BMW 328i E46 || Nieuwe Motor M52B28TU Gekocht!
Re: BMW 328i E46 - Summer set up!
nice zeg! en ruimte zat bij je schroefset, bij mij kan daar nog geen vinger tussen! 

>>>>Showroom E36's<<<<
Hij hangt daar nog
toen hingen de wielen 10-15mm buiten de kasten, nu staan ze 2-3mm buiten de spatborden dus hij is wel weer flink naar binnen gegaan!

Dat staat wel dik zeg (en laag)
Vind alleen je knippers voor niet zo mooi ogen, lijkt wel doorgefikt ofzo haha. Misschien vv voor witte met silvervisions?

Vind alleen je knippers voor niet zo mooi ogen, lijkt wel doorgefikt ofzo haha. Misschien vv voor witte met silvervisions?
Komt doordat de voorkant (eigenlijk de hele auto) nog vol zit met zooi van de winter, ik wilde hem gisteren wassen maar het werd laat of bedoel je in het algemeen
? Ik wil inderdaad wel silvervisions erin stoppen op ten duur, maar misschien helpt het poetsen van de lichten ook al een hoop.

Auto wassen!

Hier nog vies

En hier weer schoon!

Achterop helaas nog geen spacer, moet eerst spatborden laten rollen

Voorop wel!

Binnenkort weer dagje voor dit uitzoeken

Hier nog vies

En hier weer schoon!

Achterop helaas nog geen spacer, moet eerst spatborden laten rollen

Voorop wel!

Binnenkort weer dagje voor dit uitzoeken

glimt weer netjes hoor! hoeveel MM heb je vooraan gedaan? ik zit er ook nog aan te denken om voor spacers te plaatsen.
ik vind je hoogte wel mooi zo. niet te laag iig.
ik vind je hoogte wel mooi zo. niet te laag iig.

E46 316i 1999 EIBACH PRO verkocht
E46 316i 2002 EIBACH PRO
E90 318D 2008
E46 316i 2002 EIBACH PRO
E90 318D 2008
-
Nice!
Wel ff je rechtersierstuk van de uitlaat goed erop drukken, deze zit scheef
Wel ff je rechtersierstuk van de uitlaat goed erop drukken, deze zit scheef

Ik heb er 15mm spacers op vooraan maar ik heb voor zo breed gekozen omdat mijn schroefset breed is. Het kon eigenlijk een tandje minder, misschien ga ik later 10mm erop zetten om zo wat minder breed te staan maar lekker stuurt het wel 
Ja inderdaad ik zie het nu op de foto's! Zal het eens binnenkort weer rechtzetten!

Ja inderdaad ik zie het nu op de foto's! Zal het eens binnenkort weer rechtzetten!
Filmpje van de intake! Heb ook nog filmpjes van de 330Ci van Pim met cone intake maar nog niet in elkaar gezet! Ik bouw binnen de komende weken een eigen hitteschild erin, maar kon niet wachten op het geluid!
Re: BMW 328i E46 - Intake induction sound video!
Nice klinkt goed.
Maar een "cold" air intake is het eigenlijk niet. Dit omdat het koelsysteem van het blok langs de inlaat loopt, hierdoor wordt de lucht nooit echt koud. Bij mijn E36 had ik die slangen verwijderd, dan heb je een echte cold air intake 

Staat er ook niet hè hahah!
Maar gelijk heb je, een cold air intake hapt lucht vanuit de bodem of een andere dergelijke oplossing, maar wat bedoel je met slangen? Ik deed het vooral voor het geluid en verwacht daarom geen (merkbare) performance gain. Merk wel dat ie lekker bromt bij 1750-2000 toeren! Erg lekker voor als je geluid wil en niet telkens tot boven de 5500 wilt komen!

Ow haha, ik zie het. Ben nog nie helemaal wakker
Had cone voor cold aangezien.
Maar ik had de slangen van het koelsysteem verwijderd die de inlaat "voorverwarmen".

Maar ik had de slangen van het koelsysteem verwijderd die de inlaat "voorverwarmen".
Klinkt lekker! 

[E46 318i sedan ///M] Sold
[E90 320i sedan high executive]