Bericht
door BertUS1 » 13 jun 2011, 10:21
Om nu geen nieuw topic te openen met als reactie, "He, nee, niet weer diezelfde vragen over AE" , dit topic maar even bovenhalen.
Ik heb nu hier een aantal topics gezien over de AE, ik heb op het www nu 22 installatie Youtube instructiefilmpjes gezien, ik heb meer adverteerders en aanbieders gezien dan me lief is en heb 118 keer dezelfde vraag al teruggezien, maar toch, ik heb nog steeds vraagtekens
Kom op ouwehoer, stel ze dan
ja ja
Goed, ik heb dus de silber uitvoering touring E46 PFL, ik wil daar AE op en dat is mogelijk, maar ik vind bij het silber het geel niet mooi, dus ik zal de 6000 of 8000 moeten kiezen? ja? (ja, ik weet het is het een persoonlijke smaakkwestie daar hebben jullie gelijk in)
Verder, ik zie diverse uitvoeringen van de ringen, althans je heb de soort bij HL automotive, SGK, Car Fantasy etc, maar je heb ook DEPO, dat zijn dus komplete unitvervangers, maar die hebben m.i. in de chrome uitvoering alleen de gele variant AE zitten. zijn die dingen betrouwbaar en als er iets stuk gaat, stel een ring houdt er mee op, makkelijk te vervangen of zijn die prefabs nogal vastgegoten?
Over het instaleren heb ik eigenlijk geen vragen, daar ben ik niet bang voor, dat moet lukken, het is meer de stylingskwestie en artikelkeuze waar ik een beetje mee zit en steeds waziger wordt naarmate ik mij er verder in verdiep.
Dus samenvattend:
heb een silber touring en wil chrome koplampunits met witte ringen, DEPO of losse ringen? 6000/8000 K
Is CCFL hetzelfde als LED? (oei, wss een domme vraag)
Het duurde even voor ik door had waar TiAg voor stond