Advies bij Inbouwen Dubbel Din radio
Re: Advies bij Inbouwen Dubbel Din radio
Oke cool, dan ga ik dat ook maar ff kopen bij die Noorse gast 

- largeproject
- Contacteer:
Mijne kwam uit de US,slimmert was wel zo slim om het aan te bieden in engelse ponden en niet in $. 

Hello Audio freaks ,
Ik heb een 16:9 navi (bmw touring 2002 ) nu is mijn vraag of ik een andere radio kan plaatsen met gps dvd ale noem maar op
want ik ben de oem zo beu ,welke modellen en kan ik die gewoon veranderen want ik heb vernomen dat de interface vannachter in mijn koffer steekt, werkt dat met ISO stekkers achter aan het 16:9 scherm ed bedankt alvast voor de reacties
Ik heb een 16:9 navi (bmw touring 2002 ) nu is mijn vraag of ik een andere radio kan plaatsen met gps dvd ale noem maar op
want ik ben de oem zo beu ,welke modellen en kan ik die gewoon veranderen want ik heb vernomen dat de interface vannachter in mijn koffer steekt, werkt dat met ISO stekkers achter aan het 16:9 scherm ed bedankt alvast voor de reacties
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Wellicht werkt een Car PC?
Maar is geen goedkope oplossing, en ik weet niet zeker of je daar Navi op kan proppen.
Maar is geen goedkope oplossing, en ik weet niet zeker of je daar Navi op kan proppen.
- BMW_Mischa
Car-PC is zeker een mooie optie. Ben aan het uitzoeken wat het allemaal zou gaan kosten (kan snel oplopen als je niet op pas) Op dit moment ben ik al met CentraFuse aan het testen http://www.centrafuse.com/ Dit pakket kan je compleet met navigatie aanschaffen. Mijn ervaring tot nu toe is dat het gewoon prachtig werkt (Netbook met touchscreen). Navigatie is gigantisch snel (Berekenen is haast niet eens te zien), en alles werkt eigenlijk heel "gewoon". Maar of het ook ooit echt het OEM gevoel zal geven weet ik zo net nog niet....

E30 325i Cabrio ('87) R.I.P.
E36 316i LPI sedan ('97) Verkocht
E46 320D sedan ('01) Verkocht
E36 325i Cabrio ('94) Verkocht
E61 520D ('07) Verkocht
F20 116D ('13) Verkocht
F31 320D ('13)
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Als het in een OEM jasje zit, en je bijvoorbeeld TOMTOM erop kan pleuren zou al super zijn denk ik zo.
net zoals deze dus (h), jammer dat die Centrafuse niet op CE werkt.....
320dMtech Y2K.11 | lid #100 |
|

Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
- JJ-BMW-F30
Bij Bezelking is er een installatiekit voor het plaatsen van een Dubbel-din te koop.
Ook is er een manual beschikbaar hoe je deze kan plaatsen. Met deze manual en de kit lijkt het mij toch wel te doen om een dubbel-din in te gaan bouwen.
Wat vinden jullie hiervan ?
(Zou een mooi alernatief kunnen zijn wanneer de ervaringen van de Dynavin tegen vallen)
Ook is er een manual beschikbaar hoe je deze kan plaatsen. Met deze manual en de kit lijkt het mij toch wel te doen om een dubbel-din in te gaan bouwen.
Wat vinden jullie hiervan ?
(Zou een mooi alernatief kunnen zijn wanneer de ervaringen van de Dynavin tegen vallen)
Het lijkt heel makkelijk, maar dat is het niet. Die producten bij Bezelking zijn wel van redelijke kwaliteit, maar niet perfect op maat waardoor het soms net niet past.
320dMtech Y2K.11 | lid #100 |
|

Touring zonder dakrails:
- largeproject
- Contacteer:
Janus werkt goed,heb hem der zelf ook inzitten.