Bedankt heren!
@ PJ-328I, Ja ik heb al een hele mooie zwarte 318i cabrio met beige interieur, beige softtopcover en goed in de opties + lage kilometer stand + onderhoudshistorie gezien.
Alleen vond mijn beurs de "vraagprijs" van 5000 niet leuk hahaha.
Maar naar zoiets ga ik wel zoeken, het moet of een goed onderhouden auto worden waar ik weinig omkijken naar heb, of hij moet een mankement hebben dat ik goed zelf kan maken en voor de rest in goede staat zijn.
Maar ik ga gewoon iedere dag op internet surfen en NL-DE in de gaten houden, en zodra ik iets vind dat ik niet kan laten staan hap ik toe haha.
Maarja ik ben ook nog maar een HBO student, en kan geen baan vinden hier in het zuiden. Dus ik hoef me niet zo te schamen als ik even een tijdje geen auto heb, heb zowiezo nog OV dus.
Binnenkort haal ik waarschijnlijk mijn propedeuse en dan ga ik bij Defensie solliciteren voor officier lang traject (piloot, en als dat niet lukt voor Luchtverkeers- of luchtgevechtsleider).In de tussentijd had ik gewoon full time willen gaan werken, maar ik vind niets...dus ik denk dat ik maar even op school blijf voor spek en bonen heb ik tenminste nog stufi hahaha. Dat bevorderd het sparen alleen niet zo
Het doel is wel om rond mijn verjaardag in april, iets nieuws op de oprit te hebben staan.
Liefst een Zwarte met beige interieur, een estoril blauwe met grijs of beige interieur of een paarse met zwart-grijs interieur. Dan 1 waar het M-pakket al op zit, zodat ik die zoektocht niet meer hoef te doen haha!
Maar als ik bij defensie zou studeren, verdien ik tijdens mijn studie best goed geld, en omdat ik dan door de week toch in breda zit en ik kost en inwoning heb daar, houd ik waarschijnlijk veel geld over per maand.
Dus die caab wordt een of andere dik verlaagde bimmer, met styling 5's met diepe velgranden, en andere leuke mods
But first, pick your battles - wrak verkopen in onderdelen of in zijn geheel + propedeuse halen.
@ Telos, ja dat sierstukje van de einddemper is ook los geknalt haha, had eerst nog een andere einddemper willen monteren, die van zichzelf al een 2 pijpig eindstuk had. Maar omdat ik de auto wilde gaan verkopen, heb ik geen einddemper meer gekocht