@DNL niet alleen de binnenkant is vergeten met schoonmaken. Het is ondertussen alweer 2,5 maand geleden dat de auto een goede schoonmaakbeurt heeft gehad.
@Darkdriver hierbij de beloofde pics
Gisteravond ook geprobeerd om de armsteun te voorzien van een laagje Alcantara. Dit is helaas mislukt. De cover paste op geen enkele manier. Op sommige plekken had ik teveel stof op andere te weinig. Het lukte niet om de stiknaad netjes langs de rand te lopen. Ondertussen heb ik al wel contact gehad met Shiftstyle om tot een oplossing te komen. Het zal er waarschijnlijk op neer gaan komen dat ik een paar weken de armsteun moet missen. Op zich niet zo heel erg als het maar netjes wordt opgelost.
Op marktplaats werd een M3 motorkap aangeboden die aan de voorkant flink wat schade had. Ik heb hem gevraagd dit deel uit te slijpen en op te sturen. En ik heb hem voor belachelijk weinig geld gekocht.
Hoe ik de bulge ga monteren weet ik nog niet. Moet eerst nog een FL motorkap zien te scoren. Maar de prioriteiten liggen in 1e instantie bij de achterbumper en de uitlaat. Maar als ik ergens een leuke deal kan slaan sla ik hem zeker niet over. Ik denk dat ik hem uiteindelijk verder uitslijp en dan op de kap doe lassen.