Helaas kan het soms niet anders dan met boetes een gevaarlijk dilemma iop te heffen!
Gewoon omdat sommig personen het nog steeds niet willen begrijpen, en dan moeten het nog steeds, jaar na jaar, de goeden het met de kwaden het bekopen.
Sommige mensen snappen of willen het dus gewoon niet snappen, dat bepaalde handelingen en montages gewoon levensgevaarlijk zijn.
Ik vind dus dat dit gerechtvaardigd is, om dit soort problematiek met grote boetes flink af te straffen.
Misschien dat wanneer ze het eens flink in de buidel voelen, dat het eens een keer duidelijk zal worden.
Bij dit soort mensen schijnt een mensenleven echt geen fluit waard te zijn!!
Tot dat ze zelf een familielid of een vriend of hun vriendin kwijt raken door een dergelijk stuk onbenul, wat alles maar zomaar doet zonder eens fatsoenlijk na te denken, en nergens geen bal verstand heeft van de techniek.
Mij is altijd geleerd, handen af van onbekende dingen, en waar je geen verstand van hebt, en houd de veiligheid eens hoog in het vaandel.
Scheelt weer mensen levens
Beste forum leden, het is geen grap of flauwekul, maar geloof me, wanneer er bewijs gevonden kan worden, en degene die dit op zijn geweten heeft, dat door zijn toedoen een dergelijk ongeval heeft veroorzaakt, misschien met letsel, en misschien met dodelijke afloop, dat ze je dan wel even flink kaal zullen scheren, en misschien zelfs de aanklacht aan je broek krijgt dood door schuld, moet het dan eerst zover komen dan, voor dat men eens een keer reden wil verstaan!
Ik had echter gehoopt, dat dit niet nodig zou moeten zijn, maar gezien sommige antwoorden die ik krijg, en verhalen die ik lees, op sommige fora en op straat, dan is het dus erg gesteld.
Dus zal het volgende antwoord op deze problemen wellicht het puntenrijbewijs en hoge bekeuringen het juiste antwoord zijn. Erg jammer voor degene die deze wetten overtreden!
des ondanks wens ik iedereen een heel fijn weekend toe, geniet van het mooie weer wat komt.
met vriendelijke groet,
Ad