tomcaubo's AC-Schnitzer 330i coupe
Re: tomcaubo's AC-Schnitzer 330i coupe
dat is een strake wagen tomcaubo
en zeer gave velgen
succes ermee en veel rijplezier
en zeer gave velgen
succes ermee en veel rijplezier
Re: tomcaubo's AC-Schnitzer 330i coupe
Die compressor zit er netjes ingelepeld zeg!!
320dMtech Y2K.11 | lid #100 | |
Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
Re: tomcaubo's AC-Schnitzer 330i coupe
Die CSL kofferklep :pimp:
Zeeer gave ACS Coupe!!
Zeeer gave ACS Coupe!!
Re: tomcaubo's AC-Schnitzer 330i coupe
Welkom Tom op het e46forum. Die CSL kofferklep
Re: tomcaubo's AC-Schnitzer 330i coupe
Ik kwam dit topic per toeval tegen, maar wat een mooie bak zeg!
-
- Berichten: 1549
- Lid geworden op: 04 nov 2007, 21:04
Re: tomcaubo's AC-Schnitzer 330i coupe
jammie!!!,
Hoeveel power??
Knap ding
Hoeveel power??
Knap ding
Re: tomcaubo's AC-Schnitzer 330i coupe
Ik heb jouw auto in real life gezien op de meeting (en tijdens het oprijden overal in mijn spiegels) en ik vind hem echt stoer en origineel!
Re: tomcaubo's AC-Schnitzer 330i coupe
strakke bak!
ben ook benieuwd hoeveel trappelende paartjes onder jouw motorkap zitten
ben ook benieuwd hoeveel trappelende paartjes onder jouw motorkap zitten
Mooi zwart is niet lelijk!
Re: tomcaubo's AC-Schnitzer 330i coupe
Blijft een gaaf ding Tom Ik ga em de 22e wel even bewonderen in rl
Re: tomcaubo's AC-Schnitzer 330i coupe
Oook een elfstedentochter ?Niels schreef:Blijft een gaaf ding Tom Ik ga em de 22e wel even bewonderen in rl
Re: tomcaubo's AC-Schnitzer 330i coupe
Prachtige wagen
Ken je al van bmwclub2003, ook welkom hier
Ken je al van bmwclub2003, ook welkom hier
Huidige auto: 2003 E85 Z4 3.0i S
ex 2004 E85 Z4 3.0i S
ex 2003 E85 Z4 3.0i S automaat
ex 2000 E46 328i
ex 2000 E46 328ci
ex 1998 E46 328i
ex 1997 E36 323i coupe
ex 2004 E85 Z4 3.0i S
ex 2003 E85 Z4 3.0i S automaat
ex 2000 E46 328i
ex 2000 E46 328ci
ex 1998 E46 328i
ex 1997 E36 323i coupe
tomcaubo stelt zich voor UPDATE 12-6-2009
UPDATE 12-6-2009:
vandaag de auto opgehaald,rijdt super na de upgrade zuipt helaas wel wat meer dan voorheen ,but who cares :df:
mijn neef had vandaag een nieuwe klant met een E46 M3,en die vond zijn wagen supersnel :playcar:
even met de jongen gepraat over de auto en toen achter hem aan naar huis.
op de autoweg hij het gas vol open en ik natuurlijk erachter aan :df:
met driekwart gas was hij makkelijk bij te houden maar toen maar eens goed het pedaaltje ingedrukt.
haalde hem in en liep erg makkelijk uit op hem.
naderhand bij een bakkie koffie toch een erg telerugestelde jongen gezien die dacht dat hij een snelle M had. :mrgreen:
tegenover de vorige set-up trekt hij nu een stuk beter(werd zelfs effe een beetje bang toen ik de eerste meters weer in de auto reed en het gas opentrok)
al met al een geslaagde upgrade van de auto moet ik zeggen.
wat is er nou gebeurd zullen jullie denken?zal de verkorte versie geven.
na heel wat problemen met de auto (slijtage onderdelen rare geluiden compressor enz)half februari de knoop doorgehakt en de hele compressor opbouw eruit gesloopt :shocking:
alles opgestuurd en met de mannen van G-power intensief gebeld ,gemaild en gefaxd.
toen een aanbod gekregen waar ik geen nee tegen kon zeggen.
de ASA TM1-12 compressor is geheel van binnen gestript nadat bleek dat een verkeerd lager was gemonteerd :stom:
het gehele binnenwerk is vervangen door een ASA TM1-15 binnenwerk.
