Tijdje stil geweest hier genoeg gebeurt en domme dingen gedaan,
moet helaas het project even op een laag pitje leggen, heb helaas een emg cursus opgelegd gekregen van de petjes die me een duit uit mijn portomonee kost heb er iig van geleerd dat je niet moet racen op straat voortaan maar een aantal rondjes nurburg pakken ofzo stukken goedkoper iig

Reed snachts met een aantal vrienden naar huis vanaf een meeting, en deed een stoplicht sprint tegen een honda civic vtec b18 doe dit soort dingen normaal gesproken nooit maar dacht het is midden in de nacht waarom ook niet voor 1x, en natuurlijk doken de blauwe smurfen op in een undercover auto zonder lichten aan f*ck heb ik weer , ze kwamen blijkbaar uit een donker straatje en ze zagen ons dus vlink acceleren en zijn ons achterna gegaan zag ze helaas toen het al te laat was volgens oom agent reed ik ruim over de 100 en hij kon me niet bijhouden uit eindelijk ben ik geklokt op 94km inc aftrek op een weg die van 80 naar 50 ging, en natuurlijk rekende ze de 50 weg ook al was het maar een metertje of 300 op die 50 weg, dom dom dom ik weet het

Een maat van mij met die honda, hebben ze nog harder gepakt die kan dus opnieuw beginnen voor zijn rijbewijs + zijn auto die in beslag is genomen voor technisch onderzoek, hij reed dan ook wel met rokende en piepende banden weg en dat ding is ook helemaal opgetuigd en maakt echt teveel herrie, hij is op ruim 110 geklokt terwel hij me met moeite bij kon houden ik liet eerder mijn gas los ik vertrouwde die auto niet die ik ineens achter me in mijn binnenspiegel zag, was overigens een dikke bora 2.8 v6 4motion nog nooit politie in rondt zien rijden, er stondt ook aan het einde van de straat een fuik klaar voor ons met 3 touranetjes die de weg blokeerde lijkt er dus op dat iemand ons genaait heeft en getipt heeft

Ik heb blijkbaar een engeltje op me schouder denk ik ofzo

Hij is helaas een beginnend bestuurder en had dus zijn 3de punt tepakken, lullig voor hem maargoed wie zijn kont brand moet op zijn blaren zitten denk ik zo, net zoals ik dat moet, ik kom er dan gelukkig wel met een hoop gezeik vanaf. Dit geintje kost me dus zo'n 1034 euro belachelijk hoog bedrag voor een cursus van 1 hele dag en 2 halve dagen waar ze alleen willen horen wat ze willen horen

Alsof het zo gevaarlijk is als er geen drol op de weg rijd heb werkelijk geen auto gezien! Terwel ze zelf elke regel aan de lap laarsen of het nou druk is of niet, belachelijk beleid hier in nederland bah!

Betaal ik het niet dan wordt mijn rijbewijs ongeldig verklaard en mag ik dus ook opnieuw beginnen fijn die nieuwe regels alsof er al niet genoeg regels zijn op de weg nondeju

Maarja ach het leven gaat verder dus de keuze is bij mij snel gemaakt aangezien mijn rijbewijs van belang is voor mijn werk dan maar een roodje weg geven voor de staatspot voor een onzinnige kl*te cursus

kan in iedergeval mijn werk voortzetten, het motor ombouw project zal dus ff op zich moeten wachten totdat de centjes weer bijmekaar gespaart zijn.
@ruudje2015
Ik blijf denk ik toch bij de witte knippers vindt ik denk ik toch persoonlijk mooier staan, heb dan ook achterlichten bestelt met de witte knippers, aangezien die ik nu heb smoked zijn plaatje klopt niet echt, maar toch bedankt voor het aanbod!
@patrick320i
Het ging om rc090 wielen helaas vielen ze me erg tegen er stondt in de advertentie dat het om een breedset ging, waar het achteraf dus niet om ging, er lagen voor gewoon getrokken banden omheen heb ze dus laten staan aangezien ik een breedset wil ze waren overigens wel heel netjes maargoed ik krijg spijt als ik iets koop waar ik niet achter sta.
Erg nette wielen heb je daar vindt die ook wel erg nice de rc040 is alleen niet in breedset te krijgen of wel ?
Ben je lang bezig geweest met het opknappen van de wielen ?
Nu ff een maand of 2 sparen en dan kan ik alsnog mijn ombouw voortzetten en een leuk setje wielen kopen
Pas op met sprintjes trekken en rare dingen uithalen op de openbare de politie jaagt en heeft weer geld nodig na al die stakingen! stikt hier in brabant iig van de controles
Groetjes,
Bamiee