 Sapphire Black (ex.)
2005 ///M6 V10 Silverstone II (ex.)
2001 ///M3 Topas Blue (ex.)
Kom denk ook wel even langs mijn mijn QP.
Ik moet helaas waarschijnlijk ook werken, hoor het morgen definitief ;(
Gaat het nog door?
ik rij er vanmiddag ff heen. voor mij gaat het iig door.
zie vanmiddag degene die gaan.
gr patrick
zie vanmiddag degene die gaan.
gr patrick
Is het nog wat geworden mannen?
Als ik het eerder had geweten had ik zeker even langs gekomen om wat foto's te maken
Als ik het eerder had geweten had ik zeker even langs gekomen om wat foto's te maken
Was heel gezellig, CSL helaas gemist maar even gezellig staan praten met Dylan en Patrick. Helaas vond mijn QP het iets minder gezellig. Had de motor even stationair draaien en opeens horen we een plof en komt er een hoop rook onder de motorkap vandaan. Waarschijnlijk is het kvs reservoir gescheurd. Morgen maar even kijken wat het is.
ja was wel ff gezellig. CSL echt schitterend!!! M3 van dylan mag er ook zkr zijn.
nou maarten das beetje k*t dan. zijn jullie nog lang gebleven??
gr patrick
nou maarten das beetje k*t dan. zijn jullie nog lang gebleven??
gr patrick
bekend verhaal. sterkte ermee.maarten22 schreef:Was heel gezellig, CSL helaas gemist maar even gezellig staan praten met Dylan en Patrick. Helaas vond mijn QP het iets minder gezellig. Had de motor even stationair draaien en opeens horen we een plof en komt er een hoop rook onder de motorkap vandaan. Waarschijnlijk is het kvs reservoir gescheurd. Morgen maar even kijken wat het is.
BMW rulez