Goedendag mensen. Ik vraag even om hulp, omdat ik in mijn bmw nieuwe interieur sierlijsten wil zetten. Ik weet niet hoe je de oude eraf haalt en ik kan het nergens terugvinden in boekjes of zo. Weet iemand het? Alvast bedankt, Hakim.
Hakim, zoals ook al door anderen werd aangegeven zijn we hier geen forum van taalpuristen. Het is echter wel zo dat we enige vorm van interpunctie eisen. Dat maakt het veel leesbaarder en je zult merken dat je serieuzer genomen word en betere antwoorden krijgt.
Ik heb je verhaaltje zo ongeveer herschreven tot een leesbaar geheel.
Siemi
Moderator
intrieur sierlijsten
Re: intrieur sierlijsten
Hoi Hakim,
ik kreeg deze omschrijving van HennepE46:
ps, we zijn hier geen taalpuristen maar denk aub even om je interpunktie, dat leest wat makkelijker weg
ik kreeg deze omschrijving van HennepE46:
Welke lijsten ga je plaatsen?hennep E46 schreef: Dat is echt een werkje van niks. Je begint bij de passagierskant. Druk hier voorzichtig met een doekje en een platkop schroevendraaier onder de lijst en dan voorzichtig naar voren halen. Dit werkt ook zo boven de lichtschakelaar. De deuren begin je aan de kant waar de deur in de slotvanger valt en e werkt zo naar het handvat toe. Bij de pook druk je de pookhoes over de lange kant naar binnen vervolgens twee schroefjes losdraaien en je kunt het pookgedeelte verwijderen, voordat je hem er helemaal uithaald moet je wel de drukknojes voor de raambediening eruit klikken.
En voor een echt duidelijke beschrijving met fotos klik hier
ps, we zijn hier geen taalpuristen maar denk aub even om je interpunktie, dat leest wat makkelijker weg
320dMtech Y2K.11 | lid #100 |
|

Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
Als BMW (e46) liefhebber moet je E46fanatics.com kennen!
Daarom deze link naar een handige omschrijving! Klik hier!
Daarom deze link naar een handige omschrijving! Klik hier!
Iemand die de sierlijsten als eens vervangen heeft; is dit zonder breken en beschadigingen te doen (met name de pinnetjes waarmee de lijsten vast schijnen te zitten).
- largeproject
- Contacteer:
superalio schreef:Iemand die de sierlijsten als eens vervangen heeft; is dit zonder breken en beschadigingen te doen (met name de pinnetjes waarmee de lijsten vast schijnen te zitten).
Jipp,deze week gedaan.

Pinnetjes zijn het probleem niet,waar de pinnetjes in vast klemmen breken gauw af.

Die in het dashboard zitten zijn niet meer te verkrijgen,die in de deur zitten wel,maar volgens mijn met een beetje lijm passen die ook in het dashboard.

-
Waar kan je nieuwe interieur sierlijsten verkrijgen tegen een redelijke prijs?