Late voorstelling

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
EmielJ

Late voorstelling

Bericht door EmielJ » 18 mei 2010, 15:19

Hallo Forumleden,

nadat ik even op mijn vingers ben getikt voor het feit dat ik me niet heb voorgesteld maar meteen met een vraag op de proppen kwam, zal ik hierbij proberen dat even recht te zetten.

Mijn naam is Emiel, ben 41 jaar, woon in Zelhem (Achterhoek) en werk als wagenparkbeheerder bij een bouwbedrijf ( +200 voertuigen)
Zo'n drie jaar geleden kwam ik in de gelukkige positie om de E39 535i high executive met M-pakket, bouwjaar 1997, van mijn werkgever over te nemen.
Omdat ik de auto al vanaf de dag van aanschaf door mijn werkgever ken, daardoor de onderhoudsgeschiedenis en de manier waarmee er is gereden ken, en vlak voordat ik hem kocht de auto was voorzien van een motor met slechts 60.000km op de teller, was en ben ik nog steeds een zeer gelukkig man!
Ik durf bijna te stellen dat ik gelukkiger ben met de auto dan met mijn vrouw en noem haar ( ja het is een zij ) black-beauty.
In de loop der jaren is de auto er dan ook alleen maar beter ( krasjes, deukjes weg, versleten/kapotte delen vervangen, leer nieuw geverfd enz. ) uit gaan zien.
Gaandeweg ben ik steeds meer over de E39 te weten gekomen en kan daardoor soms ook anderen op weg helpen.
Maar uiteraard houd ik ook zelf nog steeds vragen.
Vandaar mijn aanmelding op dit forum.
Ik hoop vooral dat we elkaar kunnen helpen!

Groeten aan allen!

Terug naar “Stel jezelf voor”