radiomodule bm54

Alles met betrekking tot audio/video, iPod aansluitingen en navigatie
robby320d

radiomodule bm54

Bericht door robby320d » 20 jun 2010, 08:49

zoals bij de meeste wel geweten is er een probleem bij de bm54 module van voor 2005 maar omdat deze nogal duur is zowel nieuw zijnde als 2dehands ben ik op zoek gegaan naar een andere oplossing.
na lang zoeken ben ik dus ergens op uitgekomen wat mij wel een goede oplossing lijkt ook omdat er een mogelijkheid is om een uitgang te voorzien voor een externe versterker.

site van deze persoon:
http://www.mickscar.de/allgemein/versan ... edingungen

de verschillende mogelijkheden van herstelling:
http://shop.ebay.de/_W0QQLHQ5fSpecificS ... itor-radio

nu is mijn vraag heeft iemand hier ervaring mee? zit een beetje verveeld met de taal dacht hier een oplossing gevonden te hebben in een vertaalsite maar de vertaling ervan laat ook te wensen over.
Verplaatst naar Audio en Navigatie

Moderatoropmerking Farl

robby320d

Re: radiomodule bm54

Bericht door robby320d » 16 jul 2010, 09:00

zal hier dan maar even zelf een reactie op plaatsen vermits niemand anders het doet :)
had mijn radio opgestuurd zoals beschreven stond en het geld gelijktijdig overgemaakt.
gisteren heb ik deze in goede staat terug ontvangen met zegels voor de garantie.

dus misschien een tip voor iedereen met een defecte bm54 is toch een pak goedkoper als een 2dehands.
je krijgt er ook nog pakje snoepjes bij :D

Tommy

Bericht door Tommy » 20 jul 2010, 09:08

Weet iemand waar de bm54 zich bevind bij een touring? Ik heb een 16:9 met MK4 uit 2003 en dus een bm54 maar ik zou niet weten waar die zit! Hij zit niet achterin bij de MK4, daar zit wel de CD wisselaar maar niks dat lijkt op wat ik op de plaatjes van de bm54 zie. Iemand een idee?

Tommy

Bericht door Tommy » 20 jul 2010, 13:59

Volgens een paar duitse forums moet hij vlak bij het reserve wiel zetten onder het achterste vloerdeel, dat wat vast zit. Ik ga hem vanavond even zoeken.

B46
Contacteer:

Bericht door B46 » 20 jul 2010, 16:38

Daar zit hij idd.
Als de kofferbak vloer er uit is, is het de kap tussen het kofferbak en je achterbank, zit met 2 kunststof 10mm moertjes vast.
Even omhoog kantelen en aan de linkerkant zie je de BM54, welke met een 8mm moertje vast zit :!
www. M3 register .nl

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Audio en navigatie”