m3 intresse
m3 intresse
goeiedag M3 fanaten.
ikzelf rij momenteel e46 328CI maar vind het het netttttt niet.
ik wil dan ook gaan kijken voor een echte M3.
nu is het altijd lastig om bij een dealer aan te kloppen en te vragen om een proefritje enz want zijn allemaal beetje huiverig omdat ik ook nog maar 23 ben.
maar ik ben echt! van plan een M3 te kopen en in te voeren vanuit duitsland, het liefst met SMG.
nu is mijn vraag.... wanneer er een meeting is van bmw portal en er is iemand die een M3 heb (schakel of smg) of ik een keer MEE mag rijden. uiteraard niet zelf achter het stuu,r maar om gewoon eens te ervaren hoe die m3 nou reageerd enz.
is er iemand die daar misschien geen bezwaar tegen heeft?
heeft geen haast. m3`s zijn er over een jaar ook nog te koop.
gr. patrick
update:
aangezien er meer mensen zijn die even een kijkje willen nemen geef ik even het adres op met een datum.
adres:
winkelhof
Leiderdorp parkeergarage (onder het winkelhof).
tijd: 13:00 uur 2 januari!!!
ikzelf rij momenteel e46 328CI maar vind het het netttttt niet.
ik wil dan ook gaan kijken voor een echte M3.
nu is het altijd lastig om bij een dealer aan te kloppen en te vragen om een proefritje enz want zijn allemaal beetje huiverig omdat ik ook nog maar 23 ben.
maar ik ben echt! van plan een M3 te kopen en in te voeren vanuit duitsland, het liefst met SMG.
nu is mijn vraag.... wanneer er een meeting is van bmw portal en er is iemand die een M3 heb (schakel of smg) of ik een keer MEE mag rijden. uiteraard niet zelf achter het stuu,r maar om gewoon eens te ervaren hoe die m3 nou reageerd enz.
is er iemand die daar misschien geen bezwaar tegen heeft?
heeft geen haast. m3`s zijn er over een jaar ook nog te koop.
gr. patrick
update:
aangezien er meer mensen zijn die even een kijkje willen nemen geef ik even het adres op met een datum.
adres:
winkelhof
Leiderdorp parkeergarage (onder het winkelhof).
tijd: 13:00 uur 2 januari!!!
Laatst gewijzigd door dekkerm1 op 18 dec 2010, 13:56, 3 keer totaal gewijzigd.
suzuki alto 1.0 --> bmw e46 328CI--> bmw M3
Re: m3 intresse
hehe, ik ken dat ook wel een beetje. ik was 21 toen ik voor 3's ging kijken. van mij mag je zeker een keertje meerijden, geen enkel probleem. waar ben je gevestigd?
2010 ///M6 V10 Competition Edition nr.54/63 (current)
2006 ///M6 V10 Sapphire Black (ex.)
2005 ///M6 V10 Silverstone II (ex.)
2001 ///M3 Topas Blue (ex.)
Ik heb ook nooit problemen als iemand bijvoorbeeld naar een Ringtripje mee wil rijden of bij een andere meeting uiteraard.
Echter mijn M3 staat gestald tot eind maart, begin april.
ik kan je wel vast zeggen dat het een wereld van verschil is ten opzichte van een "normale" E46.
Hiervoor heb ik een handgeschakelde 330i Touring gehad, nou dat was toch effe wat anders. Wel ook een super auto overigens.
Echter mijn M3 staat gestald tot eind maart, begin april.
ik kan je wel vast zeggen dat het een wereld van verschil is ten opzichte van een "normale" E46.
Hiervoor heb ik een handgeschakelde 330i Touring gehad, nou dat was toch effe wat anders. Wel ook een super auto overigens.
nou bedankt alvast. Haha ja denk inderdaad dat er een wereld van verschil in zit. Maar voordat ik me echt volledig wil storten op die m3 wil ik het even memaken.
