BMW 328i Sedan Ac Schnitzer Type I
- bimmer-jeroen
Re: BMW 328i Sedan Ac Schnitzer Type I
Dat is echt kansloos indd...
Trouwens m`n bmw is Montreal blauw, die van jou lijkt mauritius blauw (of komt dat door de foto?
Trouwens m`n bmw is Montreal blauw, die van jou lijkt mauritius blauw (of komt dat door de foto?
e36, 318IS M44 sedan, Montreal blauw, Bilstein B12 Pro kit. LPG G3, (individual uitvoering)
Inderdaad vrij triest om een BMW zo bij elkaar te moeten jatten. Of ze doen het voor de verkoop.
Gelukkig heb ik hier nog geen last van gehad. En ik woon in Amsterdam-West.
Ik heb in Oud-Zuid wel eens een wagen op bakstenen zien staan....
- SedanBeamer
hey @bimmer-jeroen mijne is montreal blauw metallic staat ook in de auto zelf. Mauritius blauw is een stuk lichter idd maar het komt waarschijnlijk door de lichtinval! hij is in het licht best blauw en in t donker meer paars-ig. Mooie kleur! maar aan het twijfelen om hem over te spuiten naar n andere kleur...
Bmw E36 328i Sedan ACS '96
- Spoiler: Laat zien
- SedanBeamer
Hier gebeurt redelijk veel met auto's. Zo is op mijn broer's m3 e36 sedan ooit een keer remvloeistof over heen gesmeten en de deurlijsten gejat. Ook hebben ze voor de deur zijn polo GTI gestolen... Nja, ik denk dat t afgunst is van mensen hier uit de buurt... Kunnen zoiets niet hebben blijkbaar (jonge mensen met mooie auto's).AtlasTelamon schreef:Inderdaad vrij triest om een BMW zo bij elkaar te moeten jatten. Of ze doen het voor de verkoop.
gr.
- Blackthunder
Gelukkig hier in het noorden geen last van, maar ik heb wel verhalen gehoord dat mensen onder auto's rollen op parkeerplaatsen om katalysatoren en dergelijke te jatten.SedanBeamer schreef:Hier gebeurt redelijk veel met auto's. Zo is op mijn broer's m3 e36 sedan ooit een keer remvloeistof over heen gesmeten en de deurlijsten gejat. Ook hebben ze voor de deur zijn polo GTI gestolen... Nja, ik denk dat t afgunst is van mensen hier uit de buurt... Kunnen zoiets niet hebben blijkbaar (jonge mensen met mooie auto's).AtlasTelamon schreef:Inderdaad vrij triest om een BMW zo bij elkaar te moeten jatten. Of ze doen het voor de verkoop.
gr.
SedanBeamer; hoeveel inch zijn jouw velgen en welke bandenmaat zit er omheen?
- SedanBeamer
@Blackthunder Mijn velgen zijn 17" bmw m3 Contour velgen styling 23 WINTERSET (dus zonder de m logo's en geen breedset) 7,5J achter en voor. Banden maat zou ik niet weten.. De velgen staan binnenkort misschien te koop als je geinteresseerd bent, wil namelijk AC Schnitzer rennsport type 2 velgen halen.
- Blackthunder
Het gaat mij meer om de bandenmaat, aangezien ik bezig ben het met regelen van Styling 137 17" velgen, en ik niet wil dat de wielen tegen mijn kasten aan komt. Ook al staat er in de deurpost dat er maximaal 225/45/ZR 17 omheen kan, ben ik alsnog bang dat het niet helemaal past.
- SedanBeamer
@blackthunder 17" past zeker weten erop, bmw levert standaard bij sportpakket ook 17". De orginele velgen van mijn bimmer waren namelijk ook 17" en die hoorde bij het sportpakket van de 328i. Helaas ben ik niet thuis en kan dus niet bij mijn bimmer kijken voor de banden maat. Succes ermee!
gr.
gr.
Bandenmaat is 225-45-17 ;-P
- SedanBeamer
Bmw gisteren in de fik gevlogen.. Schrok me kapot.
gelukkig heb ik snel gehandelt en met mijn t-shirt t vuur uitgeslagen. De claxon van het alarm was in de brand gevlogen, vreemd want deze is 3 maanden geleden gekeurd... Nja, schade: Paneel van de motorkap verbrand, luchtfilter verbrand en de alarmclaxon. Weer n dagje klussen dus!
foto:
gelukkig heb ik snel gehandelt en met mijn t-shirt t vuur uitgeslagen. De claxon van het alarm was in de brand gevlogen, vreemd want deze is 3 maanden geleden gekeurd... Nja, schade: Paneel van de motorkap verbrand, luchtfilter verbrand en de alarmclaxon. Weer n dagje klussen dus!
foto:
Lekker dan, maar heb het wel vaker zien gebeuren met dit type sirene.
Jij hebt de afstandbediening bij de sleutel erin, het OEM af fabriek alarmsysteem volgens mij?
Jij hebt de afstandbediening bij de sleutel erin, het OEM af fabriek alarmsysteem volgens mij?
Wow! Gelukkig heb je snel gehandeld!
Heb je ook een brandblusser bij in je auto? Niks zo lullig als je auto voor je ogen te zien uitfikken zonder ook maar iets te kunnen doen.
Heb je ook een brandblusser bij in je auto? Niks zo lullig als je auto voor je ogen te zien uitfikken zonder ook maar iets te kunnen doen.
Hmmm, als ik dit zo zie ga ik ook eens kijken wat voor alarm er in mijn BMW is ingebouwd.
Het type wat jij hebt heb ik ook gehad op mijn 328i en die ging spontaan af en wilde toen niet meer stoppen....
Oorzaak was dat de soldeercontacten geoxideerd waren en sluiting maakten. Kan bij die van jou ook wel eens zijn gebeurd.
Succes met de reparatie
Het type wat jij hebt heb ik ook gehad op mijn 328i en die ging spontaan af en wilde toen niet meer stoppen....
Oorzaak was dat de soldeercontacten geoxideerd waren en sluiting maakten. Kan bij die van jou ook wel eens zijn gebeurd.
Succes met de reparatie
BMW 323i 1998 _____ Estoril blau
BMW 316i Compact 1997 Calypsorot
BMW 316i Compact 1997 Calypsorot
- Ramon 325 Vanos
Zo
Heb je nog geluk gehad dat je wagen niet helemaal in brand is gevlogen.
Zag dat je hem helemaal AC schnitzer wilt gaan uit voeren.
Dat wordt een lange zoek tocht en een dure denk ik ofniet?
Heb je nog geluk gehad dat je wagen niet helemaal in brand is gevlogen.
Zag dat je hem helemaal AC schnitzer wilt gaan uit voeren.
Dat wordt een lange zoek tocht en een dure denk ik ofniet?