dakspoiler e46 sedan
dakspoiler e46 sedan
Mijn vlgende stap is een dakspoiler te plaatsen.|Ik wou graag willen weten welke merk de beste pasvorm heeft. en hoe zit het met de derde remlicht.Ik zou graag adviezen hierover willen hebben en waar ik zoiets kan kopen.
Bmw 318i 2003 facelift Automaat
Bmw 318i 1985 Type 1 Automaat
Re: dakspoiler e46 sedan
[thumbnail]http://www.wheelsonline.nl/exterieur/im ... iler_B.JPG[/thumbnail]
AC Schnitzer achterruitspoiler origineel. Prijs vanaf 260,00 euro
Beste is dat je Arnold (info@Wheelsonline.nl) zelf even een bericht stuurt.
Vele artikelen kan hij wel leveren, maar staan niet op de site.
AC Schnitzer achterruitspoiler origineel. Prijs vanaf 260,00 euro

Beste is dat je Arnold (info@Wheelsonline.nl) zelf even een bericht stuurt.
Vele artikelen kan hij wel leveren, maar staan niet op de site.
deze spoiler vind ik niet zo mooi, omdat het niet zo breed is. Maar bedankt voor de tip
- Dutch Delight
Ik heb bovenstaande ACS-spoiler ook. Hierbij blijft je derde remlicht zichtbaar. Wanneer je 'breder' wil kan ook kom je gauw terecht ook bij ACS, Rieger, Mattig. In diverse vormen te verkrijgen. Nadeel blijft wanneer je breder gaat je remlicht vervalt en je bent overgeleverd aan een Kofferbakspoiler met geintegreerd remlicht.
Net hoever je wil gaan, persoonlijk vind ik een dikke spoiler op het achterraam te overdreven, afhankelijk natuurlijk met de rest vd auto.
Succes!
Net hoever je wil gaan, persoonlijk vind ik een dikke spoiler op het achterraam te overdreven, afhankelijk natuurlijk met de rest vd auto.
Succes!

1st Best of Show / BMW Experience 2008
2nd Best of Show / Duitse Autosport Festival 2008
1st Best of Wheels / BMW Experience 2007
2nd Best of Interior / Beemerteam 2007
nou mijn inziens doet men een dakspoiler op de auto om de aan de achterkant smaller te laten lijken. Dit geeft natuurlijk een stoere uiterlijk. Kijk maar naar de meeste Italiaanse autos.Het probleem bij de e46 sedan is dat de derde remlicht boven is gebouwd. En je ziet ook dat ze bij de coupe zeg maar de auto ingedrukt hebben en dus heeft een betere look.De achterraam is niet hoog.Dit effect kan je dus ook krijgen door een bredere dakspoiler te plaatsen. Maar ja, je moet
dan een andere oplossing vinden voor de derde remlicht.Een kofferspoiler zou ik niet doen.Ik zou persoonlijk de derde remlicht op hoedenplank onzichtbaar monteren. Maar goed ik moet eerst een brede spoiler vinden.

- Dutch Delight
? 8p Succes iig !jomeo schreef:nou mijn inziens doet men een dakspoiler op de auto om de aan de achterkant smaller te laten lijken. Dit geeft natuurlijk een stoere uiterlijk. Kijk maar naar de meeste Italiaanse autos.Het probleem bij de e46 sedan is dat de derde remlicht boven is gebouwd. En je ziet ook dat ze bij de coupe zeg maar de auto ingedrukt hebben en dus heeft een betere look.De achterraam is niet hoog.Dit effect kan je dus ook krijgen door een bredere dakspoiler te plaatsen. Maar ja, je moetdan een andere oplossing vinden voor de derde remlicht.Een kofferspoiler zou ik niet doen.Ik zou persoonlijk de derde remlicht op hoedenplank onzichtbaar monteren. Maar goed ik moet eerst een brede spoiler vinden.
![]()

1st Best of Show / BMW Experience 2008
2nd Best of Show / Duitse Autosport Festival 2008
1st Best of Wheels / BMW Experience 2007
2nd Best of Interior / Beemerteam 2007
Waarom grote spoiler(s), dat hoort toch niet op een BMW?
Gewoon subtiel klein spoilertje of spoilerlipje
Gewoon subtiel klein spoilertje of spoilerlipje
- Spoiler: Laat zien
www. M3 register .nl
Misschien is dit dan iets voor je, is wel een stuk breder en je derde remlicht blijft functioneel.

Hier de link:
http://www.duw.de/shop/detailview.aspx?ID=1137265

Hier de link:
http://www.duw.de/shop/detailview.aspx?ID=1137265
hallo hennep e46,bedankt voor de reactie,dit is wel mijn bedoeling maar de foto is het wel een coupe en ik heb een sedan, dus ik denk dat het niet past of wel?
Als je de link volgt en alle opties selecteerd kom je hier op uit.
http://www.duw.de klik dan op cartuning vul de velden in en je komt daar op uit. Dus is ook voor op een sedan.
foto is alleen om duidelijk te maken om wat voor spoiler het gaat.
http://www.duw.de klik dan op cartuning vul de velden in en je komt daar op uit. Dus is ook voor op een sedan.
foto is alleen om duidelijk te maken om wat voor spoiler het gaat.
Met zo'n spoiler word je auto iig niet stoerder, die hap uit de spoiler om plaats te maken voor het remlicht ziet er naar mijn mening echt niet uit..
Persoonlijk vind ik een kofferbakspoiler met ingebouwd remlicht wel mooi, maar dat is kennelijk niet wat je wilt, lijkt me toch een brede spoiler en verplaatsing van je 3e remlicht een strakker plan dat die spoiler..
Persoonlijk vind ik een kofferbakspoiler met ingebouwd remlicht wel mooi, maar dat is kennelijk niet wat je wilt, lijkt me toch een brede spoiler en verplaatsing van je 3e remlicht een strakker plan dat die spoiler..
http://bmwcruisers.hyves.nl/ | Word lid!!
nee deze spoiler vind ik inderdaad niet mooi.Ik wil toch een brede dakspoiler en de de derde remlicht,zoals bij de coupe zie ik heel erg zitten,...maaar of het kan????aanstaande zaterdag ga ik bij Wheelsonline in Sliedrecht wat zoeken :?
eindelijk spoiler gevonden wat ik wou.Ik denk dat het wel een van de eerste modellen van rieger is.Lekker breed en plat.binnenkort laat ik het spuiten.
als het erop zit stuur ik zeker foto,ben nog aan het brainstormen over de derde remlicht.