E36 Sedan Trackcar - Verkocht! :D
Re: tracktool update 25/1/2011..Schade! pagina 5 fotos ervan
mwa meestal spinde ik al voordat we richting beneden gingen voor scheivlak... daar zit net 1 hobbel in die fout gaat... maar ik weet nooit precies waar... die 3e keer (crash) was vechtend om kop positie in een sprint race... hij kreeg onderstuur (stomme golfjes ook XD) en kwam steeds meer naar buiten.... ik remmen proberen naar binnen te komen en daar ging het mis...
For Speed Add Lightness
Voor meer updates volg mijn instagram: DutchHPFM3
Damn man. flink potje schade. Hopen dat er verder niets stuk is. Maar het gaat dan wel redelijk op het scherpst van de snede als ik je verhaal zo lees. (met zn drieen door scheivlak) Zou ik niet willen met mn auto.
Succes met oplappen!
Succes met oplappen!
tja als je in een gevecht zit, ben je op zo'n moment zo gefocused om de 1e plek te pakken dat je die dingen vergeet
schade valt opzich wel mee... alleen ander bumpertje nodig.. uitlaat was zoals ik al zij flink verbogen en was ook los gekomen maar dat was binnen 10minute gefixed... verder is er nix.. ja een hoekje plamuren maar das peanuts natuurlijk
(moet ik wel leren hoe ik dat moet doen maar goed
)
ik zie het maar zo, ik kan er om lachen... dr waren er ook een paar die niet meer konden lachen nadat ze schade hadden gereden... of konden helemaal niet meer rijden.. dan is deze schade natuurlijk een lachertje

ik zie het maar zo, ik kan er om lachen... dr waren er ook een paar die niet meer konden lachen nadat ze schade hadden gereden... of konden helemaal niet meer rijden.. dan is deze schade natuurlijk een lachertje
For Speed Add Lightness
Re: mijn tracktool is tekoop!
hij staat vanaf nu tekoop!
hier nogmaals de advertentie: http://www.bmwportal.nl/bmw-voertuigen- ... 16719.html
hier nogmaals de advertentie: http://www.bmwportal.nl/bmw-voertuigen- ... 16719.html
For Speed Add Lightness
- SanderZuyderduyn
Re: mijn tracktool is tekoop! sinds 01-02-2011
Misschien is het handig dat je aangeeft wanneer je het circuit op gaat, hier op het forum, dan weet ik wanneer ik thuis moet blijven...

Laatst gewijzigd door SanderZuyderduyn op 02 feb 2011, 18:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Wie het laatst remt, remt het hardst.
want?froxbeer schreef:Misschien is het handig dat je aangeeft wanneer je het circuit op gaat, hier op het forum, dan weet ik wanneer ik thuis moet blijven... (h)

Laatst gewijzigd door E36 racer op 01 feb 2011, 22:07, 1 keer totaal gewijzigd.
For Speed Add Lightness
kom ik vandaag thuis staan er 2 dozen op me te wachten met onderdelen, er liggen nog 2 dozen klaar bij me buurvrouw maar die is er op het moment nog niet.
toen ik thuis kwam was het al voor me klaargelegd door me "roommates" op de eettafel

in het ene pakket zitten 2 metertjes, olie temp en olie druk en zit een houder voor ze in (waar ze gvd niet in passen terwijl er gezecht werd vanwel dus word ff aanpassen iemand nog tips?) het 3e metertje komt er nog aan die zit in 1 van de andere dozen (water temp).
in het andere doosje zat een nieuw 90MM suede QSP stuur met een blauw hart. vond ik wel zo toepasselijk bij mijn blauwe corsa stoel en blauwe race pak
:bag: :banaan:

nu nog even precies uitvogelen waar ik die metertjes aan moet sluiten
toen ik thuis kwam was het al voor me klaargelegd door me "roommates" op de eettafel

in het ene pakket zitten 2 metertjes, olie temp en olie druk en zit een houder voor ze in (waar ze gvd niet in passen terwijl er gezecht werd vanwel dus word ff aanpassen iemand nog tips?) het 3e metertje komt er nog aan die zit in 1 van de andere dozen (water temp).
in het andere doosje zat een nieuw 90MM suede QSP stuur met een blauw hart. vond ik wel zo toepasselijk bij mijn blauwe corsa stoel en blauwe race pak

nu nog even precies uitvogelen waar ik die metertjes aan moet sluiten
For Speed Add Lightness
Re: E36 Sedan Trackcar
Je gaat hem toch houden? leuke updates..
jaja drost hij blijft.. 24 april ga ik er weer mee het circuit op
net ook me nieuwe standaard tellerdoos voor de bmw binnen gekregen hopelijk kan ik nu me km meter laten werken als ik er nog wat kabels bij kan vinden die achter in me diff gaan

For Speed Add Lightness
Kijk eens aan! 24 april wat ga je rijden misschien komen b46 en ik dan ook even rijden.
er is dan gewoon vrijrijden van RSZ kom ook lekker met de bimmer, is kijken wie sneller is etc =P kost 25 eu als ik me niet vergis? voor 20 eu dan hea
For Speed Add Lightness
Heb je hier een website van?
For Speed Add Lightness
daarom ga je ook supersport rijden
daar heb je die jongens die denken dat ze M.Schumacher zijn niet tussen zitten. wel zo fijn natuurlijk 

Laatst gewijzigd door Gast op 18 mar 2011, 07:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Citaat verwijderd, zie forumregels m.b.t. citeren
Reden: Citaat verwijderd, zie forumregels m.b.t. citeren
For Speed Add Lightness