E61 - 2004 - 525i - Mpakket
Re: E61 - 2004 - 525i - Mpakket zit erop
SUPER gaaf! 

prachtig idd! maakt t helemaal compleet nu
deze velgen staan ook echt goed gewoon onder de E6X
en die raamlijsten.. ja kweetniet.. meestal vind ik chrome juist wel mooi, maar bij de jouwe weetik t ff niet

deze velgen staan ook echt goed gewoon onder de E6X

en die raamlijsten.. ja kweetniet.. meestal vind ik chrome juist wel mooi, maar bij de jouwe weetik t ff niet

_______________________________Showroom________________________________

Dit onderschrift is mede mogelijk gemaakt door DV

Dit onderschrift is mede mogelijk gemaakt door DV
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Super mooi!
Ziet er keurig uit ! netjes hoor. 

F10 M5, E88 125i, E70 3.0d, R1150r
geweldig mooooooi!!!!
idd zwarte lijsten nog..ik heb ze ook vd week erop gezet, geloof me....is een wereld van verschil!!
zit soms te twijfelen om toch ook zulke velgen te nemen...ziet er heel dik uit...
idd zwarte lijsten nog..ik heb ze ook vd week erop gezet, geloof me....is een wereld van verschil!!
zit soms te twijfelen om toch ook zulke velgen te nemen...ziet er heel dik uit...
Zooooooooo, die is echt dik
Die velgen staan er ook echt super onder!!!!!!!!

Die velgen staan er ook echt super onder!!!!!!!!

8 jaar na verkoop mijn oude liefde weer terug gekocht! E46 330 IAM
Ik heb nog eens naar je foto's zitten kijken en het is echt een mooie dikke Touring zeg !
Wat ik trouwens zo leuk vind is de positieve reakties van de niet-5 serie rijders in dit soort topics; gaaf om te zien dat zij ook enthousiast zijn over "onze" vijfjes !

Wat ik trouwens zo leuk vind is de positieve reakties van de niet-5 serie rijders in dit soort topics; gaaf om te zien dat zij ook enthousiast zijn over "onze" vijfjes !

"If everything seems under control, you're just not going fast enough" - Mario Andretti
Toen ik vorig jaar ging kijken naar mijn auto waren de E61 modellen nog 'te' duur voor mijn budget anders had ik graag een 5er gekochtFrank535 schreef: positieve reakties van de niet-5 serie rijders in dit soort topics; dat zij ook enthousiast zijn over "onze" vijfjes !

8 jaar na verkoop mijn oude liefde weer terug gekocht! E46 330 IAM
Bedankt jongens voor de positieve reacties, Ik heb hem nu ook eindelijk zoals ik hem hebben wilde, ook mede dankzij de forum jongens van Bimmerboard.be, die al het voorwerk gedaan hadden wat betreft verlagen en de keuze voor de style 128 velgen, met maatvoeringen en al.

After All It's Only A Weed That Turns To A Flower In Your Mind
die achterlichten zijn echt zooooo mooooooi...
mss ook zetten op mn sedan???
mss ook zetten op mn sedan???
Re: E61 - 2004 - 525i - Mpakket
Zo vandaag weer even wat dingetjes gedaan. Allereest heb ik mijn chrome lijsten voorzien van een nieuw laag zwarte verf. Moest vandaag toch in de buurt van HL-automotive zijn dus ik heb gelijk maar even wat LED-lampjes voor mijn Angel Eyes gehaald.
Hierbij nog even een foto voor de gegadigden van de LED-zijknippers.

Hierbij nog even een foto voor de gegadigden van de LED-zijknippers.

After All It's Only A Weed That Turns To A Flower In Your Mind
Netjes hoor! Zoek ook nog steeds led zij knippers voor m'n E46. Die velgen blijven ook zoooo dik!
Grt, René

Grt, René
Misschien zelf ook even verder kijken dan het 5 Serie forumFrank535 schreef:Wat ik trouwens zo leuk vind is de positieve reakties van de niet-5 serie rijders in dit soort topics; gaaf om te zien dat zij ook enthousiast zijn over "onze" vijfjes !

Vind er namelijk niets vreemds aan dat iedereen reageert in zulke topics

Ziet er strak uit hoor Dess !
Volgende keer wel je velgen poetsen voor de foto's !
Die van mij zien er net zo uit ...
Maar zo vanzelfsprekend is het niet naar mijn ervaring; op een motor forum waar ik veel kom, is de gedachte meestal "mijn merk of type is het helemaal en wat een ander heeft is niet interessant of goed genoeg" dus zoveel complimentjes kom ik daar niet tegen.
Hier gelukkig wel, en zo blijft het gezellig.

Volgende keer wel je velgen poetsen voor de foto's !

Ik lees regelmatig mee in de andere topics buiten het 5-serie gebied, da's altijd leuk om ideeen op te doen.Dnl schreef:Misschien zelf ook even verder kijken dan het 5 Serie forumFrank535 schreef:Wat ik trouwens zo leuk vind is de positieve reakties van de niet-5 serie rijders in dit soort topics; gaaf om te zien dat zij ook enthousiast zijn over "onze" vijfjes !..
Vind er namelijk niets vreemds aan dat iedereen reageert in zulke topics.. We hebben dit niet voor niets zo opgezet
Maar zo vanzelfsprekend is het niet naar mijn ervaring; op een motor forum waar ik veel kom, is de gedachte meestal "mijn merk of type is het helemaal en wat een ander heeft is niet interessant of goed genoeg" dus zoveel complimentjes kom ik daar niet tegen.
Hier gelukkig wel, en zo blijft het gezellig.

"If everything seems under control, you're just not going fast enough" - Mario Andretti

Even aangaande de zij knippers. Ik wilde vandaag wat andere lampjes er in doen. Kon de knipper behuizing wel naar achteren schuiven maar ze kwamen niet los. Is daar een trucje voor?