Nieuwe mod in aankomst graag jullie goed gewaardeerde mening
Re: Nieuwe mod in aankomst graag jullie goed gewaardeerde me
Ja ik vind de keuze ook heel moeilijk vandaar ook deze opinie peiling:) Ik hou al MP en Ebay in de gaten voor originele m3 spiegels en wat betreft de M-tech 1 heb ik nog geen aanbieder gevonden.
Ik zal komende weken alles in de gaten houden wat betreft de mtech 1. Mocht dat niets opleveren ga ik waarschijnlijk voor een hele set mtech2, maar goed geduld is een schone zaak!
Ik zal komende weken alles in de gaten houden wat betreft de mtech 1. Mocht dat niets opleveren ga ik waarschijnlijk voor een hele set mtech2, maar goed geduld is een schone zaak!
Ik zou zeker weten voor de M-tech II bumperset gaat.
Ik had alleen de M-tech II voorbumper, maar als je budget het toelaat zou ik zeker voor het hele pakket gaan.
M3 bumper vind ik al gauw tjoening staan op een e46 sedan.. Plus mocht je de auto ooit weer verkopen dan zal de M-tech set zeker wat meer opleveren dan de M3 bumper wat er zowiezo niet op hoort.
Ik had ook bij HL automotive de m- tech II voorbumper gekocht en kwaliteit was best goed. Ik was er zeker tevreden over..
Ik had alleen de M-tech II voorbumper, maar als je budget het toelaat zou ik zeker voor het hele pakket gaan.
M3 bumper vind ik al gauw tjoening staan op een e46 sedan.. Plus mocht je de auto ooit weer verkopen dan zal de M-tech set zeker wat meer opleveren dan de M3 bumper wat er zowiezo niet op hoort.
Ik had ook bij HL automotive de m- tech II voorbumper gekocht en kwaliteit was best goed. Ik was er zeker tevreden over..
M3 e46 Individual Estoril Blue| Eissenman sport 4x76| KW v2 | Porsche 4pot klauwen | csl schijven | powerflex zwart in subframe/diff/RTABS | Michelin cup +
Heb je het ook bij HL laten spuiten en monteren dan Danish?
M-tech 2 'hoort' ook niet op een PFL sedanDanishbmw schreef:dan de M3 bumper wat er zowiezo niet op hoort.
Whaha klopt, maar is wel het makkelijkst aan te schaffen:P ik heb geduld :bored:
Whaha als ik het van het vrouwtje mag dat herken ik heel erg! Ik doe alles gewoon stiekem ze ziet het toch niet :blum:
Hey tan,
Ik had het alleen gekocht bij HL automotive. Het spuiten en monteren heb ik bij de desbetreffende spuiter laten doen.
Ik bedoel dat een m-pakket hoort op een e46.. een M3 pakket bestaat toch niet ?
Ik had het alleen gekocht bij HL automotive. Het spuiten en monteren heb ik bij de desbetreffende spuiter laten doen.
Ik bedoel dat een m-pakket hoort op een e46.. een M3 pakket bestaat toch niet ?
M3 e46 Individual Estoril Blue| Eissenman sport 4x76| KW v2 | Porsche 4pot klauwen | csl schijven | powerflex zwart in subframe/diff/RTABS | Michelin cup +
Ach ja mtech 1 of mtech 2 of M3 het hoort er allemaal niet op, net zoals bbs le mans, m6 velgen of een dynavin er niet op horen, maar toch doet men het :lol:
Klopt ik had het anders moeten formuleren
Wat ik probeer te zeggen is dat wij als eigenaar zelf bepalen wat er wel en wat er niet op hoort
Wat ik probeer te zeggen is dat wij als eigenaar zelf bepalen wat er wel en wat er niet op hoort
Uhm, nou, BMW heeft ooit bepaald wat er wel of niet op hoort. En wij bepalen wat er wel of niet op kan, of wat wel of niet mooi is.
Grt, René

Grt, René
whaha das nog beter geformuleerd