Link waar je misschien wat aan hebt:
http://www.m3forum.net/m3forum/showthread.php?t=368133
Martijn. schreef:Ik heb wel vaker gezien dat ze de pomp verzetten naar de andere kant incl. nieuw reservoir omdat ze met circuit rijden last hebben van een te hoge temperatuur waardoor de SMG niet goed meer werkt.
markm schreef:kan die motor en bak dat allemaal aan zonder extra aanpassingen?
Nee is maar 1 stage voor gemaakt, 1 maat kleinere pully en je bent bij 600... methanol erbij en hallo ..639 pk en je raped alles wat je maar tegenkomt.niels 323i schreef:kan je de m5 set ook met intercooler krijgen? ik vind dat je in verhouding veel meer vermogens winst heb op een m3 343 naar 550pk dan op een m5 400 naar 560pk of heeft dat met de vortec te maken?
Ik help het je hopen dat ie het houd (heb zelf HEEEEEL slechte ervaringen met een S54 die stock was..) ik zou zelf een S54 op stock internals geen FI durven te geven...s54vert schreef:markm schreef:kan die motor en bak dat allemaal aan zonder extra aanpassingen?
Waarom niet , tis maar 0.5 bar , lacht de S54 om met standaard compressie..
en de bak helemaal,
E36 racer schreef:Tja, wat er bij mijne fout ging, zullen we helaas nooit meer achter komen, helaas maar waar.
Tja, het zal zeker leuk lopen (heb zelf een paar keer mee mogen rijden met een 550 ESS kit, liep goed hard kan ik je vertellen!). wellicht dat je meer potentieel uit de kit had gehaald met een coupe chassis met het vermogen, maar ieder zo zijn ding natuurlijk
Ben benieuwd
s54vert schreef: Hier heb ik echt veel meer plezier van en straks met 550pk helemaal,nu al zin in de eerste de beste M3 die denkt dat "zware" cabriootje even op zijn donder te geven