Xenon in Halogeen inbouwen
- evoluzione
Re: Xenon in Halogeen inbouwen
Als je nu geen xenon hebt, kan het zijn dat je een foutmelding krijgt op de bc, aangezien xenon minder verbruikt. Dit kan je oplossen door dat te veranderen in de computer, of een warning-canceller er tussen te zetten.
even een tip,
http://www.motorsticker.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
leveren ook de E46 shroud voor een mooie prijs!
(heb geen aandelen hoor...)
http://www.motorsticker.nl/product/2227/115/e46-r.html" onclick="window.open(this.href);return false;
je krijgt ze ook nog is gratis IPV de standaardshroud...
heb ze zojuist ook maar besteld
http://www.motorsticker.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
leveren ook de E46 shroud voor een mooie prijs!
(heb geen aandelen hoor...)
http://www.motorsticker.nl/product/2227/115/e46-r.html" onclick="window.open(this.href);return false;
je krijgt ze ook nog is gratis IPV de standaardshroud...
heb ze zojuist ook maar besteld
Laatst gewijzigd door Reloader op 05 dec 2011, 17:44, 1 keer totaal gewijzigd.
@ Reloader: de hele bi-xenon set van TRS leveren ze ook bij motorsticker zag ik. Daar had ik net zo goed kunnen bestellen.
De verzendkosten voor beide xenon kits samen kostte bij TRS 47 dollar. De kits zijn inmiddels al een week onderweg, heb geen idee wanneer ze hier zijn want de trackstatus is niet meer geupdate.
De verzendkosten voor beide xenon kits samen kostte bij TRS 47 dollar. De kits zijn inmiddels al een week onderweg, heb geen idee wanneer ze hier zijn want de trackstatus is niet meer geupdate.

[E46 318i sedan ///M] Sold
[E90 320i sedan high executive]
hmm, mijn projectors zijn morgen binnen, xenon kit weet ik nog niet, moet alleen nog andere kleur angel eyes hebben 

@Reloader toch maar voor de complete kit(incl. Xenon) gegaan?
Diezel

Diezel

BMW: Bayerische Motoren Werke
- evoluzione
Zijn die morimoto complete setjes van motorsticker.nl ook met morimoto xenonsets? Zie namelijk niets er op staan qua merk.
ja, is volgens mij hetzelfde
en nee ik heb ergens anders xenon gekocht
en nee ik heb ergens anders xenon gekocht

projectors zijn binnen
xenon donderdag ophalen! moet goed komen
zondag inbouwen als t meezit, blijf voorlopig alleen nog even rijden met die OEM kleurige angeleyes... geld is op

zondag inbouwen als t meezit, blijf voorlopig alleen nog even rijden met die OEM kleurige angeleyes... geld is op

- evoluzione
Iemand hier trouwens ervaring met het ombouwen van een originele ZKW naar een morimoto projector die hierboven is genoemd? Aangezien ik inmiddels bijna geen licht meer heb..
Is dit vrij simpel te doen, of moet je echt van alles verbouwen?
Is dit vrij simpel te doen, of moet je echt van alles verbouwen?
Sta hier te retrofitten haha maar dat gaat nooit passen drie dikke ring die er achter moet is te dik waardoor je de bout niet erop gedraaid krijgt .... Iemand tips ?
Wat een drama , kwaliteit van de gebruikte materialen is niet om over naar huis te schrijven ....
Zal thuis even fatsoenlijk reageren typ nu op mijn telefoon ...
Maar morimoto is eens maar nooit meer !!
nou tijd voor het hele verhaal,
koplamp uit elkaar zo gebeurd, koplamp hoeft er in principe niet uit maar aan de passagierskant is dat makkelijker.
de dikke rubber ring eromheen, projector in de koplamp, vastdraaien...
schroefdraad kapot
, wat een poppenspul, dus opletten het materiaal is niet je van het!
vervolgens dunne rubber eromheen (geen durex boys) past wel maarja die hoort eigenlijk aan de achterkant, met pijn en moeite die bout er nog op gekregen en ja de projector zit..
lamphouder er weer op, lamp erin , ooh past niet meer
omdat de projector maar met moeite past moet eigenlijk die ring er iets verder op maar dat past niet dus verwringt de lamphouder een beetje en past het lampje niet...
weer uit elkaar, beetje rommelen .. het past!
tijd voor de shroud, die past niet want die clips lijnen niet uit.. , shroud er weer af. knak pinnetje breekt af..
nu ben ik niet grof en hardhandig dus het is toch echt een beetje poppenspul! (voorzichtig dus!)
uiteindelijk de zwarte pasring met silikonen in de shroud gelijmd (beetje bijknippen) en dan de zwarte ring met pijne n moeite om de projector klemmen,.. en dan zit t
plug & play is het dus eigenlijk niet, maar het is passend te maken
before:

deze mag dan in de behuizing: LET OP die rubberen ring de erom zit op de foto past niet, het moet bij een Pre-facelift de kleine ring zijn

daar zittie

lichtbeeld

zonder shrouds

en klaar:

