3x ( of 1 keer mag ook ) raden wat dit betekend:
- Spoiler: Laat zien

Vandaag een mooie rit gemaakt met de cabrio, en eenmaal aangekomen bij een stoplicht op de N245( zeer lange rij ) sta ik achteraan, precies op het punt waar je kunt voorsorteren om naar links of rechts te gaan, stilstaand zie ik al met een bloedgang een vrachtwagen op me af komen van achteren, waarvan ik je meteen al kon vertellen dat die het nooit ging redden om nog langs mij te kunnen om linksaf te gaan slaan, Meneer deed het toch en nam een stuk van mijn vers gepoetste lak mee

daarna meteen al toeterend achter hem aangegaan en tot stilstand gebracht, daarna even staan 'praten' op een parkeerplaats ( ik zal maar niet neerzetten waar ik hem allemaal voor uit had gemaakt, straks word ik nog gebanned ook

) maar duidelijk mag zijn dat het niet vriendelijk bleef. toen de man zei dat het wel weg te poetsen valt brak helemaal mijn klomp. Daarna het schadeformulier ingevuld en afgesproken dat de man de reparatie zelf zou betalen mits dit onder de 600 euro bleef, en daarboven anders toch via de verzekering. Flink staan balen natuurlijk en de rit in het mooie weer was alweer te snel afgelopen! Anderzijds had dit -gezien het een vrachtwagen is- ook heel anders af kunnen lopen met het toch kwetsbare chassis van een cabrio en natuurlijk mijzelf.. ik zal de boel hier op de hoogte houden van de reparatie
De gevolgen:
Ook een nieuwe stootlijst zien te vinden met PDC uitsparing

EDIT: Check, bedankt richard