E36 Sedan Trackcar - Verkocht! :D

Show je BMW E36. Plaats hier je fotoshoots, projecten en updates.
E36 racer

Re: tracktool UPDATE! FILMPJE

Bericht door E36 racer » 06 dec 2010, 08:19

wtf betekent FTD nou weer? :P ik weet FTW maar niet FTD :P
For Speed Add Lightness

Voor meer updates volg mijn instagram: DutchHPFM3

Drost

Bericht door Drost » 06 dec 2010, 10:22

Dat is een programma waar je mee in nieuwsgroepen kan zoeken (h) Daar vind je genoeg software om jou klus te klaren :W
Laatst gewijzigd door Drost op 17 dec 2010, 20:49, 1 keer totaal gewijzigd.

E36 racer

Bericht door E36 racer » 11 dec 2010, 17:36

hierbij fotos van de 2e dag... mischien wat laat aangezien morgen de 3e dag begint :D (ook de 1na laatste ;( )

maja beter te laat dan nooit zeg ik dan maar! dus hierbij:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

en me persoonlijke favoriet!
Afbeelding
For Speed Add Lightness

erikselhorst

Bericht door erikselhorst » 11 dec 2010, 19:47

Ik heb met plezier je foto's bekeken, maar je lappen tekst - zonder hoofdletters en punten - overgeslagen. Ik hoop dat je beter auto rijdt dan dat je teksten typt. Niet te doen die 'praat-verhaal-teksten'! Besef je dat anderen het ook moeten lezen?

E36 racer

Bericht door E36 racer » 11 dec 2010, 22:37

erikselhorst schreef:Ik heb met plezier je foto's bekeken, maar je lappen tekst - zonder hoofdletters en punten - overgeslagen. Ik hoop dat je beter auto rijdt dan dat je teksten typt. Niet te doen die 'praat-verhaal-teksten'! Besef je dat anderen het ook moeten lezen?
ja maar me nederlands is niet super heb nooit echt school gedaan in nederland (ja basis school tot groep 6) en daarna naar buitenland verhuisd dus me nederlands typen en sh** is niet goed weet nooit waar punten echt moeten enzo :P probeer dr wel aan te werken hoor! maar chill dat je het mooie fotos vind hopelijk meer binnenkort morgen 3e dag
For Speed Add Lightness

Anoniem

Bericht door Anoniem » 12 dec 2010, 14:59

Lol :p Je auto ziet eruit alsof die net uit een banger race komt! :P

Wat zijn de plannen? :D

E36 racer

Bericht door E36 racer » 12 dec 2010, 20:53

en bedankt... -_-
hoezo een banger race dan echt? :P
haha ik denk erover te verkopen zodra ik me licentie heb en dan te wachten met een nieuwe aankoop tot juni als ik voor me rijbewijs mag gaan.. in de tussentijd zal die toch niet gebruikt worden omdat het moeilijk is mensen te vinden om dat ding voor me te rijden aangezien ouders niet in nederland of in de buurt van nl wonen... dan kan iemand anders er wat leuks mee en mischien vind ik tegen die tijd wel iets heel anders wat ook erg leuk is!
For Speed Add Lightness

Drost

Bericht door Drost » 15 dec 2010, 02:13

Gewoon houden en rijden jo |p, zonde om weg te doen. Als het niet anders kan gewoon schorsen, zoveel word de bmw ook niet minder waard.

E36 racer

Bericht door E36 racer » 15 dec 2010, 12:59

tja maar de motor word er zeker niet beter op als ik hem stal;) en als ik in buitenland stage doe ga ik daar auto kopen want dat word kuwait en daar zijn autos tering goedkoop! een e46 M3 heb je daar voor iets meer dan 10K euro enzo en me ouders wonen daar dus dan kan ik dat etc... dus vandaar ook dat ie wss weg gaat ;)
For Speed Add Lightness

wanders

Bericht door wanders » 15 dec 2010, 19:52

:! kom die auto eens terugbrengen bij me, dan maak ik hem weer netjes voor je :D

Leuk te zien dat 'ie nog rijdt.
e61 535d m-sport

Dnl

Bericht door Dnl » 15 dec 2010, 21:20

Wat een verschil zeg!
Je moet hem wel verzorgen hé?

E36 racer

Bericht door E36 racer » 15 dec 2010, 23:09

haha wanders leuk! ik heb er onlangs een nieuwe motor met computer in gelegt! glenn had er toen dr tijd een 325i blok in gelegt maar was de 320 computers vergeten te vervangen voor 325i ecu's waardoor die dus niet lang meer mee ging... nu zijn er weer de volgende problemen zoals een km teller die niet werkt en achterlichten die het zowat nooit doen (alleen als ik geluk heb) ik zorg heel goed voor het beesie me eerste karretje dusja dat wil dan wel hea.....

haha ik zou hem best wel terug willen brengen hoor maar wat moet dat mij gaan kosten om dat van die teller en verlichting te fixen? en ook wat roest aan de onderzijde te doen? zit 1 gat vlak achter de bestuurders stoel en natuurlijk rond de krik steunen... :P of doe je dat gratis omdat ie nog rondrijd?:P en ik hem langzaam aan probeer te restaureren als ie toch niet eruit gaat.. :P zit nog te twijfelen vind het een fantastische auto helemaal in :love: meeee maja soms schommelen de gedachtes van een 17 jarige nog wel is hea :P dan weer wel dan weer niet :P
For Speed Add Lightness

E36 racer

Bericht door E36 racer » 15 dec 2010, 23:10

Dnl schreef:Wat een verschil zeg!
Je moet hem wel verzorgen hé?
ik probeer hem juist beetje bij beetje weer mooi te maken de vorige twee hebben hem een beetje verziekt door schades niet te fixen enzo :(
For Speed Add Lightness

E36 racer

Bericht door E36 racer » 25 jan 2011, 08:06

zondag af gereden voor me licentie... en heb slechts een club behaald. dankzij het weer geen eu... auto had totaal geen grip, in de 5 examen ronden ben ik 5x gespind! 2x binnen 300M zelfs (tarzan uitkomend en hunserug uitkoment) was het droog geweest was het wss een stuk beter gegaan! de hele dag was spinnen geblazen... tot 4x toe moest ik uit het grind gesleept worden... 2x scheivlak 1x die daarna (vergeet naam telkens XD) en 1x tussen scheivlak en die andere daarna :P (eigenlijk 3x scheivlak dus).....

fototje van in de grindbak.. vond ik even leuk was in een creative stemming :P
Afbeelding

helaas was die 3x scheivlak tegen de vangrail... werd het gras in geduwd toen we 3 dik scheivlak inging met een sprint race... teveel gas met sturen voor bocht = geen controle meer... auto schaart tussen andere deelnemers weer terug over circuit om vervolgens in de bandenstapel tot rust te komen... gelukkig niet al teveel schade... bumpertje vervangen en het "sierstuk" van de uitlaat was helemaal tot achter de band en er tegen gebogen door de klap! meteen recht getrokken vast gezet en weer goan... fotos van de schade.. helaas niet gedaan voordat ik de bumper terug had gebogen... verder geen schade aan het chassis van de auto...
Afbeelding
Afbeelding
For Speed Add Lightness

Verheeske

Re: tracktool update 25/1/2011..Schade! pagina 5 fotos ervan

Bericht door Verheeske » 25 jan 2011, 22:17

3x zelfde stuk van de baan gaan/ spinnen..... en dan nog steeds het weer de schuld geven? :X
-- Houdoe wanne --

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E36) Showroom”