* Mijn Showroom Topic SOLD *
* Mijn Showroom Topic NEW *
Ik ben Simon. Ben 20 jaartjes jong.
Ik kom uit Haarlem, en doe als beroep elektricien.
Ik ben ruim 2 jaar geleden begonnen met lessen, dit was in Juni 2008.
Ik heb mijn rijbewijs behaald in Januari 2009.
Kocht toen een Rover 200VI (vraag me niet waarom, ik liep er tegenaan en vond het wel een leuk wagentje!)
Ik heb hier een half jaar in gereden, toen heb ik de koppakking eruit geblazen, hehe

" Niet zo slim Simon ", nee dat klopt (| ..
Maar goed, een maatje van mij had toen net een Bmw E36 328i Coupe gekocht.
Met alles derop en deraan, cremige lederen bekleding, digitale climate controle, zo goed als volle bordcomputer, alles derop en deraan! Stukkie mee geweest, jezus, wat is dat ding snel zeg :~ !
Ik was natuurlijk behoorlijk jaloers en meteen verkocht!
Ik wilde ook een Bmw

Maar aangezien ik toen der tijd het geld er niet voor had omdat die Rover totalloss werd verklaard, en ik had natuurlijk nooiit gespaard ofzo, dus had op dat moment geen geld voor een mooie 328i.
Ik heb toen me Rover kunnen inruilen, haha, jaah jullie lezen het goed een auto die totalloss werd verklaard, kon ik inruilen op een Bmw E36 316i Sedan. Moest natuurlijk wel wat geld bij leggen maar dit stelde niet veel voor!
De Bmw was geheel standaard, helemaal Bmw dealer onderhouden, alle boekjes derbij, en ik was pas de 2e eigenaar!
Had pas 132.000 km gereden. Had jammer genoeg geen luxe. Geen airco, geen elektrische ramen, geen alarm op afstand.
En het was natuurlijk een 1.6 motortje. Jaahh...dat scheelde nogal met de 328!
Ik ben later pas begonnen met sparen, beetje laat, begon pas in Februari 2010 met sparen!
Ik heb sinds Vrijdag 20 July mijn Bmw verkocht.
Na ruim een half jaar zoeken, en elke dag zitten speuren en zoeken op internet, heb ik nu eindelijk me Bmw gevonden met de luxe die ik wilde! Ik ben nu de trotse eigenaar van een Bmw Coupe E36 328i Executive Aut5. Ziet er zeeeeeeer netjes uit, en heeft ook super veel luxe! Is uit eind Oktober '95.
Waaronder:
- De auto is Diamant Zwart, zeer mooi in de zon!
- Automaat 5 traps met Sport, Eco en Winter stand,
- Zeer nette zwart lederen sport interieur!
- Elektrische ramen voor (standaard) maar ook achter,
- Heeft 18 knops bordcomputer,
- Heeft een elektrische dak,
- Heeft digitale cimate control,
- Automatische dimmende binnenspiegel,
- Cruise control,
- Alarm klasse 3 orgineel Bmw,
- Orginele Alpina velgen breedset met voor 225/45/R17 & achter 245/45/R17,
- Orginele M3 spiegels, uiteraard elektrische en verwarmd,
- Zijskirts M3,
- Rondom witte knipperlichten (heb zelf meteen de silvervisions erin gezet! Stuk netter

En alle papieren en bonnen aanwezig hé

Interieur verlichting s'avonds :~ is net een cockpit

Verder ga ik als eerste nu proberen om alles wat van hout is, nu in het orgineel zwart te krijgen!
Want dat hout vind ik maar niks, maar goed dat is natuurlijk ieder zijn mening :>
En verder ga ik eerst weer ff lekker sparen, en dan heb ik daarna plannen genoeg

O.a. :
- M3 voorbumper,
- M3 achterbumper,
- M3 stuur (beetje dat hartvormige idee zeg maar..),
- M3 zwart hemeltje (Misschien, is wel veel werk denk ik x| ),
- M3 instaplijsten,
- M3 deurlijsten (stoorlijsten),
- Nieuwe vloerkleedjes, zwart! (zijn nu beetje grijs achtig),
- Eisenmann uitlaat van voor tot achter,
- Spaghetti spruitstuk (Misschien),
- Rondom oranje knippers voor de Amerikaanse look (Misschien, vind dit witte ook wel netjes staan!),
- En de Depo Angel-Eyes met 6000k Xenon,
- Heldere mistlampen, met de led xenon look mistlampen erin, super gaaf :~ !
- En natuurlijk klein subwoofertje achterin

Alle spullen komen zo goed als bij HL Automotive vandaan, had daar ook paar andere dingen vandaan voor de 316 toen, ben zeer tevreden over die gasten! Zeer aardige en hulpzame jongens! Leveren goed spul, respect

En voor de rest zou ik het nog niet weten, vind hem zoals die nu is ook al super netjes

Vandaar dat ik eerst weer even lekker ga sparen! En als ik dan weer playa's genoeg heb ga ik het één en het ander aanpassen

Nou jongens, ik zeg oetmon, tot ziens, en spreek jullie snel!
Greetz

Simon.