hennep: p56 All Black headliner
Re: hennep E46 de bimmer krijgt een pukkel pag36
4 Lampjes voor 25euro.. Dan zou ik dus een aantal setjes moeten hebben. Ik heb namelijk ook verlichting bij mn voeten, kofferbak, hemel, zonneschermen enz…. Best prijzig grapje dan….
Current: | E46 330XI | E36 325 cabrio |
Previous: | E46 330D | E36 M3 cabrio | E36 328 | E21 323i |
Ben toch wel benieuwd waar het verschil zit qua lampjes tussen een 4 en een 6 cilinder
Ik denk in de prijs
Current: | E46 330XI | E36 325 cabrio |
Previous: | E46 330D | E36 M3 cabrio | E36 328 | E21 323i |
Aantal? 6 cilinders hebben leeslampjes/voetenverlichting?
Mijn 4 cilinder heeft dat ook...
Geen idee wat er dan anders zou zijn. zal wel met het aantal te maken hebben. Voor de C-stijlen heb je T10 nodig voor de hemel bij de waterval verlichting heb je 37mm nodig 2 stuks. Wat er in de voetverlichting gaat weet ik niet want die heb ik niet. De kofferbak heb ik niet vervangen, daar zitten al andere lampen in.
Duur valt wel mee. 1setje T10 en 2 37mm lampjes kom je ook op 25,-
Duur valt wel mee. 1setje T10 en 2 37mm lampjes kom je ook op 25,-
hehe, vandaag eindelijk mijn armsteun weer terug gekregen. Die klote postbodes die elke keer weer moeten staken. Dus vanmiddag maar gelijk begonnen om hem weer terug in elkaar te steken. Ik hoop hem vanavond weer terug in de auto te hebben.
Re: hennep E46 eindelijk mijn armsteun terug pag37
Ziet er weer netjes uit
Overigens over staken gesproken, morgen staakt TNT weer en volgende week willen ze zelfs 4 dagen gaan staken!
Overigens over staken gesproken, morgen staakt TNT weer en volgende week willen ze zelfs 4 dagen gaan staken!
Niet echt strak afgewerkt als je het mij vraagt.
Eerst foto lijkt idd niet zo netjes, rest wel weer!
Mooi zo dat alcantara! Aleen jammer dat het bij het voorstuk niet zo netjes is afgewerkt. Misschien kun je nog eisen dat ze dit opnieuw doen?
Zitten mij wat te veel plooien in, doet toch een beetje afbreuk er aan imho...
Mooi hoor, zo'n alcantara steun. Helaas wel gevoelig voor slijtageplekken denk ik, en erg jammer dat het stuk voorin zo flodderig is afgewerkt. Dat moet veel beter kunnen; ik zou het niet accepteren zo (hoe blij je ook bent dat je je armsteun terug hebt ).
Ik heb ShiftStyle nog maar eens gemaild. De pasvorm is al stukken beter dan de 1e maar het is het nog steeds net niet. Hoe meer ik er naar kijk hoe meer ik mij ga ergeren. We wachten hun reactie af. Ik heb er vertrouwen in dat het gewoon opgelost wordt. Ik ben de 1e die de armsteun cover heeft besteld dus problemen met de pasvorm heb je dan altijd.
To be continued
To be continued