Zal thuis even fatsoenlijk reageren typ nu op mijn telefoon ...
Maar morimoto is eens maar nooit meer !!
nou tijd voor het hele verhaal,
koplamp uit elkaar zo gebeurd, koplamp hoeft er in principe niet uit maar aan de passagierskant is dat makkelijker.
de dikke rubber ring eromheen, projector in de koplamp, vastdraaien...
schroefdraad kapot

vervolgens dunne rubber eromheen (geen durex boys) past wel maarja die hoort eigenlijk aan de achterkant, met pijn en moeite die bout er nog op gekregen en ja de projector zit..
lamphouder er weer op, lamp erin , ooh past niet meer

weer uit elkaar, beetje rommelen .. het past!

tijd voor de shroud, die past niet want die clips lijnen niet uit.. , shroud er weer af. knak pinnetje breekt af..
nu ben ik niet grof en hardhandig dus het is toch echt een beetje poppenspul! (voorzichtig dus!)
uiteindelijk de zwarte pasring met silikonen in de shroud gelijmd (beetje bijknippen) en dan de zwarte ring met pijne n moeite om de projector klemmen,.. en dan zit t
plug & play is het dus eigenlijk niet, maar het is passend te maken
before:

deze mag dan in de behuizing: LET OP die rubberen ring de erom zit op de foto past niet, het moet bij een Pre-facelift de kleine ring zijn

daar zittie

lichtbeeld

zonder shrouds

en klaar:

Het mag dan lastig zijn in te bouwen maar WAUW! wat een gaaf resultaat!
Strakke cutoff, zou je misschien nog eens gedetailleerd op kunnen schrijven welke ringen, shrouds, rubbers etc. allemaal gebruikt hebt? want ik ga hem ook met kerst inbouwen in een PFL Coupe!
Diezel
Strakke cutoff, zou je misschien nog eens gedetailleerd op kunnen schrijven welke ringen, shrouds, rubbers etc. allemaal gebruikt hebt? want ik ga hem ook met kerst inbouwen in een PFL Coupe!
Diezel

alles van dit behalve 5
http://www.theretrofitsource.com/pdf/tr ... de_1-2.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
t enige wat je niet nodig hebt bij de set die wij hebben is de dikke siliconen ring! als je die gebruikt verneuk je misschien de schroefdraad van je projector of nummer 6!

deze ring die er daar op zit moet je niet gebruiken
t is op zich best makkelijk, maar de kwaliteit van t materiaal viel me tegen
nummer 6 is bijvoorbeeld scherp, en slechte schroefdraad en draai je makkelijk te vast/kapot dus vast is vast!
die 3 schroefjes om 1 vast te draaien was er 1 al lam nadat ik het een keer los heb gehaald...

http://www.theretrofitsource.com/pdf/tr ... de_1-2.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
t enige wat je niet nodig hebt bij de set die wij hebben is de dikke siliconen ring! als je die gebruikt verneuk je misschien de schroefdraad van je projector of nummer 6!

deze ring die er daar op zit moet je niet gebruiken

t is op zich best makkelijk, maar de kwaliteit van t materiaal viel me tegen
nummer 6 is bijvoorbeeld scherp, en slechte schroefdraad en draai je makkelijk te vast/kapot dus vast is vast!
die 3 schroefjes om 1 vast te draaien was er 1 al lam nadat ik het een keer los heb gehaald...
Hoezo heb je die silicone niet nodig dan? alleen omdat je anders misschien je schroefdraad kapot maakt? is dit niet nodig voor een perfecte pasvorm?
Bij andere DIY heb ik gezien dat ze die namelijk wel gewoon gebruiken, zal toch niet voor niets meegeleverd zijn?
Diezel
Bij andere DIY heb ik gezien dat ze die namelijk wel gewoon gebruiken, zal toch niet voor niets meegeleverd zijn?
Diezel

je kunt die dunne siliconenring gebruiken ipv die dikke 
overigens hoop ik dat jullie 4300k lampen besteld hebben, want in de mini projector zijn de lijnen dan al blauw/paars en is het licht echt wit

overigens hoop ik dat jullie 4300k lampen besteld hebben, want in de mini projector zijn de lijnen dan al blauw/paars en is het licht echt wit