tevens is het ASA-tronic aansturings progamma aangepast en opnieuw afgesteld.
uit voorzorg ook maar een paar kleine dingen gemaakt aan de auto die waren blijven liggen de laatse tijd
nadat alles weer was geleverd en gemonteerd en uitgebreidt was afgesteld en getest was vandaag dan het moment van teruggave
de vorige setup had volgens de testbank in Alsdorf 354 pk op de achterwielen wat al een aanslag was op de banden.
maar de nieuwe setup met de TM1-15 zal waarschijnlijk een 370/390pk opleveren op de achterwielen .
de TM1-15 is goed tot een 420pk dus er zijn ook nog mogelijkheden voor de toekomst :shakeit:
buiten het ritje tegen de M3 vandaag niet veel ermee gereden,de zomerbandjes moeten er nog op en aangezien hier in het zuiden een of andere top is geweest over Afganistan rijden me er teveel motor agenten rond in het dorp.
zal proberen wat foto's te maken binnenkort en eventueel een filmpje
vandaag de auto opgehaald,rijdt super na de upgrade zuipt helaas wel wat meer dan voorheen ,but who cares :df:
mijn neef had vandaag een nieuwe klant met een E46 M3,en die vond zijn wagen supersnel :playcar:
even met de jongen gepraat over de auto en toen achter hem aan naar huis.
op de autoweg hij het gas vol open en ik natuurlijk erachter aan :df:
met driekwart gas was hij makkelijk bij te houden maar toen maar eens goed het pedaaltje ingedrukt.
haalde hem in en liep erg makkelijk uit op hem.
naderhand bij een bakkie koffie toch een erg telerugestelde jongen gezien die dacht dat hij een snelle M had. :mrgreen:
tegenover de vorige set-up trekt hij nu een stuk beter(werd zelfs effe een beetje bang toen ik de eerste meters weer in de auto reed en het gas opentrok)
al met al een geslaagde upgrade van de auto moet ik zeggen.
wat is er nou gebeurd zullen jullie denken?zal de verkorte versie geven.
na heel wat problemen met de auto (slijtage onderdelen rare geluiden compressor enz)half februari de knoop doorgehakt en de hele compressor opbouw eruit gesloopt :shocking:
alles opgestuurd en met de mannen van G-power intensief gebeld ,gemaild en gefaxd.
toen een aanbod gekregen waar ik geen nee tegen kon zeggen.
de ASA TM1-12 compressor is geheel van binnen gestript nadat bleek dat een verkeerd lager was gemonteerd :stom:
het gehele binnenwerk is vervangen door een ASA TM1-15 binnenwerk.
tevens is het ASA-tronic aansturings progamma aangepast en opnieuw afgesteld.
uit voorzorg ook maar een paar kleine dingen gemaakt aan de auto die waren blijven liggen de laatse tijd
nadat alles weer was geleverd en gemonteerd en uitgebreidt was afgesteld en getest was vandaag dan het moment van teruggave
de vorige setup had volgens de testbank in Alsdorf 354 pk op de achterwielen wat al een aanslag was op de banden.
maar de nieuwe setup met de TM1-15 zal waarschijnlijk een 370/390pk opleveren op de achterwielen .
de TM1-15 is goed tot een 420pk dus er zijn ook nog mogelijkheden voor de toekomst :shakeit:
buiten het ritje tegen de M3 vandaag niet veel ermee gereden,de zomerbandjes moeten er nog op en aangezien hier in het zuiden een of andere top is geweest over Afganistan rijden me er teveel motor agenten rond in het dorp.
zal proberen wat foto's te maken binnenkort en eventueel een filmpje
Bericht verplaatst naar je showroom, deze melding hoort niet echt thuis in je voorsteltopic
Moderatoropmerking Opt1mus
Re: tomcaubo's AC-Schnitzer 330i coupe
Ik heb afgelopen zaterdag een stukje meegereden
(zeg maar gerust meegeracet :fuit: )
Wat n POWER
Binnenkort eens achter je aan rijden ... om te zien of ik je kan bijhouden tussen de 1700 en 3200 rpm in de 3e gang
(zeg maar gerust meegeracet :fuit: )
Wat n POWER
- Spoiler: Laat zien
Binnenkort eens achter je aan rijden ... om te zien of ik je kan bijhouden tussen de 1700 en 3200 rpm in de 3e gang
The sheere pleasure of driving ... nothing compares to a BMW
<<E87 118d DPF --- 't is eens wat anders dan een degelijke M57>>
<<E87 118d DPF --- 't is eens wat anders dan een degelijke M57>>