19 inch velgen onder Bmw E46
Re: 19 inch velgen onder Bmw E46
Sowieso een compleet andere velg... Check ook de inbussen...
-
Ik, met mijn ongeoefend oog op dit gebied, zie nu idd op jouw foto dat die originele slechts 2 schroeven per koppel spaken heeft zitten. Verder lijkt het alsof de inham tussen de inbussen wat dieper ligt (kan ook de hoek van de foto zijn, denk dat Griffendahl dit bedoelde met de inbussen?)
Zijn er geen versies waar inderdaad de hele rand "bespijkerd" is?
Die man waar ik ze gekocht heb zei dat hij een set originele breytons, en de mijne naast elkaar gelegt heeft en geen verschil zag. (had de set toen al in mijn wagen liggen en afgerekend dus was geen verkoperspraat)
Op internet heb ik zo verder ook geen verschil kunnen vinden.
Maakt me verder ook niet veel uit, de prijs voor originele heb ik er niet voor over... het verschil hiertussen spendeer ik liever aan wat anders voor m'n beamer (heb een set originele xenon op 't oog @ the moment) en ben zuinig met dit setje!
Zijn er geen versies waar inderdaad de hele rand "bespijkerd" is?
Die man waar ik ze gekocht heb zei dat hij een set originele breytons, en de mijne naast elkaar gelegt heeft en geen verschil zag. (had de set toen al in mijn wagen liggen en afgerekend dus was geen verkoperspraat)
Op internet heb ik zo verder ook geen verschil kunnen vinden.
Maakt me verder ook niet veel uit, de prijs voor originele heb ik er niet voor over... het verschil hiertussen spendeer ik liever aan wat anders voor m'n beamer (heb een set originele xenon op 't oog @ the moment) en ben zuinig met dit setje!
-
Ik heb e46 M3 evo velgen te koop die aangepast zijn voor een coupeNickbmwe46 schreef:Hmm jammer.. Zal ik dus nog ff verder moeten kijken naar velgen!
Haha, dacht eindelijk een set gevonden te hebben. Toevallig nog aanraders qua velg?

Ik heb daar misschien ook wel interesse in. Kan je me alle gegevens pm'en van de velgen.
M3 e46 Individual Estoril Blue| Eissenman sport 4x76| KW v2 | Porsche 4pot klauwen | csl schijven | powerflex zwart in subframe/diff/RTABS | Michelin cup +
Hier Tommy, lees even dit topic door.
M3 e46 Individual Estoril Blue| Eissenman sport 4x76| KW v2 | Porsche 4pot klauwen | csl schijven | powerflex zwart in subframe/diff/RTABS | Michelin cup +
Ok ok. Nu zit ik zelf ook te denken om nog verder te verlagen. (schroefset).
De Touring heeft een eibach Sport system (dempers + veren) onlangs gekregen maar het is niet genoeg
en heb nu nooit problemen met aanlopen zelf niet als ie afgeladen vol is.
Op dit moment zitten er rondom 225/35/19 et38 velgen op. Wat kan ik verwachten als ik de Touring plat wil leggen?
Zal er gerold moeten worden?
De velgen gaan toch ook een beetje anders staan? Zoals: / \.
En wat zullen ongeveer de kosten zijn om te rollen incl. Bumper?
De Touring heeft een eibach Sport system (dempers + veren) onlangs gekregen maar het is niet genoeg

Op dit moment zitten er rondom 225/35/19 et38 velgen op. Wat kan ik verwachten als ik de Touring plat wil leggen?
Zal er gerold moeten worden?
De velgen gaan toch ook een beetje anders staan? Zoals: / \.
En wat zullen ongeveer de kosten zijn om te rollen incl. Bumper?