Chiptuning ervaringen
-
Re: Chiptuning ervaringen
Zijn er hier veel mensen die een chippie in de auto hebben?
Rij veel dus positiever verbruik zou fijn zijn....
Rij veel dus positiever verbruik zou fijn zijn....
Precies zou mij ook voornamelijk om het verbruik gaan, extra power is mooi meegenomen.
Ik heb alleen een beetje moeite met dat ie extra gaat roken. Dat hoort niet bij zo'n auto vind ik.
BPM berekenen? Meer weten over invoeren? http://www.bpmberekenen.com.
Ik ben er ook erg benieuwd.. zit er namelijk ook over te denken maar nu heeft laatst iemand me gezegd het niet te doen omdat de turbo harder zou moeten werken dus gaan ze sneller stuk of iets in die trent beetje wazig verhaal met slechte argumenten vond ik
Ik heb al meerdere gechipte diesels hier op de stoep gehad, en dat ie extra gaat roken is me niet op gevallen.
De extra power/trekkracht is echt
Zie anders ook dit topic! Klik hier!
Deze FAQ antwoorden heb ik bij vele chiptuning bedrijven gekregen..
De extra power/trekkracht is echt
Zie anders ook dit topic! Klik hier!
Deze FAQ antwoorden heb ik bij vele chiptuning bedrijven gekregen..
-
Afgelopen week 2 man gesproken 1x alfa diesel en 1x golf diesel.
Beide personen zeggen. Het is echt een verschil Hele andere auto. Meer power en verbruik merk je ook echt. Indien je hetzelfde blijft rijden...
Beide personen zeggen. Het is echt een verschil Hele andere auto. Meer power en verbruik merk je ook echt. Indien je hetzelfde blijft rijden...
Klopt!
Vooral (iig bij Audi/Golf) is van de 2 na de 3 echt een feest! :yahoo:
Ik wist het wel als ik diesel had, dat was bij mij het eerste wat ik gedaan zou hebben..
Ik wist het wel als ik diesel had, dat was bij mij het eerste wat ik gedaan zou hebben..
Ik had ergens in Mei een afspraak staamn bij BullPower maar kreeg toen eindelijk mijn hypotheek aanvraag rond, toen afgebeld, had mijn €€€'s nodig voor m'n huis/appartement....Dnl schreef:Klopt!
Ach... komt nog wel eens... dat chippen.... :p
Ik heb bij Ziptuning een offerte aanvraag gedaan voor mijn E46 320i Executive uit 1999 en nu blijkt dat ze geen chiptuning doen bij auto's van voor 2001. Waarom is dit? En welke adressen doen dit wel voor mijn auto?
eh, chiptuning voor een 320i? Zou je niet beter een 325 of zo kunnen kopen? Benzine auto's hebben toch nauwliijks voordeel van chiptuning?
BPM berekenen? Meer weten over invoeren? http://www.bpmberekenen.com.
farl schreef:Ik heb bij Ziptuning een offerte aanvraag gedaan voor mijn E46 320i Executive uit 1999 en nu blijkt dat ze geen chiptuning doen bij auto's van voor 2001. Waarom is dit? En welke adressen doen dit wel voor mijn auto?
Prijs bij BullPowerSiemi schreef:eh, chiptuning voor een 320i? Zou je niet beter een 325 of zo kunnen kopen? Benzine auto's hebben toch nauwliijks voordeel van chiptuning?
320 150pk/190Nm 165pk/208Nm € 448.00 (=€29.87 per PK....)
Nou, ik heb deze 320i pas net een maandje en ik ben er erg blij mee en ik heb er niet al teveel voor hoeven te betalen. Een 325 zie je niet vaak te koop staan en is een stuk duurder, hetzelfde als een 323 of 328. Maar goed, ik ben wel tevreden met een 320 motor, maar als het mogelijk is om een pufje meer power te krijgen (en minder verbruik) dan vind ik dat wel leuk.Siemi schreef:eh, chiptuning voor een 320i? Zou je niet beter een 325 of zo kunnen kopen? Benzine auto's hebben toch nauwliijks voordeel van chiptuning?
Ik weet als ik mij 320D heb dat ik gelijk een afspraak m aak voor techippen. Mijn Passat 1.8T is ook gechipt en die gaat echt als een speer nu.
Mijn Passat is bij MVT Tuning Rotterdam gechipt. Als ik dadelijk ook een bmw heb weet ik het nog niet.