E46 Touring *
Re: Macs 320d Touring *Goodies + Cleaning*
Thnx Mikkie! Ben er zelf ook erg tevreden over
@B, heb er nog geen tijd voor gehad. Oplossing: zo vies laten worden dat je het niet meer ziet.
Ben nu net voor het eerst sinds anderhalve week weer ff online, reken maar niet dat ik tijd heb gehad om te wassen, laat staan om te poetsen maar weet al wel hoe ik het weg ga halen: pad gebruiken met minder 'cut' oftewel, die katoenen hoes eraf halen en nog een keer proberen!
@B, heb er nog geen tijd voor gehad. Oplossing: zo vies laten worden dat je het niet meer ziet.
Ben nu net voor het eerst sinds anderhalve week weer ff online, reken maar niet dat ik tijd heb gehad om te wassen, laat staan om te poetsen maar weet al wel hoe ik het weg ga halen: pad gebruiken met minder 'cut' oftewel, die katoenen hoes eraf halen en nog een keer proberen!
Had op mijn vrouw haar auto ook eerst die katoenendoek gebruikt, maar vond ik niet fijn. Wellicht dat fiat een zachtere laklaag heeft ofzo. Maar durfde het niet op mijn eigen auto aan.
Heb deze besteld
Heb deze besteld
- Spoiler: Laat zien
Geen gek idee om die er toch ook maar bij te kopen. Zal eens kijken.
Stoorde me eigenlijk sinds de aanschaf van de wagen al aan de beschadigingen op de klepjes van de asbak en het vakje erboven:
Mantisnl bood een gebruikte set aan en die is vanmiddag via de post binnengekomen. Enige probleem was, dat zijn knoppenbalk minder hoog is dan de mijne moest dus het klepje van de asbak overzetten op mijn frame. Beetje peuterwerk, omdat het veertje wel weer moet werken om het kleppie te openen, maar is allemaal gelukt.
Resultaat: niets spannends, maar gewoon zoals het hoort
Thnx Mantisnl
Mantisnl bood een gebruikte set aan en die is vanmiddag via de post binnengekomen. Enige probleem was, dat zijn knoppenbalk minder hoog is dan de mijne moest dus het klepje van de asbak overzetten op mijn frame. Beetje peuterwerk, omdat het veertje wel weer moet werken om het kleppie te openen, maar is allemaal gelukt.
Resultaat: niets spannends, maar gewoon zoals het hoort
Thnx Mantisnl
Re: Macs 320d Touring
Beter dan een opmerking over dat ik nodig moet stofzuigen
Moest vandaag kiezen, óf met Daan naar de dierentuin, óf nieuwe schoenen kopen... (h)
Moest vandaag kiezen, óf met Daan naar de dierentuin, óf nieuwe schoenen kopen... (h)
Beide netjes en strak
En nu samen met Daan de auto uitzuigen.
En nu samen met Daan de auto uitzuigen.
320dMtech Y2K.11 | lid #100 | |
Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
Ziet er goed uit meester Marcel!
Alleen wel ff stofzuigen, dit kan niet eah... (|
Alleen wel ff stofzuigen, dit kan niet eah... (|
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Mooi hoor!
Ennuh... de hologrammen?
Ennuh... de hologrammen?
Zeg, wordt het niet eens tijd om te gaan stofzuigen?
Re: Macs 320d Touring *Pre-winter shoot*
Het was vandaag heerlijk weer, waarschijnlijk een van de laatste keren van dit jaar, dus een uitgelezen mogelijkheid om de wagen eens lekker te verwennen met een soppie. Een paar plaatjes schieten hoort er dan wel bij Zeker met het vooruitzicht dat de winterschoenen er dadelijk weer onder komen.
Het zijn er nogal wat, dus leun maar ff achterover
Het zijn er nogal wat, dus leun maar ff achterover
Mooie foto's zeg. Ook die velgen passen perfect, mooi strak en laag. Hoe breed zijn je achterbanden eigenlijk, is dat 225 of vertekend het beeld vanwege de modder?
thnx! Zijn idd 225, zowel voor als achter.
Zit nog erg te twijfelen of ik er op den duur andere wielen onder zal doen, maar vind deze stiekem toch ook wel erg mooi
Zit nog erg te twijfelen of ik er op den duur andere wielen onder zal doen, maar vind deze stiekem toch ook wel erg mooi
das sieht ja super geil aus !
320dMtech Y2K.11 | lid #100 | |
Touring zonder dakrails:
zekers mooie plaatjes
de touring staat er ook nog 'ns super mooi bij
en t lijkt idd vrij breed te zijn achter... ze komen ook vrij ver naar buiten he, scheelt ook.. wat is de ET?
ziet er super uit allemaal iig |p
de touring staat er ook nog 'ns super mooi bij
en t lijkt idd vrij breed te zijn achter... ze komen ook vrij ver naar buiten he, scheelt ook.. wat is de ET?
ziet er super uit allemaal iig |p
_______________________________Showroom________________________________
Dit onderschrift is mede mogelijk gemaakt door DV
Dit onderschrift is mede mogelijk gemaakt door DV