Wel of geen kwaliteit?
Wel of geen kwaliteit?
Kwam zoiets op ebay tegen en vraag me toch sterk af of dit wel enige kwaliteit is??
http://cgi.ebay.de/BMW-E46-Coupe-Cabrio ... 45f144d85a
Iemand enige ervaring met zoiets??
http://cgi.ebay.de/BMW-E46-Coupe-Cabrio ... 45f144d85a
Iemand enige ervaring met zoiets??
Re: Wel of geen kwaliteit?
ligt helemaal maar weer aan het merk.. je moet er denk ik ook een beetje geluk mee hebben.. een vriend van me heeft een setje DEPO koplampen voor zn E36 gekocht destijds.. dat was drama.. die hebben we later uit de auto gemonteerd om ze rondom opnieuw af te kitten.. was bijne een aquarium.. alleen de vissen ontbraken.. 
Suzuki Alto 1991 0.8L 38PK >> Mazda 323F 1995 1.8L 116PK >> BMW 2000 323Ci 2.5L 170PK
Hahaha, maar naar wat ik begrijp is Depo wel een redelijk goed merk toch? Ik zag alleen hier geen merk bijstaan.
nouja.. hier op het forum heb ik er ook veel goede verhalen over gehoord inderdaad.. maar mijn persoonlijke ervaring is dus niet zo geweldig..
Het zal ook een kwestie van een beetje geluk zijn denk ik..
Het zal ook een kwestie van een beetje geluk zijn denk ik..
Suzuki Alto 1991 0.8L 38PK >> Mazda 323F 1995 1.8L 116PK >> BMW 2000 323Ci 2.5L 170PK
volgens mij heeft klexo die in zijn Sedan zitten is wel netjes hoor... 
Ik zou ze iig niet nemen met de chrome inleg, dat staat erg goedkoop.
vind ik ook volgens mij heeft, klexo ook zwarte
- largeproject
- Contacteer:
Gezien de prijs zal het wel chinese rommel zijn.
Heb destijds ook eeen keer een setje gekocht voor de A 3 (sorry),koste €150 per 2 lamp units.
Had er een 100 watt lamp ingezet en der kwam nog minder licht uit als de lamp die er al 10 jaar inzat vol steenslag.
Later bij de brezan een setje helle's gekocht (zit soms standard in en soms Valeo).de prijs daar van was € 175 ex per lamp,maar ik had wel licht.
De lenzen zijn van dus danige belabberde kwaliteit dat zelfs een 100 watt lamp daar niet doorheen komt,plus het gevaar dat een 100 watt lamp vele malen heter word dat al het plastic kan geen smelten.
Heb destijds ook eeen keer een setje gekocht voor de A 3 (sorry),koste €150 per 2 lamp units.
Had er een 100 watt lamp ingezet en der kwam nog minder licht uit als de lamp die er al 10 jaar inzat vol steenslag.
Later bij de brezan een setje helle's gekocht (zit soms standard in en soms Valeo).de prijs daar van was € 175 ex per lamp,maar ik had wel licht.
De lenzen zijn van dus danige belabberde kwaliteit dat zelfs een 100 watt lamp daar niet doorheen komt,plus het gevaar dat een 100 watt lamp vele malen heter word dat al het plastic kan geen smelten.