Maar ik woon tegen schiphol aan. Waar kom jij vandaan dan bm dub?
Maar ik woon tegen schiphol aan. Waar kom jij vandaan dan bm dub?
- born to run.
Patrick Ik kom uit jou buurt en heb een CSL misschien zelf een stukje rijden weet je meteen alles he` stuur mij even een persoonlijk berichtje dan spreken we wat af begin december.
BMW ///M3 CSL the Perfect Driving.
Patrick & Born to Run, ik kom ook uit de omgeving Schiphol [Leiden] misschien kunnen we eens meeten [ik heb handgeschakeld/Born to Run SMG].
2010 ///M6 V10 Competition Edition nr.54/63 (current)
kijk dit vind ik nou leuk!!
ikzelf zit dan te denken als born to run het ook uitkomt om te meeten op transferium leiden? niet op vrijdag avond want dan is daar een weekelijkse meetings. een meeting waar ik niet graag kom omdat het aparte gaste zijn daar(sommige). schikt BM-DUB en born to run dit??
gr patrick
ikzelf zit dan te denken als born to run het ook uitkomt om te meeten op transferium leiden? niet op vrijdag avond want dan is daar een weekelijkse meetings. een meeting waar ik niet graag kom omdat het aparte gaste zijn daar(sommige). schikt BM-DUB en born to run dit??
gr patrick
- born to run.
Heren geen probleem ik kom uit nieuw vennep voor mijn kan het na 6 december want ben nu voor mijn werk in Qatar
maar lijkt mij heel leuk jullie eens te ontmoeten, meld mij wel even als ik weer in Nederland ben!
maar lijkt mij heel leuk jullie eens te ontmoeten, meld mij wel even als ik weer in Nederland ben!
ow wat leuk dat je uit nieuw vennep komt. ik woon in leimuiden. is dorpje naast je. heb je nog nooit zien rijden.
maar transferium lijkt me alsnog beste plek. ook ivm BM-DUB.
maar transferium lijkt me alsnog beste plek. ook ivm BM-DUB.
Nou dan heb je gelijk de ultieme BMW ervaring.
Ik heb zelf een M3 wat op zich al helemaal geweldig is. Ik heb voor die tijd eens meegereden met een CSL op de Nurburgring en op Spa. Ik kan je vast zeggen dat je alvast goed moet gaan sparen, want na een ritje in de CSL weet ik 100% zeker dat je een M3 wilt. Geen twijfel over mogelijk. Een mooier geluid, zeker als je erin zit bestaat niet bij het gasgeven met de airbox open. En dan dat vermogen, geweldig gewoon.
Ik heb zelf een M3 wat op zich al helemaal geweldig is. Ik heb voor die tijd eens meegereden met een CSL op de Nurburgring en op Spa. Ik kan je vast zeggen dat je alvast goed moet gaan sparen, want na een ritje in de CSL weet ik 100% zeker dat je een M3 wilt. Geen twijfel over mogelijk. Een mooier geluid, zeker als je erin zit bestaat niet bij het gasgeven met de airbox open. En dan dat vermogen, geweldig gewoon.
born to run. schreef:Heren geen probleem ik kom uit nieuw vennep voor mijn kan het na 6 december want ben nu voor mijn werk in Qatar
Hey,
rij in een witte CSL?
e 46 M3 van 2001
e 92 335i performance
e 30 325i van 1988 Deep purple Verkocht
Linkje naar mijn M3 viewtopic.php?f=29&t=10744
- born to run.
Ik rijd een carbon zwarte CSL en nu zeker want er zal best wat stof op liggen na drie maanden stalling!
Dus eerst maar eens wassen en in de was zetten voor de winter echt binnenvalt.
Dus eerst maar eens wassen en in de was zetten voor de winter echt binnenvalt.
En dan meteen weer naar binnen neem ik aan?
Een wijs man zei ooit: Eens BMW, altijd BMW. Alleen kon ik mij daar even niet aan houden..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more
E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more
E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..