Bob's E36 Sedan - "End of Story"

Show je BMW E36. Plaats hier je fotoshoots, projecten en updates.
lieuwe

Re: Bob's E36 Sedan - "End of Story"

Bericht door lieuwe » 09 jan 2013, 21:53

Gadver, wat ongelofelijk zuur zeg! :|

Veel succes met de verdere afhandeling, en natuurlijk de zoektocht naar een nieuwe (bmw)

sterkte! :hug:

Maikybmw318is

Bericht door Maikybmw318is » 09 jan 2013, 22:45

Wat een zonde kerel! :(
Sterkte!!
[b]>>Showroom!<<[/b] http://www.bimmerportal.nl/showroom-f75 ... 26414.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Telos

Bericht door Telos » 09 jan 2013, 22:56

Bah, wat een aanzicht.
Die droevige einddemper op foto 1 ziet er sneu uit..
Veel succes!
x BMW E36 320i Coupé
x BMW E21 318i
x BMW E38 730i
x BMW E36 316i Compact
x BMW E36 328i Coupé

BMW E39 520i

BimmerBob

Bericht door BimmerBob » 10 jan 2013, 00:25

Bedankt heren!
@ PJ-328I, Ja ik heb al een hele mooie zwarte 318i cabrio met beige interieur, beige softtopcover en goed in de opties + lage kilometer stand + onderhoudshistorie gezien.
Alleen vond mijn beurs de "vraagprijs" van 5000 niet leuk hahaha.
Maar naar zoiets ga ik wel zoeken, het moet of een goed onderhouden auto worden waar ik weinig omkijken naar heb, of hij moet een mankement hebben dat ik goed zelf kan maken en voor de rest in goede staat zijn.
Maar ik ga gewoon iedere dag op internet surfen en NL-DE in de gaten houden, en zodra ik iets vind dat ik niet kan laten staan hap ik toe haha.

Maarja ik ben ook nog maar een HBO student, en kan geen baan vinden hier in het zuiden. Dus ik hoef me niet zo te schamen als ik even een tijdje geen auto heb, heb zowiezo nog OV dus.
Binnenkort haal ik waarschijnlijk mijn propedeuse en dan ga ik bij Defensie solliciteren voor officier lang traject (piloot, en als dat niet lukt voor Luchtverkeers- of luchtgevechtsleider).In de tussentijd had ik gewoon full time willen gaan werken, maar ik vind niets...dus ik denk dat ik maar even op school blijf voor spek en bonen heb ik tenminste nog stufi hahaha. Dat bevorderd het sparen alleen niet zo :gek:

Het doel is wel om rond mijn verjaardag in april, iets nieuws op de oprit te hebben staan.
Liefst een Zwarte met beige interieur, een estoril blauwe met grijs of beige interieur of een paarse met zwart-grijs interieur. Dan 1 waar het M-pakket al op zit, zodat ik die zoektocht niet meer hoef te doen haha! :W
Maar als ik bij defensie zou studeren, verdien ik tijdens mijn studie best goed geld, en omdat ik dan door de week toch in breda zit en ik kost en inwoning heb daar, houd ik waarschijnlijk veel geld over per maand.
Dus die caab wordt een of andere dik verlaagde bimmer, met styling 5's met diepe velgranden, en andere leuke mods 8)

But first, pick your battles - wrak verkopen in onderdelen of in zijn geheel + propedeuse halen.

@ Telos, ja dat sierstukje van de einddemper is ook los geknalt haha, had eerst nog een andere einddemper willen monteren, die van zichzelf al een 2 pijpig eindstuk had. Maar omdat ik de auto wilde gaan verkopen, heb ik geen einddemper meer gekocht :|

AtteTjaPNurD

Bericht door AtteTjaPNurD » 11 jan 2013, 02:47

ahh erg klote dit man, heb net je topic van begin afaan ff doorgechekt was een mooie auto!
Succes met de afhandeling en de zoektocht naar een nieuwe
Had er eentje gezien alleen die was helaas niet echt binnen je budget
kwam toevallig wel deze tegen alleen voldoet ie denk ik niet echt aan je eisen wel een caab en een 318i
http://forum.bmwfan.nl/viewtopic.php?f=3&t=33542
en een zeer leuk prijsje

BimmerBob

Bericht door BimmerBob » 11 jan 2013, 11:35

Heey bedankt voor het meedenken!
Maar ik ben flink aan het sparen dus een bedrag om en nabij 4000 Euro moet wel lukken binnen afzienbare tijd.
Ik heb een zwarte 318 cabrio, met zwarte interieur, bbs e36 clubsport velgen, 102.000 km, volledige onderhoudshistorie etc op de korrel. We zullen zien waarmee ik in het meeting seizoen verschijn haha!!

bmw brian

Bericht door bmw brian » 12 jan 2013, 13:04

kijk gelijk door stampen naar de volgende bmw
Mijn 318I '91
Afbeelding
BMW pure sweedness

mithras17

Bericht door mithras17 » 12 jan 2013, 19:19

Zonde !! Maar gelukkig geef je niet snel op zo te lezen en ben je alweer op zoek naar een mooie vervanger.. succes met alles !

OblivioN

Bericht door OblivioN » 12 jan 2013, 22:17

Damn shame...

Gesloten

Terug naar “BMW 3 Serie (E36) Showroom”