Het begon allemaal rond december bij mijn vader, via een collega kon hij een mooie E36 kopen.
De wagen zag er toen nog niet super uit, maar had zekerste weten potentieel.
Het plan was dan dat ik die E36 eventueel over kon kopen als ik hem wilde hebben, vanwege de betaalbaarheid aangezien ik een HBO student ben.
Ik had anders misschien de fiat punto 1.3 turbo diesel van mijn moeder mogen kopen..........

Dus was zo'n E36 de verstandigste keus, never nooit niet, was het de meest leuke keus, absoluut.
Het bloed kroop dus waar het niet gaan kon, vandaar dit topic

Hieronder wat foto's toen de wagen nog van mijn vader was, ik was verliefd:

Bimmertje was klaar, werd in de garage gestalt en mijn vader nam zijn z3 weer mee op pad.
Auto stond dus min of meer op mij te wachten.
Auto komt van origine uit Duitsland, (die collega van mijn pa, de man die hem eerst had woonde in Duitsland).
Voor deze man was de auto van een 70 jaar oude man, die de BMW direct nadat het beestje uit de fabriek kwam rollen, deze velgen erop gelegd heeft, de auto verlaagd heeft en er een sportuitlaat onder gezet heeft. Eibach, eisenmann...de hele reutemeteut. Wat moet dat een bak geweest zijn in het jaar des heren 1993

Die sportuitlaat zit er tegenwoordig niet meer onder.
Inmiddels streek de tijd voorbij en ik werd op 27 april van dit jaar, 18

Ik mocht dus afrijden en een auto kopen????
Ja niet dus

Ondertussen hadden ze me flink geplaagd met de Fiat punto van mijn moeder, maar ze hadden al snel in de gaten dat ik een BMW zou en moest hebben. Het kwam dus als een mooie verrassing die wagen te krijgen

De wagen was van mij, ik was de koning te rijk...maar ik had nog geen roze papiertje

Inmiddels al de Knipperlichten en achterlichten vervangen voor de witte variant, ander radio'tje gekocht etc etc.
Dat papiertje haalde ik overigens 4 dagen (incl. weekend) voor ik op vakantie naar Australië ging...Heb ik daar 3 weken gezeten met gemengde gevoelens omdat mijn Bimmertje thuis stond te wachten

Inmiddels vanuit Australië in Duitsland en Nederland nog een OEM M-Tech bumper gekocht, en een zwart leren sport interieur. Ik had al een stoffen sport interieur, maar wilde graag een leren.
Verder nog wat kleine dingetjes gedaan zoals BMW logo's op de velg etc.
Op mijn verjaardag:

Sleutelen:

Eerste rit:

Sleutelen:

Hier was ik bij mijn vriendin de auto aan het poetsen en mijn schoonbroertje werd aangestoken zijn mini-bike'je te poetsen hahaha, ik vond t wel een geinig gezicht, zon menneke bij dat motortje

Vandaag bij Oost-Maarland (maastricht/Eijsden) aan 't water gechillt.
Voor 2 euro Extra mocht je de auto mee het strand op nemen

Het leren interieur heb ik al ingebouwd, foto's volgen.
Daarnaast heb ik nog Depo angel Eyes liggen, die ik nog even moet monteren.
Hierna worden er zwarte nieren gemonteerd, maar die worden komende week pas geleverd.
Voor de toekomst?:
- Zij & achterbumper in de kleur van de carroserie.
- Ramen tinten
- Daakraamspoiler (Grote twijfel!)
- Opzetstukje einddemper
- Chrome tellerringen in de cockpit
Maar voor nu....