Van 231 naar 254 pk

Wel moet ik zeggen dat ik zijn verhaal een beetje in twijfel trek. Een m3 e90 euro rijden op een sprint en een rollende start en dan ook nog met 2 lengtes verschil voorblijven? No way..
patjuh1978 schreef:Misschien had de M de handrem erop, ik vind het ook lastig om te geloven. Vooral omdat ik met veel snellere wagens het heb geprobeerd. Ik weet iedergeval dat ik met mijn huidige auto, chip or not geen kans zou maken. Laat staan bij een rollende start.
Maar goed, je weet nooit![]()
Hey maar E36 M-Style, als je nou gewoon even je auto een jaartje aan me leent breng ik je echt een heel gedetaileerd rapport hoor![]()
Hier ben ik ook wel benieuwd naarStefan325 schreef:Heeft iemand hier al een keer zijn 325i of 330i laten chippen? Ik weet dat de vermogenswinst minimaal zal zijn, maar ben toch benieuwd. Mijn voorgaande auto's heb ik allemaal laten chippen. Moet wel eerlijk zeggen dat dit bijna altijd turbo's waren, dus hoge vermogenswinsten behaald werden.
Beter! SuccesSharknose_BMW schreef:Ha Edgar, ik heb inderdaad de horrorverhalen gelezen. Volgende week heb ik een afspraak bij ATM voor chiptuning op maat. Goed verhaal en advies hadden ze. Iemand ervaring met ATM?