Hey jongens,
Schade lijkt mee te vallen!
Ik heb het nu ff in het daglicht kunnen zien, en het achterscherm zag er slechter uit dan ik dacht..
Zit geen deuk in, heeeeeeeeel kleintje, kan je makkelijk vanaf me wielkast rechttikken.
Het is meer een schaaf. Is ook niet echt een kras ofzo. Heb meer en deels weg kunnen poetsen!
Uiteraard zie je wel een hele streep over me achterkant, maar het is al vele male minder dan gister

!
Helaas heeft me achterbumper + voorbumper wel begeven en de stootstrips...maar dit is geen ramp aangezien ik toch M3 bumpers wilde en de M3 platte stootstrips!
Verder heb ik dus alleen een nieuwe grillhouder nodig en nieuw voorscherm.
Tsja...en de Alpina's...tsja tsja tsja...goeie vraag...wel aardig goed beschadigd, misschien kan ik ze nog oplappen, maar dan word de volgende vraag of ze niet krom zijn? Voel niets met rijden, maar dat zegt niet altijd iets natuurlijk (|
Gelukkig valt de schade dus reuze mee! In het donker leek het veel erger!
Meer en deels wat niet naar ze moer is had ik toch al in de toekomst willen vervangen..
Alleen heb ik nu het orginele natuurlijk niet meer dit moet ik wegflikkeren is allemaal gebroken en gescheurd!
@ joey,
Facelift he...hoe moet ik dat voor me zien? Heb je een foto?
Ik bedoel niet de grill he gozer, ik bedoel echt die houder weetje wel, die van onderkant koplamp naar onderkant koplamp loopt.
Van links tot rechts. Me grill zelf is nog heel!
@ Niels,
Achterscherm valt dus reuze mee ;D ! Dus dit komt wel goed
@ Jaapi,
Jaa dankje kerel, komt allemaal wel goed!
Jouwn coupe zag er ook best uit ;(
Zonde mann! Bmw's horen er niet zo uit te zien x|
@ John en Nardo,
Ik heb waarschijnlijk al adresje die me kan helpen voor leuk prijsje, dus dit zal wel meevallen hoop ik
@ Martijn,
Dankje wel, komt goed man!
En tsja van de banden weet ik, is gewoon stom, maar had ook niet zo ff 6 á 7 mijer voor bandjes..
Dus nu heb ik weinig keus, en komen die oude velgen eronder!
De alpina's gaan helaas eronder vandaan, ga ik opknappen en dan nieuwe wintersloven erom en in de schuur voor volgend jaar!
Van de zomer komen er mooie BBS velgen onder waarschijnlijk, dus de Alpina's houd ik voor de winter met een GOEDE BAND
En als laatste @ Jossie,
Heb vandaag vrij genomen, ga zometeen naar de sloop kijken voor een voorscherm..
Verder ga ik nu ff een M3 voorbumper en achterbumper bestellen, meteen de onderlip en diffusor voor achter mee bestellen + nieuwe knipperlichten!
En dan ff opbouwen, en dan sparen voor het spuiten (waar ik al mee bezig was, maarjaa dat gaat nu naar de onderdelen toe

)