m3 intresse

Specifieke vragen of gewoon praten over het E46 ///M3 model
maarten22

Re: m3 intresse

Bericht door maarten22 » 03 jan 2011, 19:28

Scheur in het kvs reservoir. Net vervangen en doet het weer :)

cshsia

Bericht door cshsia » 13 jan 2011, 15:39

Heren,

Ik heb al eerder bericht geplaatst misschien dat het meer onder deze kopje valt.
Ik ben opzoek naar een M3 en ben al bij een aantal garage langs geweest voor een proefritje. Elke keer moet je bijna de auto gekocht hebben om een ritje te mogen maken en met als resultaat geen proefrit. Zijn er mensen hier op de forum die uit de omgeving Rotterdam komen en het goed vinden als ik een keer als bijrijder mee mag rijden. Ben erg nieuwsgierig naar de beleving ervan ik heb ooit mee gedaan aan de joyrider programma van BMW en kreeg toen een E92 318 touring mee. Ik vond deze echt fantatische rijden en wil deze graag vergelijken met een M3. Ik weet dat het totaal 2 verschillende auto's zijn maar wil graag voor mezelf bevestigd hebben of deze echt voor mij is. Ik heb van verschillende mensen te horen gekregen dat ze de M3 mij afraden omdat deze erg nerveus gedraagd voor het dagelijks verkeer. Dus als er mensen zijn die zich geroepen voelen hoor ik het graag.

born to run.

Bericht door born to run. » 14 jan 2011, 15:38

Kunnen we misschien nog een :///m: meeting houden ergens in maart/april kunnen we even gaan rijden met de liefhebbers vond het leuk hoor en zeker met bovengenoemde BMW rijders dus leuke mensen ontmoed alleen het weer was niet van die aard om even te gaan rijden ;( hoor graag of er interesse bestaat maar denk het wel :P
BMW ///M3 CSL the Perfect Driving.

Martijn M3

Bericht door Martijn M3 » 14 jan 2011, 18:29

Ik ben ook altijd in voor een meeting mits het geen 300km van huis af is.
Misschien leuk om een kleine toerrit in elkaar te zetten. Dan kunnen de mensen die mee willen rijden ipv zelf rijden bij iemand anders in stappen. Moeten er wel genoeg vrijwilligers zijn om zelf te rijden natuurlijk.
Mijn ///M bijrijdersstoel is beschikbaar iig ;)

marKman
Contacteer:

Bericht door marKman » 14 jan 2011, 21:25

Heb wel zin in een :///m: meeting nu ik zelf nog in een :///m: rijd... De mijne gaat binnenkort (iig voor de zomer) weg wegens de bouw van een nieuw huis dat ergens na de zomer zal worden opgeleverd. Wat de meeting betreft: het liefst ergens in het midden van het land en graag mooi weer meenemen... Kun je nog een paar mooie foto-shoots nemen ook. Hoe meer :///m: 's des te beter! Laat maar horen! :~

Martijn M3

Bericht door Martijn M3 » 15 jan 2011, 10:22

Midden in het land is wat mij betreft ook prima, Limburg natuurlijk ook, maar dat is voor de meeste weer tever denk ik.
Ik kan wel pas ergens in maart afhankelijk van het weer.
De M3 is geschorst voor de winter. In principe wil ik hem begin maart aanmelden en dan wel pas rijden als het zout echt van de weg is.
Kan al bijna niet wachten totdat ik weer kan rijden.
De CSL's eronder, de schroefset weer even opnieuw op de wielen afstemmen zodat het er weer heel dik uitziet, dan even beurt en keuren en genieten maar weer.

BM-DUB

Bericht door BM-DUB » 15 jan 2011, 16:26

2010 ///M6 V10 Competition Edition nr.54/63 (current)

2006 ///M6 V10 Sapphire Black (ex.)
2005 ///M6 V10 Silverstone II (ex.)
2001 ///M3 Topas Blue (ex.)

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) ///M3”