CTD's Facelift 330Cd: Pensioen!
Re: CTD's Facelift 330Cd UPDATE: 11/09/2009 Boete + speaker stuk
Normaal gezien zouden mijn foto's vandaag weer online komen :d
Vandaag een boete in de bus gekregen met de vermelding: Heden hebben wij vastgesteld dat voertuig 330Cd met nummerplaat RXJ331 geen nummerplaat (reprodictieplaat) bezit. Wel stelden wij vast dat een nummerplaat achter de voorruit geplaatst was maar dat deze schuin lag en dus onleesbaar. Boete: €50 (Tja, Het moest er ooit van komen hé )
Ook heb ik 3 weken geleden een domme beslissing genomen. Ik hoorde gekraak komen uit mijn deur, hetzelfde gekraak dat ik een jaar geleden ook had, toen de speaker het begaf in de passagiersdeur. Even naar de garage gebeld om een nieuwe te bestellen. Gelijk betaald en klaar... Vandaag zet ik me er dus aan om het ding te vervangen en tot mijn grote verbazing is het gekraak er nog.... Verkeerde speaker besteld, het was de tweeter in de deur die aan vervanging toe was...
Grote speaker (betaald) : €55,78
Tweeter in deur (nog niet besteld): €168,89
Stomme aap dat ik ben!
Vandaag een boete in de bus gekregen met de vermelding: Heden hebben wij vastgesteld dat voertuig 330Cd met nummerplaat RXJ331 geen nummerplaat (reprodictieplaat) bezit. Wel stelden wij vast dat een nummerplaat achter de voorruit geplaatst was maar dat deze schuin lag en dus onleesbaar. Boete: €50 (Tja, Het moest er ooit van komen hé )
Ook heb ik 3 weken geleden een domme beslissing genomen. Ik hoorde gekraak komen uit mijn deur, hetzelfde gekraak dat ik een jaar geleden ook had, toen de speaker het begaf in de passagiersdeur. Even naar de garage gebeld om een nieuwe te bestellen. Gelijk betaald en klaar... Vandaag zet ik me er dus aan om het ding te vervangen en tot mijn grote verbazing is het gekraak er nog.... Verkeerde speaker besteld, het was de tweeter in de deur die aan vervanging toe was...
Grote speaker (betaald) : €55,78
Tweeter in deur (nog niet besteld): €168,89
Stomme aap dat ik ben!
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Kan je die speaker niet terug doen dan?
Of heb je niet zo'n 8 dagen geld terug optie in België?
Of heb je niet zo'n 8 dagen geld terug optie in België?
zo, dat is een goedkope tweeter zeg hoezo is dat duurder dan de box? en is het een HK box?
Tja, het zijn HK speakers. Wat de tweeters duurder maakt, is het feit dat er 2 speakerstjes in dit pakket zitten, die in een speciale houder bevestigd zitten... En natuurlijk weet BMW goed genoeg dat die tweeters sneller stuk gaan... Daarmee dus de hoge prijs.
Ik zou gewoon die HK-troep terugbrengen en een setje Audio System speakers kopen.
-
nieuwe stuurtje er al in??
Re: CTD's Facelift 330Cd UPDATE: 12/10/2009: I like... Do you??
Beste vrienden, hier zijn we weer!
Na een afwezigheid ben ik er weer om m'n nieuwe mods te posten!
Nr 1: OEM Performance Carbon splitters en projector mistlichten:
Nr 2: OEM M3 stuur met gekleurde stiksel:
Nr 3: Custom made 1x1 Carbon Ipod/Iphone houder. Deze houder is gemaakt door een maatje van me en mezelf. Je ipod kan gewoon ingeklikt worden en begint te spelen via de Dice die ik al in de wagen had. De houder is 100% handgemaakt uit 4 lagen Carbon met 1x1 wave (zoals ook mijn interieurlijsten). Hoewel het hier gaat om een prototype, omdat er nog verlichting in moet komen, post ik wel de foto's. Laat me aub weten wat je hiervan vindt!
Meer foto's van alle mods volgen deze week.
Na een afwezigheid ben ik er weer om m'n nieuwe mods te posten!
Nr 1: OEM Performance Carbon splitters en projector mistlichten:
Nr 2: OEM M3 stuur met gekleurde stiksel:
Nr 3: Custom made 1x1 Carbon Ipod/Iphone houder. Deze houder is gemaakt door een maatje van me en mezelf. Je ipod kan gewoon ingeklikt worden en begint te spelen via de Dice die ik al in de wagen had. De houder is 100% handgemaakt uit 4 lagen Carbon met 1x1 wave (zoals ook mijn interieurlijsten). Hoewel het hier gaat om een prototype, omdat er nog verlichting in moet komen, post ik wel de foto's. Laat me aub weten wat je hiervan vindt!
Meer foto's van alle mods volgen deze week.
Re: CTD's Facelift 330Cd UPDATE: 12/10/09: I like... Do you? p35
De auto lijkt zo wel hoog te staan door die splitters, maar wel erg geslaagd! De plek van het nummerbord vind ik dan wel erg zonde! ;(.. iTouch houder is zeker gaaf gemaakt zeg! Blijft die wel goed zitten met wat stevig bochten werk?
Ja hoor, blijft super zitten en beweegt geen mm.
Geen zorgen, de verlaging komt eraan, net als de sticker nummerplaat!
Geen zorgen, de verlaging komt eraan, net als de sticker nummerplaat!
- ///M 330Ci
Mooie mods!
Dik hoor die splitters ziet er echt cool uit. Wel heel erg uitkijken met dremples/parkeren
En erg knap gemaakt de i-phone houder, hoe gaat de verlichting er ongever uitzien?
Dik hoor die splitters ziet er echt cool uit. Wel heel erg uitkijken met dremples/parkeren
En erg knap gemaakt de i-phone houder, hoe gaat de verlichting er ongever uitzien?
- Spoiler: Laat zien
Freude am Fahren
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Ipod houder ziet d'r strak uit man!
Splitters vind ik ook niet zo denderend.
Splitters vind ik ook niet zo denderend.
alle mods zeer geslaagd
320dMtech Y2K.11 | lid #100 | |
Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
-
ziet er zoals gewoonlijk erg mooi uit.
I pod houder is wel erg functioneel en mooi,
maar is het de mooiste plek?
I pod houder is wel erg functioneel en mooi,
maar is het de mooiste plek?
Erg vet gedaan Tom!
De wagen ziet er in real life ook super uit!
ps. Ik ben afgelopen zaterdag flink aan het knutselen geweest en de foto`s van de verlichtte pook komen zsm
De wagen ziet er in real life ook super uit!
ps. Ik ben afgelopen zaterdag flink aan het knutselen geweest en de foto`s van de verlichtte pook komen zsm
Die iPhone houder!