Op de site van RH Alurad stonden bij deze Xrad velgen et35 ik neem aan van voor en achter.
Ik zit te denken om op deze velgen winterbanden te doen, en een ultralight rs setje te kopen met zomerbanden voor na de winter.
Ik wil ook een binnenbekleding aanbrengen in me softtop deze mis ik. Alleen vroeg ik me af of iemand een paar fotos heeft van zijn binnenbekleding, hoe het eruit ziet en waar het vast zit. Want dan ga ik gewoon naar een zaak toen en laat ik het op maat maken of ik doe het zelf met wat hulp van een handige moeder op dat gebid
Met de binnenbekleding is die gewoon af kwa binnen en buitenkant, heb alles aangepakt en vervangen wat nodig was, plus geplaatst wat er miste.
Motorisch alleen nog een andere luchtmassameter, deze werkt wel maar niet perfect.
Misschien me middendemper ertussenuit halen. Ik heb nu een zeer mooi en beschaafd geluid van supersprint, spaghetti en uitlaatsysteem. Als ik normaal rij hoor je helemaal niets en als ik gas geef een zeer mooi en diep beschaafd geluid komt eruit. Alleen had hem laatst op de brug omdat ik een rateltje hoorde soms. En het schotje in mijn middendemper zit los en dat hoor ik soms bewegen.
Maar ik wil geen brulbak ervan maken dus eerst wat info en videos bekijken van hoe het zou klinken dan.